Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю) » (ID:28266)

| Размер: 323 кб. | Объем: 140 стр. | Стоимость: 350 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6
1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18
1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45
2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60
2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76
3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76
3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87
3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98
3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 120
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю) »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу
  • Сутність. Поняття та особливості управління виробничою інфраструктурою підприємств готельного господарства
  • Управління кадровою роботою
  • УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
  • Теоретичні аспекти управління рентабельністю готельного підприємства
  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
  • Прийняття управлінських рішень. Готель в м.Києві
  • Удосконалення якості готельних послуг
  • “Організація обслуговування туристів в готелі”
Cгенерировано за 0.162492 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...