|
-
Психологічна готовність дітей до школи
Вступ
Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи
Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання
2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях
2.2. Види психологічної готовності дітей до школи
а) мотиваційна
б) інтелектуальна
в) емоційна
г) вольова
2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи
Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи
Висновки
Список використаної літератури
-
Криза 7-ми років та готовність дитини до школи
Вступ 2 І розділ. Дитина йде до школи 5 1.2.Готовність дитини до школи 16 1.3. Методика вивчення психологічної готовності до школи 21 І.3. Корекція шкільних страхів і тревоги у молодших школярів 27 ІІ розділ. Психолого педагогічні аспекти навчання 31 2.1. Вікові особливості психомоторики першокласників 32 2.2. Шкільна адаптація та психологічний вік. 38 2.3. Криза 7-ми років. 42 2.4. Діагностика та корекція психічних функцій дитини. 46 Висновок 50 Список використаної літератури. 53
-
Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7
1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7
1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11
Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17
2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17
2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21
Висновки 26
Використана література 28
-
Психологічна готовність до професійної діяльності
Вступ 2
Різні підходи до визначення проблеми психологічної готовності 3
Суть психологічної готовності до професійної діяльності. 10
Структура психологічної готовності 10
Висновок 15
Список використаної літератури 17
-
. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНУ
ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 5
1.1. Сучасні трактування проблеми підготовки дітей до школи 5
1.2.Компоненти психологічної готовності до школи 8
1.3. Методики підготовки дітей до шкільного навчання 18
1.4. Аналіз методик підготовки дітей до шкільного навчання 25
РОЗДІЛ ІІ. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ
ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ
РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ 30
2.1. Опис програми дослідження 30
2.2. Результати дослідження та їх обговорення 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39
-
Особливості соціально психологічної готовності першокласників до навчання
Зміст
Вступ……………………………………………………………….3
Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми соціально-психологічної готовності першокласників до навчання.
1.1. Соціально-психологічні особливості дітей шестирічного віку………………………………………………..……..6
1.2. Особливості соціально-психологічної готовності першокласників до навчання…………….…………………………..13
Розділ ІІ. Методика та методи дослідження
2.1. Процедура визначення готовності до школи……….….19
2.2. Методики і методи дослідження………...………………29
Розділ ІІІ. Соціально-психологічне дослідження готовності дітей до навчання.
3.1. Проведення тесту А.Керна-І.Ірасека……………………35
3.2. Обробка результатів дослідження по тесту А.Керна-І.Ірасека………………………………………………………………….36
Підсумок…………………………………………………………..40
Список використаних джерел………………………………….43
Додатки
-
Народження дитини як показник соціальної зрілості подружжя
1. Загальні аспекти розвитку сім’ї 3
2. Проблема психологічної готовності сім’ї до народження дитини 6
Список використаної літератури 10
-
Мовленева готовність дітей до школи
Зміст Вступ 3 I. Проблема підготовки дитини до школи у працях вітчизняних та зарубіжних науковців 5 1.1. Різноманітність поглядів на готовність до шкільного навчання у вітчизняних і закордонних дослідженнях 5 1.2. Умови успішності процесу підготовки до шкільного навчання дітей з незначними відхиленнями мовлення 6 1.3. Оцінка мови, як важливої форми адаптації у колективі 9 II. Підготовка до школи – важливий етап у формуванні здорової особистості 10 2.1. Психологічна готовність дитини до школи 10 2.2. Мовні порушення у дітей передшкільного віку 12 2.3. Надання спеціалізованої логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення. Причини появи порушень мовлення 13 III. Методика перевірки мовленнєвої готовності дитини з порушеннями мовлення до школи 17 3.1. Правильність вимови звуків, звуковий аналіз слів 17 3.2. Словниковий запас, сформованість граматичних систем 19 3.3. Володіння зв’язною мовою. Логопедична допомога 21 Висновок 24 Список використаної літератури 25 Додатки 27
-
Основи психоконсультування та психокорекції, білети
1. Поняття про психоконсультування. 5
2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 6
3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 7
4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 8
5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 9
6. Принципи психологічного консультування. 10
7. Етичний кодекс практичного психолога. 11
8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 12
9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 13
10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 14
11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 15
12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 16
13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 17
14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 18
15. Види психоконсультування та їх особливості. 19
16. Структура психоконсультативної роботи. 20
17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 21
18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 22
19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 23
20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 24
21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 25
22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 26
23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 27
24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 28
25. Види психокорекції, їх особливості. 29
26. Принципи психокорекційної роботи. 30
27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 31
28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 32
29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 33
30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 34
31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 35
32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 36
33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 37
34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 38
35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 39
36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 40
37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 41
38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 42
39. Групова психокорекція, її особливості. 43
40. Ігротерапія як метод психокорекції. 44
41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 45
42. Музикотерапія як метод психокорекції. 46
43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 47
44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 48
45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 49
46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 50
47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 51
48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 52
49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 53
50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 54
51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 55
52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 56
Література 57
-
Питання з психодіагностики
1. Поняття про психоконсультування. 4
2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 5
3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 6
4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 7
5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 8
6. Принципи психологічного консультування. 9
7. Етичний кодекс практичного психолога. 10
8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 11
9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 12
10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 13
11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 14
12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 15
13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 16
14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 17
15. Види психоконсультування та їх особливості. 18
16. Структура психоконсультативної роботи. 19
17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 20
18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 21
19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 22
20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 23
21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 24
22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 25
23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 26
24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 27
25. Види психокорекції, їх особливості. 28
26. Принципи психокорекційної роботи. 29
27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 30
28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 31
29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 32
30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 33
31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 34
32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 35
33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 36
34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 37
35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 38
36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 39
37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 40
38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 41
39. Групова психокорекція, її особливості. 42
40. Ігротерапія як метод психокорекції. 43
41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 44
42. Музикотерапія як метод психокорекції. 45
43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 46
44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 47
45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 48
46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 49
47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 50
48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 51
49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 52
50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 53
51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 54
52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 55
Література 56
Cгенерировано за 0.059350 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|