Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Контрольная

Тема: «К/р з маркетингової цінової політики» (ID:2178)

| Размер: 132 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 21.08.2003 | Код продавца: 2 |
Содержание 1.Класифікація витрат, як головного елемента ціни 1
2.Світові ціни, та їх види 3
3. Особливості ціноутворення на транспортні послуги та розрахунок тарифів 9
Задача 10. 12
Собівартість одиниці продукції становить 85 грн., рентабельність - 15%, акцизний збір - 20%, податок на додану вартість - 20%, націнка посередника - 25% від ціни виробника. Витрати обігу посередника на одиницю продукції складають - 50 грн. Визначити величину прибутку в складі націнки посередника.
Список використаної літератури. 12
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «К/р з маркетингової цінової політики»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

  • ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”

  • Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

  • Міжнародна маркетингова цінова політика галузі

  • Аналіз маркетингової цінової політики підриємства

  • Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів

  • Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства

  • Формування ефективної цінової політики закладу розміщення

  • Цінова політика фірми або підприємства

  • Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь”

  • Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)


Cгенерировано за 0.008788 секунд

загрузка...