-
Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4
2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9
3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12
Маркетингова продуктова політика підприємства 12
Маркетингова цінова політика підприємства 15
Маркетингова збутова політика підприємства 16
Маркетингова комунікаційна політика підприємства 20
ВИСНОВКИ 25
ЛІТЕРАТУРА 27
-
ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій
План
Вступ 3
І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6
1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6
1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11
IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24
2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24
2.2. Маркетингова політика комунікацій 31
2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38
ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47
3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47
3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53
Висновки та пропозиції 59
Додатки 62
Додаток 1. 62
Додаток 2. 63
Література 64
-
Маркетингове дослідження (кава)
Вступ 3 1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5 1.1. Опис ринку 5 1.2. Обсяги ринку 7 1.3. Учасники ринку 9 1.4. Аналіз конкурентів 10 1.5. Постачальники та дистриб’ютори 11 1.6. Асортимент продукції 14 1.7. Збутова політика 16 1.8. Цінова політика 19 1.9. Рекламна політика 21 2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 24 3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 27 4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 33 5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 36 6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 38 Висновок 43 Література 45 Додатки 46
-
Розробка програми маркетингової комунікації
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ 5
1.1. Опис ринку 5
1.2. Обсяги ринку 8
1.3. Учасники ринку 9
1.4. Аналіз конкурентів 11
1.5. Постачальники та дистриб’ютори 12
1.6. Асортимент продукції 16
1.7. Збутова політика 18
1.8. Цінова політика 22
1.9. Рекламна політика 23
2. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 27
3. ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 30
4. ВИБІР ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 37
5. РОЗРАХУНОК БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 41
6. ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 44
Висновок 50
Література 52
Додатки 53
В даній роботі буде розроблено комунікаційну програму розвитку всесвітньо відомої швейцарської корпорації „Nestle”.
-
Маркетинг (на прикладі підприємства)
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента 4
3. Маркетингова цінова політика 6
4. Маркетингова стратегія ціноутворення 7
5. Здійснення стратегічного маркетингового планування 8
6. Зміст і заходи стимулювання збуту 10
7. Марочна політика підприємства 12
Література 14
-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2
2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6
3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8
4. Товарна політика підприємства 18
5. Маркетингова цінова політика підприємства 22
6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24
7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства 26
8. Планування маркетингової діяльності 31
9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35
-
Розробка комунікаційної програми підприємства
.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6
1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6
1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8
1.3. Методичні підходи до розробки програми маркетингової комунікації підприємства. 32
Розділ 2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ВАТ„...". 45
2.1. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. 45
2.2. Дослідження стану комунікаційної діяльності на підприємстві. 50
2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства. 53
Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми підприємства. 70
3.1. Поліпшення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства. 70
3.2. Формування комунікаційної програми підприємства. 79
3.3. Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. 87
Висновки і пропозиції 92
Список використаних джерел 94
Додатки 99
Додаток 1. Напрями діяльності маркетингових комунікацій 99
Додаток 2. Алгоритм планування маркетингової комунікативної кампанії для підприємств, що працюють на споживчому ринку 100
-
Маркетингова політика комунікацій на ринку вищих навчальних закладів м. Києва (на прикладі Київського Національного університету ім. Т.Шевченко)
Вступ 3
Розділ 1. Сутність, поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5
1.1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5
1.2. Складові маркетингової політики комунікацій 9
1.3. Методи визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій 15
Розділ 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 20
2.1. Сутність комунікаційної політики суб’єктів ринку освітніх послуг 20
2.2. Аналіз комунікаційної політики Національного університету ім. Т.Шевченко 26
2.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій на ринку вищих учбових закладів м. Києва на прикладі Національного університету ім. Т.Шевченко 34
Висновки та пропозиції 38
Список використаної літератури 43
-
Інформаційний маркетинг
Вступ 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ 5
1.1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 5
1.2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 11
1.3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 18
2.1. Інформаційні технології на сучасному підприємстві 18
2.2. Методологія використання інформаційних технологій 26
2.3. Оцінка потреб підприємства в автоматизації управління 29
3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В УКРАЇНІ 35
3.1. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій 35
3.2. Проблеми захисту інформації в Україні 41
3.3. Становлення єдиного національного інформаційного простору України 44
Висновок 46
Література 46
Додатки 47-49
Об’єктом дослідження є механізм розвитку інформаційних технологій на сучасному підприємстві.
Предметом роботи виступають відносини, що складаються на підприємстві в процесі формування комунікаційної системи.
Метою роботи є вивчення механізму маркетингових комунікацій на сучасному підприємстві, дослідження закордонного досвіту та вітчизняної практики.
Дослідження даної теми проведено на основі підручників: Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Кондрашової С.С. „Інформаційні технології в управлінні”, Крилова І. „Інформаційні технології: теорія і практика” , Лайона Д. „Інформаційне суспільство: проблеми та ілюзії”, Лук’янця Т. „Маркетингова політика комунікацій” та інших авторів