|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75226515
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Фінансові аспекти здійснення ЗЕД (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ 5
1.1. Особливості здійснення розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності 5
1.2. Форми та основи організації міжнародних розрахунків у зовнішньоекономічній діяльності підприємств 8
1.3. Кредитування зовнішньоекономічної діяльності підприємств 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 13
2.1. Організаційно-управлінська структура та характеристика господарської діяльності підприємства 13
2.2. Організація ЗЕД на підприємстві 17
2.3. Аналіз фінансових аспектів зовнішньоекономічної діяльності 21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ЗЕД НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Визначення фінансових резервів управління ЗЕД на підприємстві 31
3.2. Обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності ЗЕД на підприємстві 33
3.3. Оптимальний вибір способу платежу за експортно-імпортними операціями, як інструмент підвищення показників фінансової ефективності 38
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 47
-
Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)
Тема 2. Функції менеджменту 3
2.1. Планування як функція менеджменту 3
2.1.1. Практична робота: "Планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій" 3
Мета роботи: Практична робота полягає у розробці етапів щодо: місту діяльності новоствореного підприємства з надання певного виду послуг: 3
Хід роботи: 3
1. Визначення цілей 3
Частина перша. Необхідно дати відповіді на наступні запитання: 3
Якою справою Ви хотіли б займатися? 3
Які потреби людей Ви хочете задовольнити? 3
Яких клієнтів Ви хочете обслуговувати? 3
Як Ви плануєте це робити? 3
Частина друга. Сформулюйте мету Вашого підприємства фразою із 20-25 слів. 4
2. Характеристика послуг 4
Частина перша. Побудуйте таблицю, в якій перерахуйте всі види послуг, які пропонує Ваша фірма. Укажіть, яким чином Ви хочете їх надати, їх властивості (у чому вони полягають?), їх користь (що вони дають клієнту? Чому клієнт ними користується?). 4
Частина друга. Дайте відповідь на запитання, використовуючи наступну шкалу оцінок: відмінно, добре, задовільно, погано. Дайте пояснення до кожного запитання: 6
Якою буде якість Ваших послуг? 6
Наскільки Ваші послуги виправдовують очікування клієнта? 6
В якій мірі найменування Ваших послуг розкривають їх користь для клієнта? 6
Якщо пропонує Ваша фірма різні види послуг, то чи сумісні вони між собою? 6
Чи є в розпорядженні Вашої фірми все необхідне для надання даного виду послуг? 6
Чи є у Вас необхідні матеріали і чи легко Ви їх дістанете? 7
3. Ціноутворення 7
Які ціни й гонорари на Ваші послуги? (Перерахуйте). 7
Ви здійснюєте оплату готівкою чи обслуговуєте в кредит? 7
Які види знижок пропонує Ваша фірма? 7
Чи берете Ви оплату за непередбачені послуги? 8
Які ціни передбачаєте встановити? 8
Як на Ваш погляд клієнти будуть сприймати ціни? 8
Чи вважаєте Ви Ваші ціни конкурентноздатними? Узагальніть Ваші відповіді. 8
4. Реклама 9
Дайте повні відповіді на наступні запитання: 9
Як можна переконати людей користуватися Вашими послугами? 9
Як організувати пряму пропозицію послуг? 9
Як краще використати засоби інформації? 9
Які слід організувати публічні виступи? 10
Які слід використати особисті зв'язки з метою реклами? 10
Які стимули необхідно запропонувати? 10
Як організувати рекламу поштою? 10
В якій мірі слід використовувати платні оголошення? 11
5. Характеристики клієнтури 16
1. Який середній вік Ваших клієнтів? (Молодше 25 років; 26-30; 31-35; 36-40; 41-50; 51-60; старші 60 років). 16
Яке співвідношення чоловіків і жінок серед Вашої клієнтури? 17
Де мешкають Ваші клієнти? 17
Наші клієнти мешкають на території всієї України, де є Інтернет – зв’язок. 17
Який середньорічний дохід Ваших клієнтів? 17
Яка основна причина, що спонукає їх до користування Вашими послугами? 17
Які підприємства є Вашими клієнтами (за чисельністю персоналу, величиною основного капіталу)? Як давно вони існують? Яка їх перспектива? 17
Де вони знаходяться? 18
3. Який середньорічний обсяг реалізації їх продукції? Висновки: узагальніть всі відповіді на запитання і визначить п'ять загальних характеристик Вашої клієнтури. 18
6. Спілкування й обслуговування клієнтів 19
Частина перша. Спілкування з клієнтами. 19
Погляньте на рекламні брошури, фірмові бланки й візитки Вашої фірми. Яке враження справлять ці предмети про фірму у клієнта? 19
Чи допускаються описки в листах, які посилаються Вашою фірмою? 19
Як Ви чи Ваші службовці відповідатимуть по телефону? (Як часто Ви будете піднімати телефонну слухавку? Яким тоном будете розмовляти? Який у Вас буде темп мовлення? Як часто Ви будете вимовляти слова?). 19
Чи завжди Ваш телефон буде працювати в робочі години? 19
Як швидко Ви будете реагувати на ділові дзвінки й візити? 19
Яким чином Ви будете залагоджувати суперечки між фірмою та клієнтом? 20
Яке враження справить Ваше приміщення на клієнтів? 20
8. Як довго Ваш відвідувач буде чекати прийому? 20
Частина друга. Обслуговування клієнтів. 20
Чи маєте Ви намір посилити інформування клієнтів щодо надання послуг? 20
Наскільки терміново Ви плануєте виконувати замовлення Вашої клієнтури? 20
Який порядок обслуговування клієнтів Ви встановите на Вашій фірмі? (Сформулюйте однією фразою). 21
Чим обслуговування на Вашій фірмі буде відрізнятися від обслуговування клієнтів на інших фірмах? 21
7. Конкуренція 21
1. Охарактеризуйте своїх конкурентів. 21
2. Проаналізуйте переваги і слабкі сторони конкурентів. 22
8. Прогноз на майбутнє 23
1. Складіть і заповніть таблицю за формою. 23
9. Тенденції у Вашій галузі та їх вплив. 24
1. Які назріваючі зміни у Вашій галузі можуть вплинути на Ваше підприємство? 24
Які майбутні зміни у сфері послуг Вашої галузі можуть вплинути на Вашу діяльність? 24
Які зміни в оплаті праці можуть віддзеркалитися на Вашому підприємстві? 25
Які зміни в системі управління можуть стосуватися роботи Вашого підприємства? 25
Література. 27
Підприємство займатиметься торгівлею друкованої продукції (книги, альбоми, журнали) та продукцією – мас - медіа ( відео, аудіо –записи) через створення Інтернет –магазину.
-
Практична контрольна з менеджменту на прикладі підприємства (готель)
1. ВСТУПНА ЧАСТИНА 3
2. ВНУТРІШНІ ЗМІННІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
3. ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ОРГАНІЗАЦІЇ 9
4. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ 13
5. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ 16
6. КЕРУВАННЯ КОНТРОЛЮВАННЯМ 19
7. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ 23
8. КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС 29
ЛІТЕРАТУРА 36
ДОДАТКИ 38
-
Звіт з практики. Практична робота з менеджменту на прикладі підприємства
1. ВСТУПНА ЧАСТИНА 3
2. ВНУТРІШНІ ЗМІННІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
3. ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ОРГАНІЗАЦІЇ 7
4. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ 9
5. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ 11
6. КЕРУВАННЯ КОНТРОЛЮВАННЯМ 13
7. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ 16
8. КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС 19
ЛІТЕРАТУРА 23
ДОДАТКИ 24
-
Роль і місце фінансового менеджменту у системі управління бізнесом. Розробка стратегічних фінансових цілей компанії (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ І МІСЦЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ 5
1.1. Поняття фінансового менеджменту 5
1.2. Роль і місце фінансового менеджменту в системі управління бізнесом 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 14
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства ЗАТ «Назва» 14
2.2. Аналіз системи фінансового менеджменту на підприємстві 19
2.3. Оцінка фінансових показників діяльності підприємства 22
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Розробка організаційно-економічних заходів по забезпеченню реалізації фінансової стратегії підприємства 36
3.2. Ефективність запропонованих заходів з підвищення рівня організації управління фінансами підприємства 42
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
-
Здійснення контролю на підприємстві як запорука ефективного менеджменту
Вступ 3
Розділ 1. Теоретично-методичні аспекти здійснення контролю на підприємстві як запоруки ефективного менеджменту 5
1.1 Сутність контролю та його основні принципи і функції 5
1.2 Види, типи і форми контролю, їх характеристика 10
1.3 Процес контролю: характеристика основних етапів 23
Розділ 2. Особливості здійснення конролю на підприємстві ТОВ „Агрофірма Княжичі” 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.2 Організаційно-економічна характеристика підприємства 29
2.3 Особливості здійснення контролю та шляхи його підвищення на підприємстві ТОВ „Агрофірма „Княжичі” 38
Висновки 48
Список використаних джерел 52
Додатки 55
-
Управління людськими ресурсами як сучасна технологія в менеджменту персоналу
ВСТУП
1.Особливості і недоліки традиційних методів управління персоналом
2.Перетворення управління персоналом в управління людськими ресурсами
3.Відмінності управління людськими ресурсами від управління персоналом
4.Недоліки управління людськими ресурсами
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
-
Технологія соціальної роботи з молоддю на прикладі соціальних служб для молоді
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ 6
1.1. Соціальні служби як основа системи соціального обслуговування 6
1.2. Діяльність центрів соціальних служб для молоді 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЙ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З МОЛОДДЮ НА ПРИКЛАДІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ 16
2.1. Соціально-педагогічні технології роботи з молодими сім'ями 16
2.2. Технології соціального захисту безробітної молоді 26
2.3. Технології роботи із військово-зобов’язаною молоддю 33
ВИСНОВОК 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Особливості фінансового менеджменту пов’язані з формою власності і сферою здійснення бізнесу
Завдання :
2. Особливості фінансового менеджменту пов’язані з формою власності і сферою здійснення бізнесу
12. Загальна схема фінансового менеджменту
35. Управління виробничими запасами підприємства
45. Альтернативні Міллеру-Модільяні теорії структури капіталу
Задача 4.16.
Задача 6.8.
-
Технологія обслуговування на житлових поверхах готелю на прикладі готелю "Назва"
Вступ 3
1. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю «Назва» 5
1.1. Загальна характеристика підприємства 5
1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 8
1.3. Функціональна схема готелю 8
1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 14
2. Технологія обслуговування на житловому поверсі готелю 16
2.1. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства 16
2.2. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг 26
Висновки 35
Література 38
-
Стратегічний аналіз підприємства на прикладі ТНК (практична курсова на прикладі нафтової компанії)
Вступ.
1. Стратегічний аналіз ТНК в визначенні ключових компетенцій компанії.
1.1. Визначення маркетингової стратегії.
1.2. Зовнішнє середовище як детермінанта обрання маркетингової стратегії.
1.3. Конкурентний аналіз зовнішнього середовиша.
2. Формування стратегії компанії ТНК.
2.1. ТНК в Україні: історія успіху
2.2. Визначення головних приорітетів компанії в ринкових умовах.
Висновки.
Використана література
Cгенерировано за 0.119117 секунд
|