-
Організація прийому і обслуговування туристів у готелях та інших засобах розміщення
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи організації роботи служб прийому і розміщення 5
1.1. Сутність та значення служб прийому і розміщення в сучасних умовах 5
1.2. Методи організації роботи служб прийому і розміщення 12
Розділ ІІ. Організація роботи служб прийому і розміщення готелю «Назва» 29
2.1.Особливості формування підприємства 29
2.2. Дослідження роботи служб 30
2.2.1. Система бронювання 30
2.2.2. Система розміщення 36
2.2.Система розрахунку в готелі „Назва” 46
Розділ ІІІ. 3. Шляхи удосконалення роботи служб прийому і розміщення на підприємстві 49
Висновки 51
Список використаної літератури 54
Додатки 58-67
-
Розвиток готельного господарства АР Крим, та особливості, та особливості його розміщення
Вступ 3
1. Природно-ресурсний потенціал АР Крим. Його вплив та значення у готельному господарстві АР Крим 5
2. Передумови розвитку і розміщення готельного господарства АР Крим: природні, демографічні, соціально-економічні, історичні 9
3. Сучасний рівень і структура АР Крим 15
4. Розміщення та особливості розвитку готельного господарства АР Крим 22
5. Проблеми та напрямки подальшого розвитку готельного господарства АР Крим 25
Висновки 30
Список використаних джерел 32
Додатки 34
Метою даної роботи є: аналіз сучасного стану розвитку і розміщення готельного господарства АР Крим, визначення шляхів та тенденції розвитку.
-
Інфраструктура готельного господарства
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17
-
Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Особливості використання інформаційнoї інфраструктури у туристичній індустрії України 5
1.2. Інформаційні технології як чинник підвищення ефективності управління готельним підприємством 11
1.3. Інформаційні системи і мережі у структурі світового готельного господарства 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „ххх” М. КИЄВА 18
2.1. Особливості готельного господарства 18
2.2. Дослідження роботи служб прийому і розміщення 23
2.2.1. Система бронювання 23
2.2.2. Система розміщення 27
2.2.3. Система розрахунку 31
2.3. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій в готелі „ххх” 33
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЗАСТОСУВАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 35
3.1. Комллексне дослідження практики застосування сучасних інформаційних технологій готелем „ххх” 35
3.2. Розрахунок сумарних витрат на комплексну автоматизацію діяльності готелю „ххх” 37
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 53
-
Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства
ВСТУП 3
Розділ 1. Організація обслуговування персоналом готельного господарства 5
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 5
1.2. Соціально-психологічні шляхи формування та контролю за професійної поведінкою персоналу готелю 8
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 12
2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 12
2.2. Порядок роботи та професійні якості персоналу готелю при прийомі та розміщенні 14
2.3. Професійна поведінка обслуговуючого персоналу в готелі 19
Розділ 3. Вдосконалення професійної поведінки персоналу при наданні послуг в готелі "Едельвейс" 22
3.1. Удосконалення професійної поведінки обслуговуючого персоналу 22
3.2. Вимоги до удосконалення професійної культури роботи персоналу готелю "Едельвейс" 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.........................................5
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.......................................17
РОЗДІЛ 3. ОПЛАТА ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.................................................................................................30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................36
ДОДАТОК
-
Шляхи вдосконалення прийому та розміщення в підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
Розділ 1. Основи організації туристичного обслуговування в готельному бізнесі 6
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 6
1.2. Організація контролю прийому та розміщення в готелі 10
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 16
2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 16
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг в готелі "Едельвейс" 18
2.3. Порядок надання послуг розміщення в готелі "Едельвейс" індивідуальним туристам 20
2.4. Особливості реєстрації туристичних груп і іноземних туристів 24
Розділ 3. Резерви вдосконалення організації обслуговування в готелі "Едельвейс" 26
3.1. Вимоги до удосконалення роботи персоналу готелю "Едельвейс" по прийому та розміщенню туристів 26
3.2. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 28
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
“Організація обслуговування туристів в готелі”
Зміст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства
Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів
Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві
Висновок
Список використаних джерел
Додатки
-
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вступ 3
Розділ 1. Характеристика та класифікація готельного господарства 6
1.1. Поняття засобів розміщення та їх класифікація (зарубіжний досвід) 6
1.2. Класифікація готелів на категорії в Україні 12
Розділ 2. Вдосконалення номерного фонду підприємства готельного господарства "Плай" 19
2.1. Загальна характеристика готелю "Плай" 19
2.2. Характеристика номерного фонду 20
2.3. Заходи щодо удосконалення номерного фонду готелю "Плай" 23
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку засобів розміщення в сучасній туристичній індустрії України 26
3.1. Проблеми та перспективи готельного бізнесу в Україні 26
3.2. Перспективи розвитку засобів розміщення в Україні 28
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 35
ДОДАТКИ 37
-
Розвиток інформаційних технологій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В ГОТЕЛЯХ 5
1.1. Комп’ютер в готельному господарстві 5
1.2. Системи автоматизованої обробки даних в готельному господарстві 8
1.3. Інформаційні системи і мережі у структурі світового готельного господарства. Системи бронювання місць в готелях 10
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „Назва” 14
2.1. Особливості діяльності підприємства 14
2.2. Дослідження роботи служб прийому і розміщення 17
2.2.1. Система бронювання 17
2.2.2. Система розміщення 20
2.2.3. Система розрахунку 22
2.3. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій в готелі „Назва” 23
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЗАСТОСУВАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 25
3.1. Комллексне дослідження практики застосування сучасних інформаційних технологій готелем „Назва” 25
3.2. Розрахунок сумарних витрат на комплексну автоматизацію діяльності готелю „Назва” 26
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
ДОДАТКИ 38