Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"» (ID:54097)

| Размер: 118 кб. | Объем: 47 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5
1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5
1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12
1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16
1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26
2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26
2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Алексина Е.В. Учебные игры на уроках английского языка // ИЯШ. - 1987. - № 4. - С.66-68.
2. Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов. - К.: Освіта, 1997. - 64 с.
3. Боковенько Н.Р. Поєднання різних форм роботи на уроках англійської мови // Іноземні мови. - 2003. - № 2. - С. 11-12.
4. Бочарова Л.Н. Игры на уроках английского языка на начальной и средней ступенях обучения // ИЯШ. - 1996. - №3. - С.50-52.
5. Бутко Г.В. Наглядные пособия на уроках английского языка // ИЯШ. -1988. - № 2. - С.51-52.
6. Валява Л.О. Сучасному уроку - творчий пошук // Іноземні мови. - 2003. - № 2. - С. 10-11.
7. Гапонова С.В. Вправи для навчання англійської орфографії в середній школі // Іноземні мови. - 1998. - №3. - С. 12-18.
8. Данилович І.A. Система ігрових вправ у підручнику English Through Communication для 5-го класу середньої школи // Іноземні мови. - 1995. - № 2. - С. 14-17.
9. Денисова Л.Г. Использование игровых элементов на начальном этапе обучения английскому языку // ИЯШ. - 1984. - № 4. - С.82-85.
10. Квасова О.Г. Музыкальные и подвижные игры для обучения английскому языку на начальном этапе (1-3 кл.) средней общеобразовательной школы // Іноземні мови. - 2000. - № 4. - С.15-17.
11. Методика викладання іноземної мови в середній загальноосвітній школі: Підручник. - К.: Освіта, 2002.
12. Москаленко Н.В. Методична розробка уроку на тему "Еaster" для 7-го класу загальноосвітньої школи // Іноземні мови. - 2002. - № 2. - С. 48-51.
13. Настольная книга преподавателя иностранного языка: Справочное пособие / Маслыко Е.А., Бабинская П.К., Будько А.Ф. и др. - Минск: Вышэйшая школа, 2001. - С.191-256.
14. Сафонова В.В. Проблемные задания на уроках английского языка в школе. - М.: Еврошкола, 2001. - С. 38-118.
15. Соловьев А.Ю. Освоение неправильных глаголов с использованием элементов рифмовки и игр // ИЯШ. - 1998. - № 4. - С.45-52.
16. Стронин М.Ф. Обучающие игры на уроках английского языка. - М., 1981. - 112 с.
17. Тазьмина Л.В. Планирование урока английского языка // Иностранные языки в школе. - 1996. - № 5. - С. 5-10.
18. Чернина Л.Г. Из опыта использования настольных игр при обучении грамматике // ИЯШ. - 1999. - № 4. - С.43-49.
19. Янакова О.П. Учебные материалы и лексические игры на английском языке по теме! "Nature of Great Britain" // Іноземні мови. - 2000. - № 4. - С.66-68.
20. Finocchiaro M., Вrumfit С. The Functional-Notional Approach. From Theory to Practice. - N. Y., 1983.
21. Glyn S. A Handbook of Classroom English. - Oxford Univ.Press, 1995. - P.143-148.
22. Hadfield J. Intermediate Communication Games /A collection of games and activities for I low to mid-intermediate students of English. - Longman, 1990. - 123 p.
23. Howard-Williams D. Word Games with English. - Oxford: Heinemann. - 1989. - 58 p.
24. Malley A., Duff A. Drama Techniques in Language Learning. - M., 1981.
25. Mо1іnskу J.S., Bliss B., Graham C. Side by Side. Activity Wot Book 1. - New Jersey, 1989.
26. Moskowitz O. Self-Confidence Through Self-Disclosure: the Pursuit of Meaningful Communication // ELT Documents 113 - Humanistic Approaches: an Empirica View. - The British Council, 1982.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  • Структура уроку іноземної мови (англійської)
  • К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови
  • педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів
  • МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРАВОПИСУ СЛІВ З АПОСТРОФОМ ЗА ЛІНІЙНО-КОНЦЕНТРИЧНИМ ПРИНЦИПОМ ПРОГРАМИ
  • Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах
  • Варіанти англ.мови
  • . Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
  • . Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
  • Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
Cгенерировано за 0.156304 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів