Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Рекламування товару як складова маркетингової політики комунікації (2-3 розділ дипломної роботи, вступ)» (ID:15051)

| Размер: 137 кб. | Объем: 78 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3 2 Аналіз роботи фірми на ринку 6 2.1 Аналіз маркетингової діяльності 6 2.2 Аналіз рекламної діяльності 24 2.3 Аналіз господарської діяльності підприємства 30 3 Рекомендації по удосконаленню організації рекламної концепції фірми 37 3.1 Аналіз проведення рекламної компанії 37 3.2 Аналіз ефективності реклами 48 3.3 Створення програми лояльності 60 ВИСНОВКИ 70 ЛІТЕРАТУРА 75 ДОДАТКИ 76 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураГермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. М.: РусПартнер Лтд., 1994. – С. 121. Исаенко Е.В., Васильєв А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. Пособие для вузов.- М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2004.-252с. Голубкові Е.Н. Маркетингове коммуникации.-М.:Издательство «Финпресс», 2000.-256с. Норі цина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: Курс лекцій.-К.: МАУП, 2003 -120с. http://www.natali.ua/advert/ http://www.daimant.kiev/ua Тарас Копытько Прямой маркетинг — универсальный ключ к лояльности клиентов http://www.managment.com.ua Программы лояльности и их эффективност http://www.managment.com.ua
Дополнительная информация1763
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Рекламування товару як складова маркетингової політики комунікації (2-3 розділ дипломної роботи, вступ)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Практична робота рекламна література
  • Організаційні засади фінансового обліку, економічного аналізу, внутрішнього і зовнішнього аудиту довгострокових зобов’язань на прикладі підприємства пивоварної промисловості (ТОВ Слобода КО )
  • Маркетингова товарна політика
  • Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства
  • Аналіз чинників макро- та мікромаркетингового середовища
  • Планування та проведення маркетингових досліджень
  • Маркетингова товарна політика
  • Товарна політика підприємства (практична робота)
  • Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства
  • Маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів
  • ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”
Cгенерировано за 0.186149 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...