|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5
1.2. Планування кар’єри в організації 10
1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25
2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25
2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29
2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 43
3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичнії організації 43
3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
-
Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства. Курсова робота (бакалавр). Менеджмент туризму
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5
1.2. Планування кар’єри в організації 10
1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25
2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25
2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29
2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 44
3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичній організації 44
3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 67
-
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92
-
Ділова оцінка персоналу в організації
ВСТУП 3-5
I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Сутність ділової оцінки персоналу, її здачі та вимоги щодо поточної періодичної оцінки співробітників організації 6-11
1.2. Етапи та методи побудови системи ділової оцінки персоналу в організації, її характеристика та застосування 11-18
1.3. Сутність процедури оцінки персоналу в організації.
Атестація 18-23
1.4. Ділова оцінка персоналу в закордонних організаціях 23-27
II. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ У ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 28-34
2.2. Особливості проведення ділової оцінки персоналу на туристичному підприємстві “Христофор Колумб тревел” 34-40
ВИСНОВКИ 41-43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44-46
ДОДАТКИ 47-51
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 27
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 27
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 25
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
План
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 27
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
План
ВСТУП 3
I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8
1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8
1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17
1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21
ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25
2.1. Загальні характеристики управління поведінкою
персоналу 25
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25
-
Напрями удосконалення оплати праці працівників на ВАТ „Граніт”
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ...5
1.1 Суть, функції та принципи організації оплати праці…………..5
1.2 Системи і форми оплати праці і їх характеристика……………12
1.3 Нормативно-правове забезпечення оплати праці………………...18
1.4 Принципи державного регулювання оплати праці ……………...20
1.5 Висвітлення теоретичних аспектів оплати праці в літературних джерелах ………………………………………………………………………..…26
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ ОПЛАТИ ПРАЦІ В УМОВАХ ВАТ „ГРАНІТ”..................................................................................................................30
2.1 Характеристика організаційно-економічних умов та ефективності діяльності підприємства ……………………………………………………...…30
2.2 Склад і характеристика персоналу підприємства…………………39
2.3 Існуючі форми та рівень оплати праці в умовах підприємства……………………………………………………………………....45
2.4 Оцінка ефективності використання персоналу підприємства …..60
РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ В УМОВАХ ВАТ „ГРАНІТ”……………………… …………………..66
3.1 Перспективні напрямки вдосконалення системи оплати праці на підприємстві ………………………………………………………………………66
3.2 Шляхи впровадження напрямів вдосконалення оплати праці на підприємстві ……………………………………………………………………....71
3.3 Оцінка запропонованих заходів ………………..…………………......78
ВИСНОВКИ……………..………………………………………………...…81
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ….…………………………....84
Cгенерировано за 0.014577 секунд
|