Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Маркетингова політика комунікацій» (ID:2019)

| Размер: 72 кб. | Объем: 44 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 18.08.2003 | Код продавца: 2 |
Содержание Вступ 3
1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5
1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5
1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7
2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9
2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9
2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10
3. Складові маркетингової політики комунікацій 13
3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13
3.2. Стимулювання збуту 24
3.3. Персональний продаж 27
3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29
4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37
4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37
4.2. Метод контактних аудиторій 39
4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40
4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41
Висновки 44
Список літератури 47
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингова політика комунікацій»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві

  • ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій

  • Маркетингове дослідження (кава)

  • Розробка програми маркетингової комунікації

  • Маркетинг (на прикладі підприємства)

  • Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики

  • Розробка комунікаційної програми підприємства

  • Маркетингова політика комунікацій на ринку вищих навчальних закладів м. Києва (на прикладі Київського Національного університету ім. Т.Шевченко)

  • Інформаційний маркетинг


Cгенерировано за 0.011062 секунд

загрузка...