Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Планування системи заходів по забезпеченню необхідності якості обслуговування в аптечних закладах» (ID:29067)

| Размер: 41 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 110 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 2
1. Поняття «якості обслуговування» в аптечних закладах 3
2. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування 11
3. Контроль якості внутрішньоаптечного обслуговування населення 18
Висновки 29
Список використаної літератури 32

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Закон України «Про лікарські засоби» // Відомості Верховної Ради. – 1996 №22. – С. 86.
2. Постанова Кабінету Міністрів України № 447 від 12.05.97 «Про впорядкування діяльності аптечних закладів та затвердження Правил роздрібної реалізації лікарських засобів» (Законодавство України на сайті Верховної Ради www.rada.gov.ua).
3. Алмазов В.А. Качество медицинской помощи и обоснование нового подхода к его оценке в условиях развития системы ОМС // Пациенты и врачи за качество медицинской помощи. – СПб. 1994. – С. 35 – 62.
4. Аптеки їх обладнання і завдання в забезпеченні ліками: Метод. рекомендації для студ. фак. вет.медицини і слухачів Ін-ту післядипломного навч. / Білоцерківський держ. аграрний ун-т / В.С. Хоменко (скл.). – Біла Церква 2005. – 84 с.
5. Битерякова А.М. Информационное моделирование и оценка финансового состояния аптечных предприятий // ЭВФ. – 2004. – №2. – С. 39 – 46.
6. Битерякова А.М. Формирование и оценка рентабельности фармацевтических организаций // Інтернет-журнал «Новая аптека» (http://www.nov-ap.ru). – 2002. – №5.
7. Богданова Н.Б. Искусство продаж в аптеке // Экономический вестник фармации. – 2001. – №8. – С. 40 – 42.
8. Бухгалтерський облік і аудит в аптеках. /За ред. проф. Ф.Ф. Бутинця. – Житомир: ПП. «Рута» 2002. – 384 с.
9. Гафуров Б.С. Контроль качества медицинской помощи – основа в системе защиты прав пациента // Проблемы управления здравоохранением. – 2004. – № 3. – С. 22 – 25.
10. Горшунова Л.Н. Тюренков И.Н. Практика управления ассортиментом аптечного предприятия // Экономический вестник фармации. – 2001. – №10. – С. 73 – 84.
11. Гришин В.В. Регулирование процессов становления страховой медицины. – М.: Наука 1997. – 352 с.
12. Громовик Б.П. Гасюк А.Д. Ярко Н.Б. SWOT-анализ деятельности оптовой фармацевтической фирмы // Провизор. – 2000. – №15. – С. 23 – 24.
13. Зіменковський А.Б. Системний підхід до оцінки якості медичної допомоги в період реформування охорони здоров’я в Україні // Вісн. соц. гігієни та організації охорони здоров’я. – 2003. – С. 42 – 45.
14. Качество медицинской помощи / Под. ред. И.С.Мыльниковой. – М.: Наука 1996. – 72 с.
15. Качество медицинской помощи // Главный врач. – 1998. – № 1. – 71 с.
16. Качество медицинской помощи // Глоссарий. – Россия–США 2000. – 107 с.
17. Коленкин С. Аптека. – Донецк: Донеччина 2007. – 336 с.
18. Комаров Ю.М. Короткова А.В. Галанова Г.И. Концептуальные подходы к управлению качеством медицинской помощи // Управление качеством медицинской помощи в Российской Федерации: Материалы ежегодн. 4-й Рос. науч.–практ. конф. НПО «Медсоцэкономинформ». – М. 1997. – С. 28 – 55.
19. Линденбратен А.Л. Оценка качества и эффективности медицинской помощи // Мед. страхование. – Сочи 1992. – С. 96–108.
20. Максимкина Е.А. Планирование сезонного ассортимента // Экономический вестник фармации. – 2001. – №12. – С. 45 – 47.
21. Матеріали з сайту Міністерства охорони здоров’я України.
22. Мнушко З.М. Рогуля О.Ю. Планування товарної політики фармацевтичного підприємства /Фармація ХХІ століття: Матеріали Всеукраїнської наук.-практич. конф. – Харків: Вид-во НФАУ: Золоті сторінки 2002. – С. 230 – 231.
23. Нормативні акти з організації роботи аптечних та хіміко-фармацевтичних підприємств / Львівський держ. медичний ун-т ім. Данила Галицького / Б.С. Зіменковський (ред.) Т.А. Грошовий (уклад.). – Л.: Укрмедкнига 2002. – Загальна частина. – 219 с.
24. Парновский Б.Л. Корчинский И.Т. Знаевская А.В. Основы документоведения и делопроизводства аптечных учреждений. – Львов: Изд-во при Львов. ун-те 2004. – 176 с.
25. Перцев І.М. Шевченко Л.Д. Чаговець Р.К. Практикум з аптечної технології ліків. – Харків: Прапор 2005. – 303 с.
26. Пономаренко В.М. Зіменковський А.Б. Стан стандартизації в охороні здоров’я України та шляхи її подальшого розвитку // Вісн. соц. гігієни та організації охорони здоров’я. – 2004. – № 2. – С. 43 – 47.
27. Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії: Доручення Кабінету Міністрів України від 1 листоп. 2000 р. № 18249/1 до Закону України від 5 жовт. 2000 р. № 32017 Доручення Президента України від 6 берез. 2003 р. № 31–1/25.
28. Програма надання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги: Постанова Кабінету Міністрів України від 11 лип. 2002 р. № 955 // Офіц. вісн. України. – 2002. – № 28. – С. 1324.
29. Степаненко А. Сучасні принципи стандартизації в медицині // Ліки України. – 2003. – № 4. – С. 57 – 58.
30. Термінологічний глосарій з питань соціальної медицини і організації охорони здоров’я. – Л. 2003. – С. 95.
31. Уваренко А.Р. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та галузевої інноваційної політики: Монографія. – Житомир: Полісся 2005. – 188 с.
32. Ягудина Р И. Основные направления современной концепции обеспечения качества лекарственных средств (обзор) // Фармація. – 1999. – №5 – С. 45 – 51.
33. Ярош Н. Теоретико–методологічні підходи до формування державних соціальних нормативов надання медичної допомоги // Вісн. НАДУ. – 2004. – № 3. – С. 244 – 250.

Дополнительная информация3270
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Планування системи заходів по забезпеченню необхідності якості обслуговування в аптечних закладах»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінка якості медичної допомоги
  • Організація обслуговування виробництва та шляхи підвищення її ефективності
  • Організація обслуговування
  • Вдосконалення рівня якості продукції та метод його визначення
  • Управління оптовою торгівлею аптечних закладів
  • ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
  • Організація обслуговування ресторанного господарства
  • Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)
  • Організація харчування туристів при проведенні масових заходів
  • Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)
Cгенерировано за 0.138586 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...