Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)» (ID:29109)

| Размер: 194 кб. | Объем: 130 стр. | Стоимость: 475 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6
1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6
1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18
1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30
Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40
2.1.Характеристика підприємства 40
2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52
2.3.Організація рекламної кампанії 61
Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75
3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75
3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95
Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100
Висновки 106
Список літератури 110
Додатки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Закон України «Про рекламу» // Урядовий кур’єр — 1996. — № 137—138.
2. Академия рынка: Маркетинг / Пер. с франц. А. Дейян и др. — М.: Экономика 1993.
3. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. — М.: Тандем 1997.
4. Батра Р. Майерс Дж. Аакер Д. / Пер. с англ. — 5-е изд. — М. СПб. К.: ИД «Вильямс» 1999.
5. Башкиров И. Криковцева Н. Азарян Е. Маркетинг потребительских товаров: Учеб. пособие. — Донецк: ДТУ 1996.
6. Бланк И. Торговый менеджмент. — К.: УФИМБ 1997.
7. Блэк С. Паблик рилейшнз: Что это такое? — М.: Модино пресс 1990.
8. Бройнинг Г. Руководство по ведению переговоров / Пер. с нем. — М.: Инфра — М 1996.
9. Веркман К. Товарные знаки: создание психология восприятие / Пер. с англ. — М.: Прогресс 1985.
10. Верлока В. Гайдук Д. Эффективность разработки рекламного обращения // Бизнесинформ — 1997. — № 8.
11. Власова Н. Шифр к сейфу покупателя. — Новосибирск: Экор 1996.
12. Войчак А. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ 1998.
13. Гаркавенко С. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. — К.: Вища шк. 1994.
14. Герасимчук В. Маркетинг: Навч. посібник. — К.: Лібра 1996.
15. Германова Л. Эффективная реклама в России: Практика и рекомендации. — М.: РусПартнер лтд 1994.
16. Гермогенова Л. Как сделать рекламу магазина. — М.: Прогрес 1994.
17. Герчикова И. Маркетинг и международное коммерческое дело. — М.: Внешторгиздат 1991.
18. Гмурман В. Теория вероятности и математическая статистика. — М.: Высшая шк. 1972.
19. Дейан А. Реклама / Пер. с франц. — М.: Прогресс 1993.
20. Дейан А. Тоаден Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи / Пер. с франц. — М.: Прогресс — Универс 1994.
21. Джоунз Г. Торговый бизнес: как организовать и управлять / Пер. с англ. — М.: Инфра-М 1996.
22. Диксон П. Управление маркетингом: Учеб. пособие. — М.: ЗАО «Издательство БИНОМ» 1998.
23. Дихтль Е. Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие. / Пер. с нем. — М.: Высш. шк. 1995.
24. Добробабенко Н. Фирменный стиль: принципы разработки использования оценки. — М.: Внешторгреклама 1991.
25. Зазимин В. Психология в рекламе. — М.: Дата-строн 1992.
26. Кардаш В. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ 1997.
27. Ковальков Ю. Дмитриев О. Эффективные технологии маркетинга. — М.: Машиностроение 1994.
28. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: Прогресс 1991.
29. Котлер Ф. Армстронг Г. Сендерс Д. Вонг В. Основы маркетинга. — 2-е изд. — К. М. СПб.: ИД «Вильямс» 1998.
30. Кузин Ф. Имидж бизнесмена: Практич. пособие. — М.: Ось-89 1996.
31. Крис А. Жалле Ж. Внутренняя торговля. — М.: Прогресс 1993.
32. Критсотакис Я. Торговые ярмарки и выставки. Технология участия и коммуникации / Пер. с греч. — М.: Ось-89 1997.
33. Крылов И. В. Маркетинг. — М.: Центр 1998.
34. Леоненко М. Мішура Ю. Пархоменко В. Ядренко М. Теоретико-ймовірнісні та статистичні методи в економіці та фінансовій математиці. — К.: Інформтехніка 1995.
35. Лук’янець Т. Рекламний менеджмент: Навчальний посібник. — К.: КНЕУ 1998.
36. Музыкант В. Реклама. Международный опыт и российские традиции. — М.: Право и Закон 1996.
37. Наймушин А. Основы организации рекламы. — М.: Внешторгиздат 1992.
38. Николаева М. Товароведение потребительских товаров: Учебник. — М.: Норма 1997.
39. Оховен М. Магия энергичной продажи / Пер. с нем. — М.: Прогресс 1996.
40. Панкратов Ф. Пампухгиянц В. Коммерция и технология торговли. — М. : Маркетинг 1994.
41. Почепцов Г. Паблик рилейшнз или как успешно управлять общественным мнением. — М.: Центр 1998.
42. Почепщов Г. Теория коммуникации. — М.: Центр 1998.
43. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга: Учеб. пособие. — Харьков: ХАТИОП 1995.
44. Панкратов Ф. Серегина Т. Шахурин В. Рекламная деятельность: Учеб. пособ. — М.: ИВЦ «Маркетинг» 1998.
45. Практическая психология для менеджеров. — М.: Филинъ 1996.
46. Скотт Дж. Учитесь еффективно продавать и управлять сбытом. — К.: Внешторгиздат 1992.
47. Сохацька О. Дениско О. Біржова справа: Навч. посібник. — К.: Тріада плюс 1994.
48. Стоун М. Дейнис Д. Бонд Э. Прямое попадание: факторы успеха прямого маркетинга / Пер. с англ. — Минск: Амалфея 1998.
49. Стюард Г. Успешный менеджмент торговли: Как сделать вашу команду лучшей. — М.: Филинъ 1996.
50. Торговля в вашей фирме: Управление товаром. — М.: Прогрес 1995.
51. Францева Е. Лизинг. — М.: Прогресс 1998.
52. Федоров А. Запланируй прибыль сегодня // Капитал. — 1998. — №1.
53. Усов В. Основы торговой рекламы: Практ. пособие. — М.: Экономика 1976.
54. Хромов Л. Рекламная деятельность: показатели теория практика. — Петрозаводск: Фолиум 1994.
55. Хайн Т. Все об упаковке: эволюция и секреты коробок бутылок консервных банок и тюбиков / Пер. с англ. — СПб.: Азбука—Терра 1997.
56. Хисрик Р. Джексон Р. Торговля и менеджмент продаж / Пер. с англ. — М.: Филинъ 1996.
57. Шепель В. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. — М.: Культура и спорт ЮНИТИ 1994.
58. Эванс Д. Берман Б. Маркетинг / Пер. с англ. — М.: Экономика 1990.
59. Эдвардс Ч. Браун Р. Реклама в розничной торговле США / Пер. с англ. — К.: Сфера-Слово 1993.


Дополнительная информация3298
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Доповідь та роздатковий матеріал для захисту дипломної роботи на тему: „Управління бізнесом”
  • Доповідь до диплому "Стратегічне бюджетування в системі управління підприємствами харчової промисловості" + роздатковий матеріал + рецензія
  • Доповідь до дипломної роботи на тему "Банківська система України, її структура і роль у розвитку економіки" + роздатковий матеріал
  • УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМТСВ
  • Управління поточними витратами торговельного підприємства
  • СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ БЕЗРОБІТТЯ В УКРАЇНІ
  • Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»
  • Організація рекламної діяльності виробничого підприємства
  • Облік, аналіз та аудит зобо’вязань по кредитам та позикам (на прикладі)
  • Бідність як соціальне явище в українському суспільстві
  • Особливості обліку і аналізу прибутку, та його використання в акціонерних товариствах (доповідь до дипломної роботи + роздатковий матеріал)
Cгенерировано за 0.139952 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів