-
Бюджетне планування та методи його здійснення
ВСТУП 2
1. БЮДЖЕТНЕ ПЛАНУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ 5
2. ОСНОВНІ ЕТАПИ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ 10
3. МЕТОДИ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ 19
4. СВІТОВИЙ ДОСВІД БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ 29
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
-
Стратегічне планування на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ..... 5
1.1 Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного
планування…………….....................................................................
5
1.2 Зміст і структура стратегічного плану……………………............. 12
1.3 Система стратегічних, поточних та оперативних планів………… 15
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ………………………………...................................................
20
2.1 Визначення місії, цілей та завдань підприємства………………... 20
2.2 Проведення аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства……..............................................................................
26
2.3 Розробка та вибір стратегії підприємства……………………........ 32
2.4 Реалізація стратегії…………………………………………..……… 50
2.5 Контроль і оцінка реалізації стратегії підприємства…………..… 57
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ….......................................…
62
3.1 Можливі проблеми на підприємстві……………………………... 62
3.2 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування
на підприємстві….......................................................................….…
66
ВИСНОВКИ......................................................................................................... 71
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 73
ДОДАТКИ............................................................................................................ 76
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
контрольна з ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
15.ЕТАПИ ПРОЦЕСУ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 2
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА: 8
-
Контрольна з менеджменту
1. Схема моделі процесу стратегічного планування, її коротка характеристика. 2
2. Загальна стратегічна модель Портеру. 4
3. Стратегія впровадження нововведень. 6
4 Задача 8
-
Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11
1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26
2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26
2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40
2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50
3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50
3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67
ДОДАТКИ 72-78
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)
Вступ 3
Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6
1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6
1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18
1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30
Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40
2.1.Характеристика підприємства 40
2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52
2.3.Організація рекламної кампанії 61
Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75
3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75
3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95
Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100
Висновки 106
Список літератури 110
Додатки
-
основи планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1 Теоретичні основи планування на підприємстві 5
1.1 Внутрішньофірмове планування на підприємствах 5
1.2 Зміст, мета і задачі внутрішньофірмового планування, форми планування 7
2 Перспективне внутрішньофірмове планування, його види і мета Середньострокове і поточне (бюджетне) планування 11
2.1 Перспективне планування 11
2.2 Середньострокове планування 17
2.3 Бюджетне планування 17
2.4 Тактичне планування 21
3 Внутрішьофірмовий план 26
3.1 Етапи розробки внутрішньофірмового плану 26
3.2 Організаційні форми внутрішньофірмового планування 29
3.3 Норми і нормативи як частина планування діяльності підприємств 32
Висновок 37
Використана література 38
-
основи планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1 Теоретичні основи планування на підприємстві 5
1.1 Внутрішньофірмове планування на підприємствах 5
1.2 Зміст, мета і задачі внутрішньофірмового планування, форми планування 7
2 Перспективне внутрішньофірмове планування, його види і мета Середньострокове і поточне (бюджетне) планування 11
2.1 Перспективне планування 11
2.2 Середньострокове планування 17
2.3 Бюджетне планування 17
2.4 Тактичне планування 21
3 Внутрішьофірмовий план 26
3.1 Етапи розробки внутрішньофірмового плану 26
3.2 Організаційні форми внутрішньофірмового планування 29
3.3 Норми і нормативи як частина планування діяльності підприємств 32
Висновок 37
Використана література 38