|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Ділова оцінка персоналу в організації
ВСТУП 3-5
I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Сутність ділової оцінки персоналу, її здачі та вимоги щодо поточної періодичної оцінки співробітників організації 6-11
1.2. Етапи та методи побудови системи ділової оцінки персоналу в організації, її характеристика та застосування 11-18
1.3. Сутність процедури оцінки персоналу в організації.
Атестація 18-23
1.4. Ділова оцінка персоналу в закордонних організаціях 23-27
II. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ У ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 28-34
2.2. Особливості проведення ділової оцінки персоналу на туристичному підприємстві “Христофор Колумб тревел” 34-40
ВИСНОВКИ 41-43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44-46
ДОДАТКИ 47-51
-
Шляхи підвищення ділової оцінки персоналу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Суть і завдання, методи проведення оцінки персоналу 6
1.2. Принципи та процедури проведення оцінки персоналу 14
1.3. Досвід зарубіжних підприємств з питань оцінки персоналу 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „...” 28
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „...” 28
2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства „...” 42
2.3. Діагностика стану ділової оцінки персоналу на підприємстві 57
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „...” 65
3.1. Переваги й недоліки існуючої системи ділової оцінки персоналу на підприємстві 65
3.2. Розробка методики оцінки персоналу підприємства 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 93
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 98
ДОДАТКИ 103
-
Управління діловою оцінкою персоналу туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ 6
1.1. Сутність та основні характеристики оцінки персоналу в туризмі 6
1.2. Поняття ділової оцінки персоналу 18
1.3. Технології та методи ділової оцінки персоналу 27
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТУРИСТИЧНА ФІРМА «Назва» 41
2.1. Загальна характеристика підприємства туристична фірма «Назва» 41
2.2. Аналіз трудових ресурсів 58
2.3. Діагностика ділової оцінки персоналу на турпідприємстві «Назва» 64
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 74
3.1. Недоліки та проблеми ділової оцінки персоналу 74
3.2. Пропозиції щодо покращення ділової оцінки персоналу на підприємстві 77
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 109
Звітність
-
Оцінювання кваліфікації працівника
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Об'єктивна необхідність та значення оцінювання персоналу 4
2. Процес оцінювання персоналу: сутність, цілі, завдання, елементи 7
3. Система оцінки персоналу та її види. 14
4. Методи оцінювання персоналу 17
5. Атестація персоналу 22
Висновок 25
Список використаних джерел 26
Психологія праці
-
"Критерії ефективності труда менеджера"
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Частина 1: Ефективність управлінської діяльності: сутність та критерії. 5
1.1. Вимоги до сучасного управлінця. 5
1.2. Розподіл праці менеджерів. 9
1.3. Категорії ефективності та продуктивності праці. 10
Частина 2. Методи оцінки управлінського персоналу. 13
2.1. Сутність оцінки управлінського персоналу. 13
2.2. Система оцінювання результативності праці. 14
2.3. Сутність методів оцінки управлінського персоналу. 20
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Удосконалення організації праці менеджера турпідприємства на основі сучасних інформаційних технологій
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Організація праці менеджера на туристичному підприємстві 7
1.2. Впровадження інформаційних технологій в роботі сучасного туристичного підприємства 14
1.3. Контроль діяльності менеджера туристичного підприємства на основі інформаційних технологій 31
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 44
2.1. Загальна характеристика підприємства „Назва” 44
2.2. Управління персоналом на підприємстві „Назва” 52
2.3. Використання інформаційних технологій в роботі туристичного підприємства „Назва” 58
2.4. Інформаційні технології в роботі менеджера туристичного підприємства „Назва” 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „Назва” 68
3.1. Контролінг персоналу на основі інформаційних технологій як один з методів удосконалення роботи менеджера „Назва” 68
3.2. Шляхи покращення праці менеджера на основі сучасних інформаційних технологій „Назва” 75
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 109
-
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади організації стимулювання продуктивності праці на підприємстві 7
1.1. Сутність та принципи стимулювання праці 7
1.2. Показники та критерії ефективності стимулювання праці на підприємстві 16
РОЗДІЛ 2. Дослідження діючої системи стимулювання продуктивності праці на ТОВ "Автоцентр" 37
2.1 Аналіз оплати праці персоналу ТОВ "Автоцентр" 37
2.2 Дослідження факторів, що впливають на оплату праці персоналу підприємства 44
2.3 Оцінка ефективності системи стимулювання праці на підприємстві 51
РОЗДІЛ 3. Удосконалення системи стимулювання продуктивності праці на підприємстві 57
3.1. Основні напрями підвищення ефективності стимулювання праці персоналу 57
3.2. Розробка системи стимулювання продуктивності праці персоналу 64
ВИСНОВКИ 79
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ 87
-
АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ стор.
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1 Сутність класифікації персоналу підприємства 7
1.2 Визначення місця оцінки персоналу організації в системі кадрового управління 16
1.3. Атестація персоналу як складова науково-практичної оцінки персоналу 21
1.4. Особливості оцінки керівного складу персоналу 26
1.5. Методологія оцінки персоналу за кордоном 32
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ІНДУСТРІЯ » 49
2.1 Загальна характеристика ТОВ ”ІНДУСТРІЯ” 49
2.2. Аналіз техніко-економічних показників підприємства 53
2.3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 58
2.4. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 60
2.5. SWOT–аналіз ТОВ ”ІНДУСТРІЯ” 64
2.6. Аналіз кількісного та якісного складу кадрів і їхня відповідність потребам підприємства. 73
РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 82
3.1 Впровадження системи оцінки персоналу при пошуку нових працівників 82
3.2. Удосконалення методики проведення атестації на підприємстві 91
3.3. Прогнозування витрат на управління персоналом 110
ВИСНОВКИ 114
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 116
ДОДАТКИ 121
-
Шляхи підвищення продуктивності праці на торговому підприємстві
Вступ 3
1. Роль ефективності праці та її складових у підвищенні ефективності діяльності підприємства 6
2. Оцінка стану ефективності праці персоналу торгового підприємства за 2003-2004 рр. 11
2.1. Аналіз динаміки чисельності персоналу підприємства 11
2.2. Аналіз методів оплати праці, спрямованих на стимулювання продуктивності праці 14
2.3. Аналіз ефективності використання трудових ресурсів та факторів, які на неї впливають 19
3. Пошук шляхів підвищення стимулювання і ефективності праці працівників 24
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Дослідження складових елементів праці та проектування їх раціонального використання на одній з операцій
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи складових елементів праці 5
1.1 Сутність та значення організації нормування праці в ринкових умовах господарювання 5
1.2 Проектування системи обслуговування робочих місць та його етапи 8
1.3 Продуктивність праці: сутність та методи вимірювання 12
1.4 Суть та значення матеріального стимулювання праці в нових умовах господарювання 17
Розділ 2. Дослідження складових елементів праці поліграфічного підприємства « » 21
2.1 Характеристика підприємства та процесу організації нормування праці 21
2.2 Аналіз продуктивності праці підприємства 31
Розділ 3. Проектування раціонального використання елементів праці 35
3.1. Розробка методики оцінки персоналу підприємства 35
3.2 Розрахунок норми часу на основну операцію виробництва – шиття блоків 42
3.3 Аналіз використання фонду оплати праці підприємства 45
Висновки 49
Список використаної літератури 53
Додатки 56
Cгенерировано за 0.013807 секунд
|