Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)» (ID:13942)

| Размер: 120 кб. | Объем: 80 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25 Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36 2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36 2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52 2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57 Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68 3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74 Висновки та пропозиції 81 Список використаної літератури 85 Додатки 88 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури 1. Закон України Про рекламу: Прийнятий 3 липня 1996р. №270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - №39. - Ст. 181. 2. Про заходи щодо запобігання недобросовісній рекламі та її припиненню: Указ від 5 грудня 1994р. // Голос України. - 1994. - 13 грудня. - С. 5. 3. Аникеев С. Н. Методика разработки плана маркетинга. Серия «Практика маркетинга». - М., 1995. – 248 с. 4. Артеменко О. Реклама: рушій торгівлі чи корупції?: (Київ) // Хрещатик. - 2000. - 25 грудня. 5. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. - М., 1999. – 340 с. 6. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах. - С-Пб, 1993. – 544 с. 7. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. - М.: Экономика, 1997. – 432 с. 8. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. - К., 1998. – 286 с. 9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К., КНЕУ, 1998. – 234 с. 10. Волков О.М. Методическое пособие по изучению иностранных фирм. - М, 1998. – 186 с. 11. Все о маркетинге. Сборник для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. - М., 1999. – 128 с. 12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К., 1998. – 388 с. 13. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. - К., 1994. – 356 с. 14. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. - М.: Рус-Партнер ЛТД, 1994. - 252 с. - Практика бизнеса Вып. 1. - А567200. 15. Гула Т.П., Маршук М.П. Економічні проблеми рекламознавства // Львівська політехніка. Вісник. - Львів, 2001. - №284: Проблеми економіки та управління. - С. 97-99 16. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. - К.:КНЕУ, 1997. – 292 с. 17. Карлоф Б. Деловая стратегия. - М., 1995. – 314 с. 18. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. - СПб, 1998. – 816 с. 19. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., 1999. – 642 с. 20. Кошелевський А. Економетричне моделювання в рекламі: так чи ні? // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес: Зб. матеріалів другої Загальноукраїнської студентської наукової конференції. - К., 1996. - С. 248-249. 21. Кошелевський А. Реклама за умов формування ринкових відносин // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес: Зб. матеріалів другої Загальноукраїнської студентської наукової конференції Фонду Т. Шевченка. - К., 1994. - С. 152-154 22. Кретов И.И. Маркетинг предприятия. - М., 1998. – 148 с. 23. Кузьмін О.Є., Барвінська Є.С., Гула Т.П. Рекламна діяльність на підприємстві як функція маркетингу // Вісник держ. ун-ту Львівська політехніка. - Львів, 1993. - №274. - С. 50-52. 24. Нечаева Е. Рекламная стратегия малого предприятия // Бизнес для всех. - 1995. - №1. - С. 12. 25. Ортинська В.В., Мельникович О.М. Торгова реклама у пресі: реальність та проблеми // Маркетинг: теорія і практика: Зб. наук. пр. - К., 1996. - С. 53-56. 26. Павленко А.Ф. Потреби та цінності в системі маркетингу. - К.:КНЕУ, 1996. – 186 с. 27. Павлова Н.Н. Стратегия и тактика маркетинга //Стандарты и качество. - 1997. - №3. – с. 35-36. 28. Перерва П.Г. Управление маркетингом на предприятии. - Харьков, 1993. – 88 с. 29. Прауде В.Р. Маркетинг. - К., 1994. – 340 с. 30. Рабинович И.А. Маркетинг в коммерческой деятельности. - Одесса., 1993. – 314 с. 31. Решетнікова І.Л. Створення ефективної організації маркетингу на підприємстві //Маркетинг в Україні. - 2000. - №1. – с. 46-48. 32. Ромат Е., Чегодаев А. Формирование рекламного бюджета // Бизнес Информ. - 1995. - №31-32. 33. Савельєв Є.В. Маркетинг нового продукту. - К., 1997. – 230 с. 34. Селиванов А. Расчёт эффективности рекламы // РИСК: Рынок, информация, снабжение, конкуренция. - 2001. - №5. - С. 25-29
Дополнительная информация181
Рік написання: 2004
Заказ Заказать Купить «Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”
  • Стратегія рекламної діяльності підприємства
  • "Маркетингова політика комунікацій (на прикладі ЗАТ ""Київмлин"")"
  • Маркетингова політика комунікацій
  • Маркетингова політика комунікацій
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)
  • Суть та мета aнaлiзу фiнaнcoвoгo менеджмента
Cгенерировано за 0.152466 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...