Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Курсова з маркетингу» (ID:4484)

| Размер: 67 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 80 грн. | Добавлена: 17.04.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3
1. СТИСЛИЙ ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
2. ОПИС ТОВАРУ (ГІПСОКАРТОННИХ ПЛИТИ) 8
3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА 10
3.1. Аналіз макромаркетингового середовища 10
3.1.1. Аналіз політико-правового середовища 10
3.1.2. Аналіз економічного середовища 14
3.1.3. Аналіз демографічного середовища 18
3.2. Аналіз мікромаркетингового середовища 21
3.2.1. Споживачі 21
3.2.2.Конкуренція 23
3.2.3. Посередники 24
ВИСНОВКИ ПО МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩУ 26
4.РОЗРОБКА РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 30
4.1. Визначення базової стратегії по Потеру 30
4.2. Визначення стратегії охоплення ринку 31
4.3. Розробка стратегії позиціонування 32
4.4. Конкурентна стратегія 34
4.5. Стратегія росту 34
5. РОЗРОБКА ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ 34
5.1. Товарна політика 34
5.2. Цінова політика 34
5.3. Збутова стратегія 35
5.4. Просування 35
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Предметом курсової роботи виступає розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії для підприємства АТЗТ для товару листи гіпсокартонні.
Об'єктом дослідження є ринок будівельних сумішей та підприємство АТЗТ.
Суб'єктами дослідження виступають споживачі та конкуренти.
В даній роботі проводиться дослідження можливості виходу на ринок з новим товаром – листами гіпсокартонними.
Мета дослідження – посилення конкурентних позицій підприємства шляхом розробки гіпотези продуктово-ринкової стратегії для товару листи гіпсокартонні.
В даній роботі проведено аналіз маркетингового середовища та визначено слабкі та сильні сторони підприємства по відношенню до потенційного конкурента.

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Курсова з маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Контрольна робота маркетинг
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
  • Маркетингова діяльність
  • Організація служби маркетингу на підприємстві
Cгенерировано за 0.127927 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...