|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
-
Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві
Вступ 3
1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5
1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5
1.2 Управління якістю продукції 12
1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18
2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26
2.1. Відомості про організацію 26
2.2. Політика в області якості 28
2.3. Аналіз системи управління якістю 29
3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41
Висновок 47
Список використаних джерел 49
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА
Зміст
Вступ ............................................................................................................4
1. Якість і її оцінка .....................................................................................6
1.1. Фактори, що обумовлюють якість продукції ..............................6
1.2. Показники і методи оцінки ............................................................7
1.3. Ефективність і шляхи підвищення ...............................…............9
2. Методи забезпечення якості ................................................................12
2.1. Стандартизація продукції ............................................................12
2.2. Сертифікація продукції ................................................................13
2.3. Державний нагляд за якістю ........................................................16
2.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль .............................17
3. Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації в
Україні …………………………………………………………………. 18
Висновок ................................................................................................23
Список використаної літератури ............................................................24
-
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
-
Загальна характеристика продукції
1. Загальна характеристика продукції (послуг) 3
2. Якість і конкурентоспроможність продукції 4
Список використаної літератури 9
-
Якість продукції, показники якості сировини і продукції
Якість продукції, показники якості сировини і продукції
-
Управління якістю
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4
Захист прав споживачів та його вплив на якість продукції
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 12
Управління якістю продукції на рівні підприємства (на матеріалах ВАТ «Назва»)
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22
-
Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64
-
Аналіз ритмічної роботи підприємства
ЗМІСТ
Вступ
1. Аналіз виробництва продукції, робіт і послуг
1.1. Значення й задачі аналізу виробництва продукції
1.2. Ритмічність у системі факторів, що впливають на якість продукції
2. Аналіз ритмічності та якості виробництва.
2.1. Поняття ритмічності
2.2. Ритмічність випуску продукції
2.3. Ритмічність виробництва
3. Показники ритмічності та їх практичне значення
3.1. Узагальнюючий показник ритмічності
3.2. Методика аналізу ритмічності роботи по місяцях і декадах.
3.3. Значення ритмічності роботи підприємства
Висновки
Перелік використаної літератури
Cгенерировано за 0.010983 секунд
|