Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Планування та проведення маркетингових досліджень» (ID:49514)

| Размер: 849 кб. | Объем: 110 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Реферат 4
Вступ 5
Розділ 1 Аналіз макро- та мікромаркетингового середовища 8
1.1 Спільне підприємництво як фактор макросередовища 8
1.2 Спільне підприємство, особливості його діяльності 11
1.3 Характеристика СП «Міяфа ЛТД» 16
Розділ 2 Планування та проведення маркетингових досліджень 27
2.1 Загальні поняття маркетингу 27
2.2 Маркетингові дослідження ринку 29
2.3 Значення прямого маркетингу у дослідженнях 42
Розділ 3 Статистична обробка маркетингової інформації 52
3.1 Маркетингова інформаційна система 52
3.2 Система внутрішньої і зовнішньої маркетингової інформації 55
Розділ 4 Розробка товару підприємства 58
4.1 Загальна характеристика товару 58
4.2 Схема маркетингового обстеження 61
Розділ 5 Оцінка експортно-імпортних можливостей товару 65
5.1 Особливості маркетингової діяльності на міжнародному ринку 65
5.2 Дослідницька програма підприємства 68
Розділ 6 Оцінка збуту і розподілу товару 75
6.1 Організація збуту товару 75
6.2 Розробка плану збуту продукції підприємства 78
Розділ 7 Стратегія просування товару 90
7.1 Визначеня попиту на послуги підприємства 90
7.2 Стратегії просування послуги 91
Розділ 8 Економічне обґрунтування роботи 97
8.1 Стратегія прямого маркетингу 97
8.2 Бюджет маркетингу підприємства 100
Висновок 104
Використана література 106
Додаток 110
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література
1. Аникеев С. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум, 1996. –128 с.
2. Бізнес-план відкритого акціонерного товариства. – Чернігів, 2003.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384с.
4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. – К.: Вища школа, 1994. – 327с.
5. Котлер Ф., Армостронг Г., Сондерс Д., Вонг В. – Основы маркетинга – Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998. – 1056 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. С англ.. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
7. Планування поточної маркетингової діяльності підприємства. Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни „Маркеттинг” для студентів спеціальності 6.050200 „ Менеджмент організацій” / Укл.: Сич Є.М., Гривко Д.І., Гавриленко Н.І., Горшунова І.В., Парубець О.М. –Чернігів: ЧДТУ, 1999. – 37 с.
8. Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. «Основи менеджменту».- Львів: «світ», 2002. -296 с.
9. Аппенянский А.И. «Человек и бизнес. Путь совершенства».-М.: Барс, 2002.-228с.
10. Бавыкин В. «Новый менеджмент».-М.: Экономика, 1998.-368с.
11. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. - М.: «Инфра-М», 1998. - 344с.

12. Вейлл Питер. Искусство менеджмента. -М Новости, 1993. -221с.
13. Вудкок М. , Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. -М. «Дело»», 1991. - 320с.
14. Герасименко В. Ценовая политика фирмы. - 2002.-192с.
15. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. - М.: Банки и биржи, «ЮНИТИ», 2002. - 480с.
16. Гравин В. Дятлов В. Основы кадрового менеджмента - М 2003. - 608с.
17. Дмитренко Г. //Освіта. 2002. - 16 вересня, с.15.
18. Каганец И. Психоинформационные технологии в менеджменте. //Бизнес, 2003, №29, с.28.
19. Зигерд В., Ланг Л. «Руководство без конфликтов»: сокр. пер. с нем. -М.: Экономика,1990.-335с.
20. Коротков С. Концепция менеджмента.: Учебное пособие. - 2003.-304с.
21. Кнорринг В.И. Искусство управления М БЕК, 1998. - 288 с.
22. Паркинсон С.Н. Рустамджи М.К. «Искуство управления» /пер. с англ. К. Савельева.-М.:Агенство «ФАИР»,1998. -272с.
23. Ладанов И.Д. Психология управления рыночными структурами: преобразующее лидерство. - М.: УЦ «Перспектива», 1998. - 321с.
24. Ладанов И. Д. Практический менеджмент. -М. 2002. -491 с.
25. Лукашевич В. Основы менеджмента в торговле.: Учебное пособие. - 2003.-191с.
26. Майталь Ш. Экономика для менеджеров Учебник. - пер. с англ. - М.: «Инфра-М», 1993. - 306с.
27. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Учебник. - пер. с англ. - М.: «Дело», 1995. - 702с.
28. Радугин А. Введение в менеджмент. - Воронеж.: Высш. шк., 2002. -195с.
29. Розенберг Д. «Бизнес. Маркетинг.» Терминологический словарь. - 1998. -469с.
30. Румянцева К.Р. Менеджмент в организации. - М.: УЦ «Перспектива», 1998. - 321с.
31. Таранов П.С. «Золотая книга руководителя».-М.: Агенство «ФАИР», 1998.-496с.
32. Хеддервик К. «Финансовый и экономический анализ деятельности предприятий».-М.: Финансы и статистика, 2003.-663с.
33. Ховард К., Коротков О. Принципы менеджмента: управление в системе цивилизованного предпринимательства: Учеб. пособие. - М.: «Инфра-М», 2003. - 224с.
34. Хоскинг А. Курс предпринимательства: Пер. с англ. - М.: «Международные отношения», 1993. - 352с.
35. Шекня С.В. «Управление персоналом современной организации»: учеб. пособие.-М.: Бизнес школа «Интел синтез», 2003.-300с.
36. Фатхутдинов Р.П. «Понятийный аппарат по менеджменту».-М.: АО «Бизнес-школа», 1998.-112с.
37. Фатхутдинов Р. П. «Система менеджмента».-М.:АО «Бизнес-школа», 2003.-367с.
38. Чубаков Г. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия.-2003.-224с.
39. «Практична психологія менеджменту: Як зробити кар’єру. Як будувати організацію»: науково практичний посібник.-К.: Україна, 1995.-399с.
40. «Секреты умелого руководителя» сост. И.В. Липсиу.-М.: Экономика,1991.-320с.
41. «Енциклопедичний словник бізнесмена»: Менеджмент, маркетинг, інформатика. /під заг. Ред. М.І. Мадаванова.-К.: Техніка, 1993.-856с.
42. «Инновационный менеджмент» / под ред. С.Д. Ильенковой, - М.:ЮНИТИ, 1998.
43. «Словарь-справочник менеджмента» - М.:2003.-608с.
44. Непроизводственная сфера в условиях перехода к рыночной экономике. - К.: Наукова думка, 1993.-196с.
45. Основы менеджмента и маркетинга / Под ред. Р. Садегорова.- Минск.: Высшая шк. 2002.-382с.
46. Каганец И. Психоинформационные технологии в менеджменте //Бизнес 2003, №29, с. 28
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Планування та проведення маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Маркетингове дослідження споживачів
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
Cгенерировано за 0.118850 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...