|
-
Маркетингова цінова політика
1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3
2. Опис товару 3
2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3
2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4
2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7
2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8
2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14
2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14
3. Покупці 16
3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16
3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17
3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17
3.4. Потенційні покупці 18
4. Методи ціноутворення 19
4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19
Висновки 25
Література 26
-
Планування системи заходів по забезпеченню необхідності якості обслуговування в аптечних закладах
Вступ 2
1. Поняття «якості обслуговування» в аптечних закладах 3
2. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування 11
3. Контроль якості внутрішньоаптечного обслуговування населення 18
Висновки 29
Список використаної літератури 32
-
ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Поняття класів обслуговування туристів 5
1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 14
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27
3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 27
3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 36
-
Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)
Предмет: Організація і технологія торгівлі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Сутність та оцінка якості обслуговування покупців 5
2. Визначальні фактори підвищення якості обслуговування покупців 11
3. Аналіз товарного асортименту ТОВ «Назва» 17
4. Дослідження організації торговельно-технологічних процесів у ТОВ «Назва» 29
5. Оцінка якості обслуговування покупців у ТОВ «Назва» 34
6. Обгрунтування напрямів підвищення якості обслуговування покупців у мережевому магазині 41
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 49
-
Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18
3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48
ЛІТЕРАТУРА 50
ДОДАТКИ 52-55
-
Організація обслуговування ресторанного господарства
ВСТУП 2
1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4
1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6
1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9
2. Організація обслуговування в ресторані 12
« » 12
2.1. Загальні відомості про підприємство 12
2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14
3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16
3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16
3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19
3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23
3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 32
Додаток 1 33
-
Соціально-економічне значення культури в торгівлі в умовах ринкових відносин
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................... 2
РОЗДІЛ 1. Соціально-економічне значення культури в торгівлі в умовах
ринкових відносин............................................................................. 4
РОЗДІЛ 2. Характеристика складових культури торгівлі, та елементи культури
Обслуговування.................................................................................. 10
РОЗДІЛ 3. Показники рівня культури торговельного обслуговування.
Оцінка культури та якості обслуговування..................................... 18
РОЗДІЛ 4. Заходи, щодо підвищення культури та якості торгівельного
обслуговування населення................................................................ 22
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА......................................................................... 29
-
Оцінка якості медичної допомоги
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Поняття «якості обслуговування» в медичних закладах 7
1.1. Дослідження поняття якості 7
1.2. Формалізовані стандарти медичної допомоги 9
1.3. Запровадження формулярної системи 12
РОЗДІЛ ІІ. Особливості забезпечення необхідної якості медичної допомоги 16
2.1. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування на прикладі обраної лікувально-профілактичної установи 16
2.2. Модель кінцевих результатів оцінки діяльності поліклініки 22
РОЗДІЛ ІІІ. Заходи спрямовані на поліпшення та оцінювання якості медичної допомоги 26
3.1. Якісні показники проекту «Сімейна медицина – основа формування національної системи охорони здоров я» 26
3.2. Оцінка якості медичного обслуговування у ході ліцензування та акредитації 33
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Додаток А 45
Додаток Б 46
-
Якість емпірічного дослідження
Вступ 3
1. Надійність шкали. 4
2. Методи контролю надійності соціологічної інформації. 6
3. Статистичні показники надійності соціологічної інформації 10
Висновки 13
Література 14
Вступ
Якість соціологічного дослідження в значній степені залежить від його кінцевого етапу – етапу обробки та аналізу даних, що отримані в ході опитування. В цьому випадку дуже гостро постає питання надійності інформації, тому що помилка при обчисленні або інтерпретації інформації може звести нанівець усю попередньо проведену роботу. Поняття надійності соціологічної інформації є досить невизначеним і залежить від багатьох моментів методологічного і методичного обґрунтування дослідження, якості проведення обробки результатів. Особливе значення при цьому надається вибору шкал і їх надійності, а також методам контролю надійності соціологічної інформації і статистичним показникам надійності.
Висновки
Таким чином, показники надійності залежать від шкали вимірювання (номінальна, порядкова або метрична), від вимірюваного показника (значення ознаки, впорядкування, функція від значень ряду ознак і т. п.) і від способу контролю помилок, тобто від способу отримання інформації про помилки. Все це дуже ускладнює картину і не дозволяє звести всі показники надійності в струнку систему.
Методи підвищення надійності соціологічної інформації надають можливість встановити степінь надійності або відповідності результатів дослідження, які отримані при повторному застосуванні тієї ж самої методики і техніки в аналогічних умовах. Крім того, вони дають можливість встановлювати не тільки степінь взаємозв’язку і взаємовиведення змінних і індикаторів, але й степінь їх відповідності емпіричним даним, що отримані в ході соціологічного дослідження.
-
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика чинників якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.2. Чинники, які впливають на якість туру 10
1.1.1. Загальноекономічні чинники 11
1.1.2. Соціально-демографічні чинники 12
1.1.3. Чинники культурного порядку 13
1.1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 13
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 16
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 16
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Аналіз діяльності туристичної фірми по розробці турів 25
3.1. Загальна характеристика діяльності туристичної фірми 25
3.2. Аналіз розробки якісного туру 27
Розділ 4. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 30
4.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 30
4.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 33
ВИСНОВКИ 35
Список використаної літератури 37
-
Якість емпірічного дослідження
1. Підходи надійності інформації в контексті різних парадигм соціологічного дослідження 3
2. Засоби перевірки надійності соціологічної інформації на разі використання якісних методів дослідження 6
3. Визначте основні методи контролю надійності соціологічної інформації В. Паніотто 14
Література 15
Cгенерировано за 0.017595 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|