|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5
1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16
1.3 Планування рекламної компанії 21
Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36
2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36
2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39
2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43
2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49
ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55
ДОДАТКИ 57
-
Організація рекламної компанії
Вступ. 3
1. Основи рекламної компанії. 4
2. Планування і організація рекламної компанії. 6
3. Маркетингові дослідження рекламної компанії. 10
4. Використання Below the line – технології при організації рекламної компанії. 15
Висновок. 17
Список використаних літературних джерел. 18
-
Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства
Зміст
Вступ............................................................................................................ 3
1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4
2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6
2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6
2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9
2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11
Висновки..................................................................................................... 18
Перелік використаних джерел.................................................................. 19
-
АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП
1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН"
2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН"
3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ
3.1. Основні інформаційні підсистеми
3.2. Рекламні дослідження
4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Система маркетингового планування.
4.2. Розробка рекламної стратегії
4.3. Організація рекламної діяльності
4.4. Формування рекламного бюджету
4.5. Використання підприємством рекламного агентства
4.6. Організація рекламної компанії підприємства
5. ОХОРОНА ПРАЦІ
6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП
1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН"
2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН"
3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ
3.1. Основні інформаційні підсистеми
3.2. Рекламні дослідження
4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Система маркетингового планування.
4.2. Розробка рекламної стратегії
4.3. Організація рекламної діяльності
4.4. Формування рекламного бюджету
4.5. Використання підприємством рекламного агентства
4.6. Організація рекламної компанії підприємства
5. ОХОРОНА ПРАЦІ
6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Рекламування товару як складова маркетингової політики комунікації (2-3 розділ дипломної роботи, вступ)
ВСТУП 3 2 Аналіз роботи фірми на ринку 6 2.1 Аналіз маркетингової діяльності 6 2.2 Аналіз рекламної діяльності 24 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 30 3 Рекомендації по удосконаленню організації рекламної концепції фірми 37 3.1 Аналіз проведення рекламної компанії 37 3.2 Аналіз ефективності реклами 48 3.3 Створення програми лояльності 60 ВИСНОВКИ 70 ЛІТЕРАТУРА 75 ДОДАТКИ 76
-
Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)
Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25 Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36 2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36 2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52 2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57 Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68 3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74 Висновки та пропозиції 81 Список використаної літератури 85 Додатки 88
-
Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства
ВСТУП 3
1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4
2. Класифікація рекламних компаній 5
3. Методика проведення рекламної компанії 8
4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на прикладі інвестиційної компанії «...» 9
4.1 Коротка характеристика компанії 9
4.2. Елементи проведення рекламної кампанії 9
4.3. Процес розробки рекламної кампанії в Інтернеті для компанії «...» 16
ВИСНОВКИ 18
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
-
Рекламна політика підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6
1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13
1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38
2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38
2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52
2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57
2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
ДОДАТКИ. 75
-
Рекламна політика підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6
1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13
1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38
2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38
2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52
2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57
2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
ДОДАТКИ. 75
Cгенерировано за 0.015021 секунд
|