Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства» (ID:44023)

| Размер: 19 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст


Вступ............................................................................................................ 3
1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4
2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6
2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6
2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9
2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11
Висновки..................................................................................................... 18
Перелік використаних джерел.................................................................. 19
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПерелік використаних джерел

1. Андреева О. Д. Технология бизнеса: маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательская группа ИНФРА-М - НОРМА, 1997. - 224 с.
2. Басовский Л.Е. Маркетинг. М.: ИНФРА-М, 1999. – 327 с.
3. Дайн А. И др. Маркетинг. М.: Экономика, 1993. – 283 с.
4. Дёмина И. Н. Теоретические основы рекламного дела: Учеб. Пособие. - Иркутск: Иркут. ун-т, 1996. - 92 с.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1990, с. 511.
6. Панкратов Ф. Г., Серёгина Т. К., Шахурин В. Г. Рекламная деятельность: Учебник для студентов высших и средних специальных учебных заведений. - М.: Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 1998. - 244 с.
7. Пунин Е. И. Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях (в условиях рыночной экономики). - М.: Междунар. отношения, 1993. - 112 с.
8. Уткин Э.А. Кочеткова А.И. Рекламное дело. М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 1998. - 272 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія
  • Бізнес-план професійної кар
  • Теоретичні основи організації фінансової діяльності страхової компанії
  • Управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємсві готельного господарства (турфірмі)
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
  • Взяти будь-який товар та розробити інструменти дослідження і фактори
  • Самострахування як метод управління ризиками.Кептивна страхова компанія
  • Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на основі маркетингу
  • Предмет: управлінський облік. Вид роботи: Контрольна робота
Cгенерировано за 0.165707 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...