|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Організація системи опреративно-виробничого планування на підприємстві
Вступ 3
Розділ 1. Планування діяльності підприємства. 5
1.1. Сутність планування. Значення планування в сучасній економіці. 5
1.2. Оперативно-виробниче планування діяльності підприємства 9
Розділ 2. Характеристика господарської діяльності ТОВ „-” та оцінка системи планування підприємства 20
2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „-”. 20
2.2. Основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ „-”. 24
Розділ 3. Організація системи оперативно-виробничого планування ТОВ „-”. 29
Висновки 39
Додаток 1 41
Список використаних джерел 42-43
Об’єктом даної роботи виступає система оперативно-виробничого планування на підприємстві, предметом – особливості організації даної системи. Мета даної роботи – розкрити особливості організації системи оперативно-виробничого планування на підприємстві. Така постановка мети обумовлює структуру роботи: для досягнення мети, передусім, слід здійснити теоретичний огляд планування діяльності підприємства: розкрити сутність планування, значення планування в сучасній економіці, а також – надати характеристику оперативно-виробничого планування діяльності підприємства; по-друге, слід охарактеризувати господарську діяльність ТОВ „-” (обраного нами в якості підприємства, на прикладі якого здійснюється аналіз особливостей планування), і, зрештою, - зосередити увагу на організації системи оперативно-виробничого планування ТОВ „-”. Підприємство здійснює свою діяльність на ринку виробів для будівництва, виробництва дверей із натуральної деревини.
-
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5
1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16
1.3 Планування рекламної компанії 21
Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36
2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36
2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39
2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43
2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49
ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55
ДОДАТКИ 57
-
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5
1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16
1.3 Планування рекламної компанії 21
Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36
2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36
2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39
2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43
2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49
ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55
ДОДАТКИ 57
-
Планування роботи з персоналом в туристичній організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Планування, цілі, завдання, сутність 5
1.2. Система планування роботи з персоналом в сучасній організації 10
1.3. Оперативне планування та його складові 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ТА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „БРАТИСЛАВА” 21
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз системи планування роботи з персоналом на підприємстві 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК „БРАТИСЛАВА” 49
3.1. Недоліки та проблеми системи планування персоналу на підприємстві 49
3.2. Пропозиції щодо покращення кадрового планування 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 72
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 76
ДОДАТКИ 76
-
Планування роботи з персоналом в організації. Курсова робота (бакалавр)
ЗМІСТ
стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Планування, цілі, завдання, сутність 5
1.2. Система планування роботи з персоналом в сучасній організації 10
1.3. Оперативне планування та його складові 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ТА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „БРАТИСЛАВА” 21
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз системи планування роботи з персоналом на підприємстві 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК „БРАТИСЛАВА” 46
3.1. Недоліки та проблеми системи планування персоналу на підприємстві 46
3.2. Пропозиції щодо покращення кадрового планування 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 76
-
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4
1.2 План і ринок 4
1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6
2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7
3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9
4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11
5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13
Висновок 13
Література 15
-
Планування в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Планування зовнішньоекономічної діяльності 4
1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ТОВ «ПРОМЕКСПО») 14
2.1 Загальна характеристика підприємства 14
2.2 Аналіз планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАНЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1. Етапи впровадження стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 27
3.2. Формування групи перспективних товарів в системі планування підприємства 34
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
Система маркетингового планування на підприємстві
Вступ. 4
І розділ. Сутність планування. 9
1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8
1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13
1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15
1.4. Особливості планування в економіці України. 18
1.5. Принципи та типи планування в організації. 19
1.6. С истема планів організації. 26
ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31
2.1. Цілі та види реклами. 31
2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40
2.3. Методи формування бюджету. 42
2.4. Стратегія реклами. 46
2.5. Фактори рекламного планування. 53
ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61
3.1. Маркетингові дослідження. 61
3.2. Реклама. 61
3.3. Mass Media. TV. 62
3.4. Press advertorials. 63
3.5. Аналіз ринку. 63
3.6. Аналіз товару. 64
3.7. Марчендайзінг. 65
3.8. Внутрішня реклама. 66
3.9. Зовнішня реклама. 67
3.10. Promotion. 67
Висновки та пропозиції 69
Список використаної літератури 72
Додатки 74
Cгенерировано за 0.012021 секунд
|