1. Поняття про психоконсультування. 4
2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 5
3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 6
4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 7
5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 8
6. Принципи психологічного консультування. 9
7. Етичний кодекс практичного психолога. 10
8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 11
9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 12
10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 13
11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 14
12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 15
13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 16
14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 17
15. Види психоконсультування та їх особливості. 18
16. Структура психоконсультативної роботи. 19
17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 20
18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 21
19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 22
20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 23
21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 24
22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 25
23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 26
24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 27
25. Види психокорекції, їх особливості. 28
26. Принципи психокорекційної роботи. 29
27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 30
28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 31
29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 32
30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 33
31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 34
32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 35
33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 36
34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 37
35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 38
36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 39
37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 40
38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 41
39. Групова психокорекція, її особливості. 42
40. Ігротерапія як метод психокорекції. 43
41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 44
42. Музикотерапія як метод психокорекції. 45
43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 46
44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 47
45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 48
46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 49
47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 50
48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 51
49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 52
50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 53
51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 54
52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 55
Література 56
1. Психологічні особливості міжособистісного спілкування психолог-клієнт. 3
2.Поняття психоконсультування, мета та основні завдання консультативної роботи. 4
3.Принципи психоконсультування, їх характеристика. 5
4.Бесіда як основний метод психологічного консультування. 6
5.Види психоконсультування, їх особливості. 7
6. Професійні та особистісні вимоги до психоконсультанта. 8
7.Технологія проведення психоконсультативної бесіди. 9
8.Поняття психокорекція, її основні завдання. 9
9.Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 10
10. Вимоги до складання психокорекційної програми. 11
11. Характеристика дитячого аутизму. 11
12.Системний підхід у вивченні сім'ї. 12
13.Відмінності невротичної та психотичної поведінки у дітей. 13
14.Особливості психокорекції агресивності у дітей. 14
15.Підготовчо-діагностична стадія психокорекційної роботи. 16
16.Особливості настановчої стадії психокорекційної роботи. 17
17. Особливості психоконсультативної роботи з дитячими психотравмами. 17
18. Психодіагностика індивідуальної свідомості та самосвідомості. 18
19.Психодіагностика особистісних властивостей. 19
20.Психодіагностика загальних інтелектуальних здібностей. 20
21 .Психокорекція тривожності у дітей. 22
22.Етапи життєвого циклу сім'ї. 22
23.Характеристика проективного підходу у психодіагностиці. 23
24.Психологічна типологія сім'ї. 24
25.Взаємозв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 25
26.Поняття про психологічний діагноз. Рівні розвитку психологічного діагнозу. 26
27.Тест як інструмент психодіагностики. Види тестів. 26
28.Напрям психокорекційної роботи за змістом. 28
29.Основні параметри оцінки сім'ї. 28
30. Психодіагностика креативності. 29
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОГРАМИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ УВАГИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 5
2. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ ПРОГРАМИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11
1.1. Індивідуальні заняття 11
1.2. Групові ігри 15
1.3. Блок участі батьків 17
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
ДОДАТОК А 20
Розклад психокорекційних занять на період дії Програми психокорекції уваги учня 20
План
Вступ 3
Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5
1.1.Зміст психокорекції 5
1.2.Організація психокорекційної роботи 6
Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12
2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12
2.2. Проективна психологія 16
Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27
3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27
3.2.Методика застосування проективного малюнка 27
Висновки та практичні поради 34
Список використаної літератури 36
Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.
Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції.
Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.
План
Вступ 3
1. Сутність, форми прояву і методи виявлення нервово-психічної нестійкості призовників 3
2. Загальна характеристика методів психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3
3. Використання спеціалізованої методики психічної регуляції “Мобілізація-1” для психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3
Висновки 3
Методичним підходам до психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників і присвячена дана робота.
Література 3
Додаток 3
1. Теоретичне завдання: Побудова моделей психокорекції на засадах її теоретичних орієнтації 3
2. Практичне завдання: Описати психокорекційну ситуацію, в якій психолог знаходить обґрунтування про прийняття ним рішення застосувати психоаналітичну модель психокорекції 11
Висновок 17
Список визначень 19
Список використаних джерел 21
ВСТУП 4
І. ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЇ 8
1.1. Теорія психокорекції та основні етапи її виникнення 8
1.2. Методи психокорекції та їх класифікація 12
1.3. Аналіз сучасних методик психокорекції 21
ІІ. НЕВРОПАТИЧНІ ПОРУШЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 31
2.1. Невротичні порушення депресивного типу 31
2.2. Системні психоневрологічні розлади в дітей середнього шкільного віку 40
2.3. Приклади виникнення невротичних порушень в дітей середнього шкільного віку 50
III. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ 60
3.1. Вибір та обґрунтування методики для проведення експерименту 60
3.2. Проведення експерименту за методикою символдрами 76
3.3. Обробка результатів експерименту 79
ІV. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКАНАЛЕННЯ 84
V. ВИСНОВКИ ЩОДО МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ 89
ВИСНОВОК 90
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ 98-99
Мета дипломної роботи докладно розглянути проблеми розвитку та застосування психодіагностики та психокорекції на сучасному етапі розвитку медицини в країні, та на практичному прикладі показати можливості впливу методів психокорекції на виправлення психологічних проблем дорослих та дітей.
Об'єктом дослідження дипломної роботи є діти від 7 до 16 років з порушеннями емоційної сфери.
Предметом дослідження є основні методи та методики психокорекції та психодіагностики на сучасному етапі розвитку медицини.
Теоретична гіпотеза: правильно обрана методика психодіагностики впливає на позитивний результат психокорекції, правильно обраний метод психокорекції застава гарного результату.
Емпірична гіпотеза: для психодіагностики й психокорекції дітей з відхиленнями в емоціональній сфері в певній віковій групі й при певних часто розповсюджених діагнозах, найбільше ефективно використовувати метод символдрами.
Джерельна база дипломної роботи складається переважно з вітчизняних джерел для більш детального розкриття розвитку психокорекції та психодіагностики саме в нашій медицині.
Структурно робота складається зі вступу, п’яти розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
В першому розділі дипломної роботи розглядають теоретичні питання розвитку та функціонування методів та методик психокорекції і психодіагностики на сучасному етапі розвитку медицини.
В другому розділі приводяться практичні приклади та їх теоретичне обґрунтування щодо виникнення невропатичних розладів у дітей середнього шкільного віку.
В третьому розділі наводиться практичний експеримент по психологічній коректиці дітей за допомогою методики символдрами.
В четвертому розділі розглянуті основні рекомендації щодо застосування методики та проведення психокорекційної бесіди.
В п’ятому розділі підводяться висновки методів дослідження емоційної сфери дитини.
Теоретичне значення дипломної роботи полягає в тому, що його результати поглиблюють розуміння сучасних тенденцій розвитку психокорекції в нашій країні; розширюють досвід осмислення теорії й практики інноваційних типів психодіагностики й психокорекції в медицині.
Практичне значення дипломної роботи визначається можливістю використання отриманих у результаті проведеного експериментального дослідження даних для якісної оцінки будь-якої вікової категорії дітей, а також застосування даного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів. Результати дослідження можуть бути включені в курси лекцій по віковій і медичній психології.
1. Визначте, які твердження є вірними, а які - ні:
2. Покупець вирішив купити посуд. Його оцінка першої чашки - 8 грн., другої - 7 грн., третьої - 5 грн., четвертої - 3,5 грн., п'ятої - 1 грн. Побудуйте графік, спираючись на ці дані. Які висновки можна зробити відносно оцінки споживчих благ?
3. Дайте коротку характеристику елементам ринкової інфраструктури на фондовому ринку.
4. Є три інвестиційні проекти:
Тип проекту Витрати, тис. грн. Очікуваний прибуток, тис. грн.
А 150 10
Б 150 15
В 1000 75
Розрахуйте вигідність кожного проекту, якщо банківський процент складає 5%, 7%, 9%, 11%.
5. Компанія випускає 90 тис. од. продукції. Загальні витрати на виробництво продукції складають 40 тис.грн. Запланована рентабельність - 20%. Визначте ціну та очікуваний прибуток.
6. Припустимо, що до споживчого кошика входять тільки три товара - хліб, яблука та автобусні білети. У таблиці наведено дані про ціни на ці товари.
Рік Хліб, грн./кг Яблука, грн./кг Автобусні білети, грн./шт..
2003 1 1,8 0,5
2004 1,2 2,3 0,75
При цьому середньостатистичний споживач у день купував і у 2003, і у 2004 роках 0,5 кг хліба, 1 кг яблук та 2 автобусні квитки. Розрахуйте індекс споживчих цін.
7. Чим викликана необхідність державного втручання в економіку?
Cгенерировано за 0.169914 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.