-
Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64
-
Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………........
Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції.............
1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю………..
1.2 Основні принципи управління якістю продукції ………….............
Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.………………….......................................................................................
2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві….......................................................................................................
2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах…
2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції..............................
Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM....................................................
Висновки................................................................................................................
Список використаної літератури.........................................................................
-
Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4
1.2. Методи оцінювання якості 9
1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15
2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23
3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29
3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29
3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
-
Якість продукції. Показники якості
Вступ 3
Розділ. Теоретичні основи управління системою якості продукції підприємства 5
1.1 Якість продукції: сутність та значення. 5
1.2 Сутність та особливості процесу управління якістю продукції 8
1.3 Показники управління якістю продукції підприємства 15
Розділ 2. Дослідження системи управління якістю продукції підприємства (на прикладі ВАТ “___”) 21
2.1 Аналіз ефективності системи управління якістю продукції підприємства 21
2.2 Оцінка рівня якості продукції із врахуванням маркетингової складової 26
Розділ 3. Вдосконалення системи управління якістю продукції підприємства 31
3.1 Формування механізмів управління системою якості продукції підприємства 31
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 43
-
Управління якістю туристичного продукту
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5
1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5
1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10
1.3. Система якості як частина системи управління 14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19
2.1. Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства.
Завдання:
1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту.
2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві
3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві.
4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві.
Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг.
Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”.
Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.
-
Якість продукції як об’єкт управління
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14
2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18
2.1. Управління якістю в США ................................................................18
3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23
3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28
3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33
Висновок ……………………………………………………………....41
Список використаної літератури ……………………………………43
-
Система управління якістю на підприємстві
ПЛАН
Вступ 3
1. Сучасне уявлення про механізм управління якістю продукції. 4
2. Категорії управління якістю продукції. 9
3. Органи управління якістю продукції. 12
Висновок. 14
Список використаної літератури 15
-
Якість продукції. Показники якості
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні та методологічні аспекти формування системи управління якістю 5 1.1.Сутність основних понять та категорій системи управління якістю 5 1.2.Структура та складові системи управління якістю 12 Розділ 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз основних показників діяльності 17 2.1. Аналіз рівня якості продукції ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 17 2.2. Оцінка системи управління якістю на підприємстві 25 Розділ 3. Шляхи покращення системи управління якістю на підприємстві ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 28 Висновки 32 Список літератури 35
-
Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6
1.1. Стандарти з управлінням якістю 6
1.2. Принципи управління якістю. 8
1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14
2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23
2.1. Загальні відомості про підприємство 23
2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29
2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32
3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34
3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34
3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38
Висновки 45
Література 49
Додатки 51-55
Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.
-
Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6
1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18
1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45
2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60
2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76
3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76
3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87
3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98
3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 120