-
Комунікації у менеджменті
Вступ
1. Поняття і роль комунікації
2. Види і форми комунікацій
3. Процес комунікації
4. Налагодження міжособових і організаційних комунікацій. Перешкоди у комунікації
Висновки
Використана література
-
Процес комунікації та ефективного управління
ЗМІСТ
ВСТУП
1. Процес комунікації в управлінні
1.1. Поняття процесу комунікації
1.2. Методи комунікації
2. Форми та спрямованість комунікацій
2.1. Формальні та неформальні комунікації.
2.2. Спрямованість організаційних комунікацій.
3. Комунікаційні процеси на підприємстві.
3.1. Управління комунікаційними процесами
3.2. Стиль та стратегія міжособових комунікацій.
3.3. Ефективність управління та комунікації.
ВИСНОВКИ
Перелік використаної літератури
-
Що таке комунікація?
Вступ 3
1. Сутність комунікації 4
2. Види комунікацій 7
3. Комунікаційний процес 9
4. Міжособові та організаційні комунікації 12
5. Методи вдосконалення комунікацій 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21
-
Види комунікацій
ПЛАН
1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками
2. Комунікації між організацією і її середою
3.Міжрівневі комунікації в організаціях
4.Комунікації між рівнями і підрозділами
5. Комунікації між різними відділами (підрозділами)
6. Комунікації керівник-підлеглий
7. Комунікації між робітником і робочою групою
8. Неформальні комунікації
Література
-
Види комунікацій
ПЛАН
1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками
2. Комунікації між організацією і її середою
3.Міжрівневі комунікації в організаціях
4.Комунікації між рівнями і підрозділами
5. Комунікації між різними відділами (підрозділами)
6. Комунікації керівник-підлеглий
7. Комунікації між робітником і робочою групою
8. Неформальні комунікації
Література
-
Роль комунікацій в управлінні
ВСТУП 8 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 10 1.1 Поняття і роль комунікації 10 1.2 Види і форми комунікацій 17 1.3 Процес комунікації 28 1.4 Міжособистісні комунікації і бар'єри при їхньому здійсненні 38 1.5 Перешкоди в організаційних комунікаціях і методи їхнього усунення 44 2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 49 2.1 Загальна характеристика підприємства ВАТ “Чезара” 49 2.2 Аналіз рівня забезпеченості підприємства ресурсами 53 2.3 Аналіз зовнішніх ділових комунікацій ВАТ “ЧеЗаРа” 67 2.4 Аналіз внутріорганізаційних комунікацій 72 3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 86 3.1 Показники ефективності заходів, спрямованих на розвиток комунікацій на підприємстві 86 3.2 Розробка проекту удосконалення комунікаційних процесів на ВАТ “ЧеЗаРа” 89 3.3 Впровадження системного комплексу “СОЮЗ” 94 3.4 Оцінка очікуваних результатів від впровадження заходів по підвищенню ефективності комунікацій 103 ВИСНОВКИ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109
-
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях
Вступ 2 1. Теоретичні засади комунікацій 4 2. Групи, види і форми комунікацій 6 3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8 Висновки 14 Література 15
-
Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях
Вступ 2
1. Теоретичні засади комунікацій 4
2. Групи, види і форми комунікацій 6
3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8
Висновки 14
Література 15
-
Роль комунікацій в управлінні організацією
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36