Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства» (ID:44023)

| Размер: 19 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


Вступ............................................................................................................ 3
1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4
2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6
2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6
2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9
2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11
Висновки..................................................................................................... 18
Перелік використаних джерел.................................................................. 19
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПерелік використаних джерел

1. Андреева О. Д. Технология бизнеса: маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательская группа ИНФРА-М - НОРМА, 1997. - 224 с.
2. Басовский Л.Е. Маркетинг. М.: ИНФРА-М, 1999. – 327 с.
3. Дайн А. И др. Маркетинг. М.: Экономика, 1993. – 283 с.
4. Дёмина И. Н. Теоретические основы рекламного дела: Учеб. Пособие. - Иркутск: Иркут. ун-т, 1996. - 92 с.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1990, с. 511.
6. Панкратов Ф. Г., Серёгина Т. К., Шахурин В. Г. Рекламная деятельность: Учебник для студентов высших и средних специальных учебных заведений. - М.: Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 1998. - 244 с.
7. Пунин Е. И. Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях (в условиях рыночной экономики). - М.: Междунар. отношения, 1993. - 112 с.
8. Уткин Э.А. Кочеткова А.И. Рекламное дело. М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 1998. - 272 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія
  • Бізнес-план професійної кар
  • Теоретичні основи організації фінансової діяльності страхової компанії
  • Управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємсві готельного господарства (турфірмі)
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Взяти будь-який товар та розробити інструменти дослідження і фактори
  • Самострахування як метод управління ризиками.Кептивна страхова компанія
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Предмет: управлінський облік. Вид роботи: Контрольна робота
Cгенерировано за 0.137646 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів