Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація служби маркетингу на підприємстві» (ID:13937)

| Размер: 130 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998.-316 с. 2.Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440 с. 3. Болт Г. Дж. «Практическое руководство по управлению сбытом» : Пер. С англ. / Научн. Ред. и авт. Предисл. Ф.А Крутиков. - М. :Экономика, 1998.- 271 с. 4.Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. - М., «Издательство «Дело» - 1995 г. 5.Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. Пособие/ пер. С нем. А.М. Макарова Под ред. И. С. Минко. - М.: Высш. Шк., 1995.- 255 с. 6.Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М., Международные отношения, 1998 г. 7.Закон “Про підприємства і підприємницьку діяльність в Україні” від 25 грудня 1991р. // Законодательство Украины. Информационно-справочная система.-1991. 8. Карич Д. Предпринимательский маркетинг.- М.: Прогресс, 1995. 9. Кириленко И. Г., Макаренко П. М., Мельник Л. Ю. « Рыночная экономика и государственное регулирование»: Монография. - Днепропетровск. - Пороги, 1997.- 457 с. 10.Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинг в системе управления предприятием Развитие предприятия и конкурентноспособность: Сб. МДНТП.-М., 1996. 11. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ. - М.: 1997.- 111 с. 12.Козлов В.А. Реклама в системе маркетинга. -М: 1990 г. 13.Ф.Котлер .Основы маркетинга. - М., издательство «Прогресс» - 1994 г.-736с. 14.Крылова Г. Д., Соколова М. И. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль : Учеб. Пособие / Под ред. акад. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995.- 240 с. 15.Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 560 с. 16.Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия.: М.: Внешторгиздат, 1998.- 152 с. 17.Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.- 192 с. 18.Наказ Міністерства фінансів України “Про квартальну бухгалтерську звітність підприємств” №19 від 08.02.97р. // Законодательство Украины. Информационно-справочная система. - 1999. - Февраль. 19.Основы менеджмента и маркетинга : Учебное пособие/ В. Б. Зубик, А.И. Ильин, Г.Я. Кожекин и др. Под общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 1995.- 382 с. 20.Подписка журналов и газет «Капитал», «Бизнес», «Коммерсант DAILY» и другие. 1999-2002 гг. 21.Рыночная экономика в 15 книгах. Бьярне Бакка. Малые промышленные фирмы на международных рынках. Маркетинг. Кн. 5. Осло/ Москва : West International Publishing 1992.-311 с. 22.Соловьев Б.А. Основы теории и практики маркетинга. -М: МИНХ им. Г.В. Плеханова, 2000 г.- 450с. 23.Хеддервик К. «Финансовый и экономический анализ деятельности предприятий».-М.: Финансы и статистика, 1996.-663с. 24.Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. - М: Финансы и статистика, 2000 г.
Дополнительная информация176
Рік написання: 2003
Заказ Заказать Купить «Організація служби маркетингу на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Служба маркетингу на підприємстві
  • Маркетинг
  • Організація служб маркетингової діяльності
  • Організація маркетингової служби підприємства
  • СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ
  • Організація маркетингових досліджень на підприємстві
  • Маркетинг у туризмі
  • Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетингова діяльність
Cгенерировано за 0.116520 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...