Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)» (ID:17155)

| Размер: 268 кб. | Объем: 27 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 20.08.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеТема 2. Функції менеджменту 3
2.1. Планування як функція менеджменту 3
2.1.1. Практична робота: "Планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій" 3
Мета роботи: Практична робота полягає у розробці етапів щодо: місту діяльності новоствореного підприємства з надання певного виду послуг: 3
Хід роботи: 3
1. Визначення цілей 3
Частина перша. Необхідно дати відповіді на наступні запитання: 3
Якою справою Ви хотіли б займатися? 3
Які потреби людей Ви хочете задовольнити? 3
Яких клієнтів Ви хочете обслуговувати? 3
Як Ви плануєте це робити? 3
Частина друга. Сформулюйте мету Вашого підприємства фразою із 20-25 слів. 4
2. Характеристика послуг 4
Частина перша. Побудуйте таблицю, в якій перерахуйте всі види послуг, які пропонує Ваша фірма. Укажіть, яким чином Ви хочете їх надати, їх властивості (у чому вони полягають?), їх користь (що вони дають клієнту? Чому клієнт ними користується?). 4
Частина друга. Дайте відповідь на запитання, використовуючи наступну шкалу оцінок: відмінно, добре, задовільно, погано. Дайте пояснення до кожного запитання: 6
Якою буде якість Ваших послуг? 6
Наскільки Ваші послуги виправдовують очікування клієнта? 6
В якій мірі найменування Ваших послуг розкривають їх користь для клієнта? 6
Якщо пропонує Ваша фірма різні види послуг, то чи сумісні вони між собою? 6
Чи є в розпорядженні Вашої фірми все необхідне для надання даного виду послуг? 6
Чи є у Вас необхідні матеріали і чи легко Ви їх дістанете? 7
3. Ціноутворення 7
Які ціни й гонорари на Ваші послуги? (Перерахуйте). 7
Ви здійснюєте оплату готівкою чи обслуговуєте в кредит? 7
Які види знижок пропонує Ваша фірма? 7
Чи берете Ви оплату за непередбачені послуги? 8
Які ціни передбачаєте встановити? 8
Як на Ваш погляд клієнти будуть сприймати ціни? 8
Чи вважаєте Ви Ваші ціни конкурентноздатними? Узагальніть Ваші відповіді. 8
4. Реклама 9
Дайте повні відповіді на наступні запитання: 9
Як можна переконати людей користуватися Вашими послугами? 9
Як організувати пряму пропозицію послуг? 9
Як краще використати засоби інформації? 9
Які слід організувати публічні виступи? 10
Які слід використати особисті зв'язки з метою реклами? 10
Які стимули необхідно запропонувати? 10
Як організувати рекламу поштою? 10
В якій мірі слід використовувати платні оголошення? 11
5. Характеристики клієнтури 16
1. Який середній вік Ваших клієнтів? (Молодше 25 років; 26-30; 31-35; 36-40; 41-50; 51-60; старші 60 років). 16
Яке співвідношення чоловіків і жінок серед Вашої клієнтури? 17
Де мешкають Ваші клієнти? 17
Наші клієнти мешкають на території всієї України, де є Інтернет – зв’язок. 17
Який середньорічний дохід Ваших клієнтів? 17
Яка основна причина, що спонукає їх до користування Вашими послугами? 17
Які підприємства є Вашими клієнтами (за чисельністю персоналу, величиною основного капіталу)? Як давно вони існують? Яка їх перспектива? 17
Де вони знаходяться? 18
3. Який середньорічний обсяг реалізації їх продукції? Висновки: узагальніть всі відповіді на запитання і визначить п'ять загальних характеристик Вашої клієнтури. 18
6. Спілкування й обслуговування клієнтів 19
Частина перша. Спілкування з клієнтами. 19
Погляньте на рекламні брошури, фірмові бланки й візитки Вашої фірми. Яке враження справлять ці предмети про фірму у клієнта? 19
Чи допускаються описки в листах, які посилаються Вашою фірмою? 19
Як Ви чи Ваші службовці відповідатимуть по телефону? (Як часто Ви будете піднімати телефонну слухавку? Яким тоном будете розмовляти? Який у Вас буде темп мовлення? Як часто Ви будете вимовляти слова?). 19
Чи завжди Ваш телефон буде працювати в робочі години? 19
Як швидко Ви будете реагувати на ділові дзвінки й візити? 19
Яким чином Ви будете залагоджувати суперечки між фірмою та клієнтом? 20
Яке враження справить Ваше приміщення на клієнтів? 20
8. Як довго Ваш відвідувач буде чекати прийому? 20
Частина друга. Обслуговування клієнтів. 20
Чи маєте Ви намір посилити інформування клієнтів щодо надання послуг? 20
Наскільки терміново Ви плануєте виконувати замовлення Вашої клієнтури? 20
Який порядок обслуговування клієнтів Ви встановите на Вашій фірмі? (Сформулюйте однією фразою). 21
Чим обслуговування на Вашій фірмі буде відрізнятися від обслуговування клієнтів на інших фірмах? 21
7. Конкуренція 21
1. Охарактеризуйте своїх конкурентів. 21
2. Проаналізуйте переваги і слабкі сторони конкурентів. 22
8. Прогноз на майбутнє 23
1. Складіть і заповніть таблицю за формою. 23
9. Тенденції у Вашій галузі та їх вплив. 24
1. Які назріваючі зміни у Вашій галузі можуть вплинути на Ваше підприємство? 24
Які майбутні зміни у сфері послуг Вашої галузі можуть вплинути на Вашу діяльність? 24
Які зміни в оплаті праці можуть віддзеркалитися на Вашому підприємстві? 25
Які зміни в системі управління можуть стосуватися роботи Вашого підприємства? 25
Література. 27

Підприємство займатиметься торгівлею друкованої продукції (книги, альбоми, журнали) та продукцією – мас - медіа ( відео, аудіо –записи) через створення Інтернет –магазину.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування та розвиток науки менеджмент
  • Контрольна робота з менеджменту
  • Інвестиційний менеджмент у туризмі
  • Фінансовий менеджмент у бізнесі
  • Фінансовий менеджмент у бізнесі
  • Функції менеджменту
  • Функції менеджменту
  • Види цінних паперів
  • Система менеджменту організацій (на прикладі)
  • Державна система стандартизації. Її структура та задачі
  • Державна система стандартизації. Її структура та задачі
Cгенерировано за 0.149098 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...