|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Планування маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС”) + рецензія
Вступ 4 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1.Планування як функція управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 7 1.2.Методичні підходи до планування маркетингової діяльності на підприємстві 12 1.3.Характеристика основних видів маркетингових планів 23 Висновки до розділу 1 33 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 34 1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 34 2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 47 2.3.Аналіз системи планування маркетингової діяльності на підприємстві 60 Висновки до розділу 2 77 Розділ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 78 3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 78 3.2 Механізм організаціїї рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 87 3.3 Оцінка ефективності планування рекламної кампанії 93 Висновки до розділу 3 99 Висновки 100 Список літератури 105 Додатки 108
-
Суть планування його задачі та функції (планування у галузі соціально-культурних сфер)
Вступ 3
Розділ 1. Характеристика планування на підприємстві 5
1.1. Планування як функція управління 5
1.2. Принципи та методи планування 7
1.3. Методи та інструменти планових розрахунків 13
Таблиця 1.3.1. Бюджетна таблиця 14
Розділ 2. Система планування організації 15
2.1. Функціонування системи планів на підприємстві 16
2.2. Системи планування ресурсів підприємства 21
2.3. План маркетингу 25
2.4. Фінансове планування на підприємстві 31
Висновок 38
Список використаної літератури 40
-
Модель і етапи процесу планування
План:
Вступ 3
1. Методичні засоби планування на підприємстві 5
1.1. Сутність і необхідність планування 5
1.2. Основні принципи й функції планування 9
2. Організація процесу планування 13
2.1. Етапи процесу планування 13
2.2. Система планів 17
2.3. Методи планування 21
3. Модель планування на прикладі фірми “Меблісервіс” 26
Висновки 33
Список використаної літератури 35
Додаток 36
-
Планування роботи з персоналом в туристичній організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Планування, цілі, завдання, сутність 5
1.2. Система планування роботи з персоналом в сучасній організації 10
1.3. Оперативне планування та його складові 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ТА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „БРАТИСЛАВА” 21
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз системи планування роботи з персоналом на підприємстві 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК „БРАТИСЛАВА” 49
3.1. Недоліки та проблеми системи планування персоналу на підприємстві 49
3.2. Пропозиції щодо покращення кадрового планування 59
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 72
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 76
ДОДАТКИ 76
-
Планування роботи з персоналом в організації. Курсова робота (бакалавр)
ЗМІСТ
стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Планування, цілі, завдання, сутність 5
1.2. Система планування роботи з персоналом в сучасній організації 10
1.3. Оперативне планування та його складові 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ТА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „БРАТИСЛАВА” 21
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 21
2.2. Аналіз системи планування роботи з персоналом на підприємстві 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ГК „БРАТИСЛАВА” 46
3.1. Недоліки та проблеми системи планування персоналу на підприємстві 46
3.2. Пропозиції щодо покращення кадрового планування 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 76
-
Планування та прогнозування діяльності підприємства
ВСТУП 3
1. ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Сутність та види планування і прогнозування 4
1.2. Система прогнозів і планів фірми 9
2. ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „МЕБЛІСЕРВІС” 15
2.1. Коротка характеристика підприємства 15
2.2. Планування та прогнозування діяльності ТОВ „Меблісервіс” 16
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 22
3.1. Практика планування і прогнозування в закордонних фірмах 22
3.2. Особливості планування у фірмах США 23
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Ефективність та планування маркетингової діяльності підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Торетичні аспекти планування та визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства 5
1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 9
1.3. Основи маркетингового планування на підприємстві 13
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності та шляхи підвищення її ефективності на прикладі ДП АТ «Київхліб» Київського хлібокомбінату №12» 18
2.1. Стан маркетингової діяльності підприємства 18
2.2. Рекомендації по підвищенню ефективної маркетингової діяльності підприємства 26
Висновки 35
Література 37
Додатки 39
1. схема Процес маркетингового планування на підприємстві
2. Основні показники роботи ДП АТ «Київхліб»
Метою даної курсової роботи є дослідження процесу планування маркетингової діяльності підприємства та визначення ефективності проведення маркетингових заходів на підприємстві.
На основі обраної теми і формулювання теми були поставлені завдання:
- розкрити організаційну структуру діючого підприємства, розглянути взаємозв’язки між підрозділами;
- описати технічну та виробничу характеристику діючого підприємства;
- визначити основи стратегічного маркетингового планування на підприємстві, основні напрямки й етапи планування;
- проаналізувати макро- й мікросередовище діяльності даного підприємства;
- викласти основні методологічні положення і вимоги щодо маркетингового планування на підприємстві;
- провести аналіз маркетингової діяльності, аналіз і методи розповсюдження товару, методи стимулювання збуту та реклами;
- розробити стратегію росту для даного підприємства, що передбачає розгляд цілей стратегічного планування і визначення програми дій на вирішення поставленої проблеми.
Предметом роботи виступає процес управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Об’єктом дослідження є ДП АТ «Київхліб» Київського хлібокомбінату №12».
Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”.
-
Оцінка, аналіз та планування продуктивності праці на підприємстві
ПЛАН
Вступ
1. Планування і аналіз чисельності працівників підприємства.
1.1 Характеристика персоналу підприємства
1.2 Склад і структура кадрів.
1.3 Кількісна та якісна характеристика персоналу
1.4 Планування чисельності працівників.
2. Методика визначення показників продуктивності праці на підприємстві.
2.1 Планування витрат на підприємстві
2.2 Планування та аналіз виробництва продукції на підприємстві.
2.3 Планування собівартості продукції на підприємстві
3. Стимулювання, як механізм підвищення продуктивності праці на підприємстві
3.1 Роль, форми і джерела стимулювання
3.2 Система стимулюючого винагородження
3.3 Стимулююча функція оплати праці.
Висновок
Список використаної літератури
-
Оперативне календарне планування виконання замовлень
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади оперативно-календарного планування 6
1.1. Поняття оперативно календарного планування 6
1.2. Зміст і завдання оперативно-календарного планування 8
1.3. Оперативне планування виробництва: особливості та організація в сучасних умовах 17
Розділ 2. Аналіз оперативно-календарного планування виконання замовлень на підприємстві «Олд-Макс» 22
2.1. Економічна характеристика підприємства «Олд-Макс» 22
2.2. Система оперативного планування на підприємстві 23
Розділ 3. Шляхи вдосконалення та перспективи оперативно календарного планування виконання замовлень на підприємстві «Олд-Макс» 30
3.1. Вдосконалення оперативно-календарного планування виконання замовлень 30
3.2. Покращення ефективності оперативно-календарного планування на підприємстві «Олд-Макс» 40
Висновки 43
Список використаної літератури 45
Cгенерировано за 0.012390 секунд
|