-
Планування збутової діяльності підприємства
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4
1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4
1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9
Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13
2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13
2. 2. Методи прогнозування 24
Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27
3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27
3. 2. План збуту 34
3. 3. Фактори, що впливають на збут 42
Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47
4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47
4. 2. Прогнозна модель збуту 58
ВИСНОВОК 64
-
Планування збутової діяльності підприємства
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4
1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4
1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9
Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13
2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13
2. 2. Методи прогнозування 24
Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27
3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27
3. 2. План збуту 34
3. 3. Фактори, що впливають на збут 42
Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47
4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47
4. 2. Прогнозна модель збуту 58
ВИСНОВОК 64
-
Економічна сутність прибутку підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування та прогнозування прибутку
підприємства 6
1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6
1.2 Механізм планування і прогнозування прибутку підприємства 12
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування і
прогнозування прибутку підприємства 19
2. Оцінка ефективності планування і прогнозування прибутку
ВО “Сантехпром” 24
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 24
2.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 28
2.3 Оцінка впливу факторів на формування прибутку підприємства 33
3. Резерви збільшення прибутку ВО “Сантехпром” 37
Висновки 47
Література 49
Додатки 51
-
Економічна сутність прибутку підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування та прогнозування прибутку
підприємства 6
1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6
1.2 Механізм планування і прогнозування прибутку підприємства 12
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування і
прогнозування прибутку підприємства 19
2. Оцінка ефективності планування і прогнозування прибутку
ВО “Сантехпром” 24
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 24
2.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 28
2.3 Оцінка впливу факторів на формування прибутку підприємства 33
3. Резерви збільшення прибутку ВО “Сантехпром” 37
Висновки 47
Література 49
Додатки 51
-
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Економічна сутність і зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6
1.1. Економічна необхідність та зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6
1.2. Фінансовий план як основний стратегічний інструмент фінансового планування та прогнозування 22
1.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його розробки 33
РОЗДІЛ 2. Особливості планування і прогнозування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.1. Особливості фінансового планування і прогнозування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.2. Аналіз фінансового планування і прогнозування процесу виробництва 53
2.3. Аналіз фінансового планування і прогнозування асортименту та обсягу продукції 63
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення реформування системи фінансового планування і прогнозування на підприємстві 66
ВИСНОВКИ 81
Список використаної літератури 86
ДОДАТКИ 89
-
Планування і прогнозування діяльності підприємства
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст планування та прогнозування на підприємстві 5
1.1. Поняття планування та прогнозування на підприємстві 5
1.2. Розробка фінансового плану 16
1.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його розробки 18
РОЗДІЛ 2. Особливості планування і прогнозування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 20
2.1. Плануваня і прогнозуваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 20
2.2. Планування і прогнозування процесу виробництва 28
2.3. Планування і прогнозування асортименту та обсягу продукції 31
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування і прогнозування на підприємстві 33
ВИСНОВКИ 41
Список використаної літератури 44
ДОДАТКИ 46
-
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ОСНОВІ БЮДЖЕТУВАННЯ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Економічна сутність і зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6
1.1. Економічна необхідність та зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6
1.2. Фінансове планування на основі бюджетування 13
РОЗДІЛ 2. Особливості планування і прогнозування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 27
2.1. Особливості фінансового планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 27
2.2. Аналіз планування асортименту та обсягу продукції 32
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення реформування системи фінансового планування і прогнозування на підприємстві 35
ВИСНОВКИ 42
Список використаної літератури 46
-
АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
стор.
ВСТУП 5
1 ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Характеристика галузі промисловості 6
1.2 Характеристика підприємства 8
2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11
2.1 Характеристика майнового стану підприємства та джерел його формування 11
2.2 Деталізований аналіз фінансової діяльності підприємства 18
2.2.1 Оцінка фінансової стійкості підприємства 18
2.2.2 Аналіз ліквідності 24
2.2.3 Аналіз рентабельності підприємства 29
2.2.4 Оцінка ділової активності підприємства 32
2.3 Загальна оцінка фінансового стану підприємства 34
3 ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1 Можливості збільшення обсягів виконання робіт, що є в наявності та шляхом диверсифікації виробництва 36
3.2 Вибір фінансової стратегії 37
3.3 Фінансове прогнозування і планування діяльності підприємства 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТОК А. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 46
-
Планування в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Планування зовнішньоекономічної діяльності 4
1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ТОВ «ПРОМЕКСПО») 14
2.1 Загальна характеристика підприємства 14
2.2 Аналіз планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАНЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1. Етапи впровадження стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 27
3.2. Формування групи перспективних товарів в системі планування підприємства 34
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4
1.2 План і ринок 4
1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6
2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7
3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9
4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11
5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13
Висновок 13
Література 15