|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Економічні методи управління в готельному бізнесі
Вступ 3
1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5
1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5
1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11
1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13
2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15
2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15
2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26
2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30
Висновок 36
Використана література 38
-
Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу підприємства
ЗМІСТ
Вступ….................................................................................................................... 3
Розділ 1. Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу
підприємства............................................................................................................ 5
1.1. Всестороння оцінка управлінської діяльності.................................. 5
1.2. Оцінка управлінського персоналу..................................................... 6
Розділ 2. Класифікація методів оцінки якості службовців підприємства......... 12
2.1. Кількісні методи оцінки..................................................................... 12
2.2. Якісні методи оцінки.......................................................................... 16
Розділ 3. Особливості застосування комплексної оцінки управлінського персоналу на підприємстві..................................................................................... 25
Розділ 4. Напрями удосконалення оцінки управлінського персоналу підприємства............................................................................................................ 35
Висновки................................................................................................................. 40
Список використаної літератури....................................................................... 41
-
Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства
ВСТУП 3
Розділ 1. Організація обслуговування персоналом готельного господарства 5
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 5
1.2. Соціально-психологічні шляхи формування та контролю за професійної поведінкою персоналу готелю 8
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 12
2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 12
2.2. Порядок роботи та професійні якості персоналу готелю при прийомі та розміщенні 14
2.3. Професійна поведінка обслуговуючого персоналу в готелі 19
Розділ 3. Вдосконалення професійної поведінки персоналу при наданні послуг в готелі "Едельвейс" 22
3.1. Удосконалення професійної поведінки обслуговуючого персоналу 22
3.2. Вимоги до удосконалення професійної культури роботи персоналу готелю "Едельвейс" 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Організація праці персоналу підприємств готельного господарства (на прикладі будь-якого готелю)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 6
1.1. Особливості та принципи організації праці у готельному господарстві 6
1.2. Форми і системи оплати праці 9
1.3. Підходи до оцінки ефективності організації праці у готельному господарстві 11
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 14
2.1. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 14
2.2. Аналіз організації праці в обслуговуючих підрозділах 25
2.3. Оцінка ефективності організації праці 37
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 41
3.1. Пропозиції щодо удосконалення режиму праці і відпочинку працівників готелю 41
3.2. Розробка програми удосконалення організації праці на плановий період 44
3.3. Оцінка ефективності запланованих заходів 51
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60
ДОДАТКИ 62
-
Резерви підвищення ефективності роботи з персоналом на підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 5
1.1. Сутність управління персоналом 5
1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готельного підприємства 7
1.3. Закордонний досвід управління персоналом у сфері готельного бізнесу 13
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛІ „Назва” 20
2.1. Характеристика персоналу готелю 20
2.2. Робота персоналу готелю „Назва” 25
2.3. Аналіз кілько-якісного складу персоналу готелю 31
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ВДОСКОНАЛЮВАННЮ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ 37
3.1. Напрямки покращення мотивації персоналу готелю 37
3.2.Оптимізація управління персоналом готелю „Назва” 41
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
ДОДАТКИ 49
Схеми
-
Атестація праці персоналу як традиційна форма ділової оцінки праці туристичного підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи атестації праці персоналу 6
1.1. Суть, функції, класифікація та види атестації праці персоналу 6
1.2. Характеристика складових елементів атестації праці персоналу 11
1.3. Особливості механізму атестації праці персоналу туристичного
підприємства 16
Розділ II. Дослідження механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника туристичного підприємства ТА „Алеком-тур” 22
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТА „Алеком-тур”, м. Київ 22
2.2. Дослідження методів атестації праці персоналу турпідприємства 31
2.3. Оцінка впливу ділової оцінки працівника на результати діяльності підприємства ТА „Алеком-тур” та економічна постановка задачі атестації персоналу на підприємстві 38
Розділ III. Пропозиції щодо вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівників туристичного підприємства 48
3.1. Напрями вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника 48
3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення механізму атестації праці персоналу 59
Висновки та пропозиції 66
Список використаної літератури та джерел 71
Додатки 75
-
Шляхи вдосконалення прийому та розміщення в підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
Розділ 1. Основи організації туристичного обслуговування в готельному бізнесі 6
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 6
1.2. Організація контролю прийому та розміщення в готелі 10
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 16
2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 16
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг в готелі "Едельвейс" 18
2.3. Порядок надання послуг розміщення в готелі "Едельвейс" індивідуальним туристам 20
2.4. Особливості реєстрації туристичних груп і іноземних туристів 24
Розділ 3. Резерви вдосконалення організації обслуговування в готелі "Едельвейс" 26
3.1. Вимоги до удосконалення роботи персоналу готелю "Едельвейс" по прийому та розміщенню туристів 26
3.2. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 28
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Оцінка діяльності персоналу організації у сучасних умовах
ВСТУП 2
1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5
1.1.Сутність і основні методи оцінки персоналу в організації. Іноземний досвід у сфері оцінки ефективності персоналу 5
1.2.Ціль, структура і основні методи атестації персоналу як складової частини процесу оцінки персоналу 21
2.ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ „УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА” 25
2.1.Загальна характеристика підприємства 25
2.2.Аналіз використання методів оцінки персоналу 34
2.3.Аналіз використання методик всебічної оцінки персоналу для заміщення вакантних посад 39
3.ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ „УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА” 43
3.1.Удосконалення шляхів системи оцінки персоналу 43
3.2.Впровадження системи атестації персоналу 48
3.3.Новації в системі комплексної оцінки персоналу та шляхи оптимізації механізмів комплексної оцінки персоналу 52
3.4.Використання досвіду розвинутих країн для підвищення якості оцінки персоналу 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70
ДОДАТКИ 75
-
Шляхи вдосконалення прийому та розміщення в підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
Розділ 1. Основи організації туристичного обслуговування в готельному бізнесі 6
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 6
1.2. Організація контролю прийому та розміщення в готелі 10
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Сонячна долина" 16
2.1. Загальна характеристика готелю "Сонячна долина" 16
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг в готелі "Сонячна
долина" 18
2.3. Порядок надання послуг розміщення в готелі "Сонячна долина" індивідуальним туристам 20
2.4. Особливості реєстрації туристичних груп і іноземних туристів 24
Розділ 3. Резерви вдосконалення організації обслуговування в готелі "Сонячна долина" 26
3.1. Вимоги до удосконалення роботи персоналу готелю "Сонячна долина" по прийому та розміщенню туристів 26
3.2. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 28
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5
1.1.Місце і роль оцінки персоналу в системі менеджменту на підприємстві 5
1.2. Загальна методологія організації процесу оцінювання персоналу 10
1.3. Основні методи оцінювання персоналу 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВ “КОРІН” 20
2.1. Основні риси системи оцінювання персоналу досліджуваного підприємства 20
2.2 Аналіз існуючої системи оцінки персоналу на ТОВ “Корін” 23
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВ “КОРІН” 25
3.1. Проектування організаційної структури системи оцінювання персоналу 25
3.2. Розробка критеріїв і методів оцінювання 28
ВИСНОВКИ 33
Список використаних джерел 35
Cгенерировано за 0.021497 секунд
|