Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Рекламна політика підприємства» (ID:37188)

| Размер: 521 кб. | Объем: 75 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6
1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13
1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38
2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38
2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52
2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57
2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
ДОДАТКИ. 75
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Закон України «Про рекламу» від 3 липня 1996р. Постановлення №271/96ВР // Урядовий кур’єр, – 25 липня 1996г. – № 137-138.
2. Абчук В.А. Азбука маркетинга. – СПб.: СОЮЗ, 1998. – 272 с.
3. Айзенберг М. Мененджмент рекламы. – М.: ИнтелТех, 1993. – 81 с.
4. Амблер Т. Практический маркетинг / Пер. с англ. И. Петровой, В. Васильевой; Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. и др.: Питер, 1999. – 395 с.
5. Батра Р., Майерс Д.Дж., Аакер Д. А. Рекламный менеджмент: Пер. с англ. – 5-е изд. – М.; СПб.; К: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 784 с.
6. Бедулин Ю.Н. Технологии эффективных продаж рекламы в газеты. – СПб.: Питер, 2001. – 400 с.
7. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Перевод с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб: Питер, 2001. – 864 с.
8. Бизнес: Толковый слов.: Англ.- рус.: Св. 4000 понятий / Г. Бетс, Б. Брайндли, С. Уильямс и др.; Ред.: А. Айзекс и др.; Общ. ред.: Осадчая И.М. – М.: ИНФРА-М: Весь Мир, 1998. – 760 с.
9. Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации: теория и практика в эпоху информации / Ричард Бландел; Пер. с англ. А. Токарева. – СПб. и др.: Питер, 2000. – 384 с.
10. Брайченко В. Со щита на страницы // Корреспондент. – К., 2005. – № 44. – С. 32-33.
11. Вагнер Г. Основы исследования операций / Пер. с англ. Б.Т. Вавилова. – Т.3 – М.: Изд-во «Мир», 1973. – 501 с.
12. Володеева В.Н., Дорошев В.И. Основы психологии рекламы: Учеб. пособие. – СПб., 1995. – 178 с.
13. Все про медиа регiонiв України: в рамках проекту Громадська експертиза. Свобода слова / А. Петренко, Д. Новакiвська, П. Жук та iн.; Фонд «Центр «Суспiльство»». – К., 2000. – 151 с.
14. Галагуза Н.Ф. Реклама в страховании: ключ к успеху. – М.: Финансы, 1995. – 132 с.
15. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – М.: Финпресс, 2000. – 461 с.
16. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности: Записки моск. рекламиста. – М.: Гелла-принт, 1996. – 335 с.
17. Дайновский Ю.А. 505 приемов бизнеса: Маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство, налоги, стимулирование труда. – К.: А.С.К., 1998. – 269 с.
18. Дейян А., Троадек А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи. – М.: Прогресс; Универс, 1994. – 189 с.
19. Джугенхаймер Д., Уайт Г. Основы рекламного дела. – Самара: Федоров, 1996. – 479 с.
20. Дынчев С.В. Бюджетное планирование в рекламном бизнесе // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Моделирование коммуникационных процессов в маркетинге. – Донецк: ДонНУ, 2002. – № 3. – С. 19-28.
21. Дынчев С.В. Моделирование процессов распределения средств рекламного бюджета // Проблеми економічної кібернетики. Тези доповідей VII Всеукраїнської науково-методичної конференції. / Запоріжжя: ЗДУ, 11-13 вересня 2002. – С. 57.
22. Дынчев С.В., Черевко В.Б. Моделирование процессов синтеза эффективной рекламной кампании коммерческой фирмы // Модели управления в рыночной экономике: (Сб. науч. тр.) Общ. ред. и предис. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т. – Донецк: ДонНУ, 2002. – Вып. 5. – С. 302¬¬ 313.
23. Завьялов П. Реклама в системе маркетинга // Маркетинг. – 1996. – № 1. – С. 31-37.
24. Корсаков Д.Б. Как увеличить прибыль. Часть 2. – СПб.: Образование-культура, 1998. – 298 с.
25. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. В.А. Гольдича и А.И. Оганесовой; Науч. ред. и авт. вступ. ст. Б.А. Соловьев. – М.: АСТ, 2000. – 272 с.
26. Кромптон А. Мастерская рекламного текста / Пер. с англ. Б.В. Субботин. – Лондон и др.: Хатчинсон Бизнес; Тольятти: Изд. Дом Довгань, 1995г. – 256 с.
27. Леви М., Вейтц Б.А.;Основы розничной торговли / Пер. с англ. С. Жильцов; Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. и др.: Питер, 1999. – 448 с.
28. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посiбник. – К.: КНЕУ, 1998. – 276 с.
29. Лысенко Ю.Г., Петренко В.Л., Бир С. Экономическая кибернетика: Учебное пособие. – Донецк: ДонГУ, 1999. – 397 с.
30. Макиенко И.И. Методы определения рекламного бюджета компании // Маркетинг в России и зарубежом. – М., 2003. – № 2. – С. 56-67.
31. Маркетинг: Основи теорiї i практики / М.В. Вачевський, О.М. Вачевський, В.Г. Скотний та iн.; За ред. М.В. Вачевського. – Л.: Каменяр, 1999. – 223 с.
32. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры: Пер.с англ. – М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1996. – 192 с.
33. Овечко Г.С., Дынчев С.В. Синтез рекламной программы с использованием методов моделирования // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Модели и методы стратегического управления. – Донецк: ДонНУ, 2001. – № 2. – С. 18-28.
34. Понтрягин Л.С. Обыкновенные дифференциальные уравнения. –
М.: «Наука», 1974. – 331 с.
35. Примак Т.О. Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – № 12. – С. 8-13.
36. Романов А.А., Черепанова И.Ю., Ходырев А.А. Тайны рекламы. - Тверь: Герс, 1997. – 290 с.
37. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: Принципы и практика / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб.: Питер, 2001. – 800 с.
38. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард; Под ред. Л. А. Волковой; Пер. с англ. Т. Принцевой и др. – СПб. и др.: Питер, 2000. – 759 с.
39. Эффективное управление рекламным бизнесом / Ю.Г. Лысенко, С.В. Дынчев, В.В. Гнатушенко, С.В. Челахов, В.М. Демьянов / Под ред. Ю.Г. Лысенко. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 c.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Рекламна політика підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Маркетингове дослідження (кава)
  • Контрольна робота з маркетингу
  • Розробка програми маркетингової комунікації
  • Маркетингова политика
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
  • БУХГАЛТЕРСЬКА ЕКСПЕРТИЗА
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
Cгенерировано за 0.118848 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...