-
Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств громадського харчування
Вступ 3
1. Основні завдання та джерела аналізу фінансових результатів підприємств громадського харчування 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 9
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 14
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 19
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 25
Висновки та пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додатки
-
Маркетинг послуг громадського харчування
ПЛАН:
1. Комплекс маркетингу в сфері громадського харчування
2. Розробка концепції маркетингу для підприємств громадського харчування
3. Особливості маркетингової діяльності підприємств громадського харчування на сучасному етапі в Україні
-
Підприємства громадського харчування як складова туристичної індустрії України
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ 5
1.1. Поняття та значення підприємств громадського харчування 5
1.2. Механізм діяльності підприємств громадського харчування в туристичній індустрії України 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕСТОРАНУ ГОТЕЛЮ «Назва» ЯК СКЛАДОВОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 29
2.3. Оцінка ефективності збутової діяльності ресторану 35
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ З ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ 41
3.1. Розробка нових форм збутової діяльності ресторану 41
3.2. Заходи з підвищення конкурентної стратегії ресторану 47
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56
ДОДАТКИ 62
-
ОСОБЛИВОСТІ АУДИТУ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи діяльності підприємств громадського харчування 6
Розділ 2. Особливості аудиту на підприємстві громадського харчування 20
Розділ 3. Перспективи та напрямки вдосконалення аудиту підприємств громадського харчування 34
ВИСНОВКИ 37
Список ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Додатки 41
-
Організація харчування туристів в Україні
Вступ 3
І. Характеристика підприємств громадського харчування 4
1.1. Типи підприємств громадського харчування та їх характеристика 4
2.2. Класи підприємств громадського харчування та їх характеристика 6
1.3. Загальні вимоги до підприємств громадського харчування 11
ІІ. Організація харчування туристів 13
2.1. Категорії та класи обслуговування туристів 13
2.2. Організація харчування туристів в місцях проживання і масового відпочинку 14
2.3. Організація харчування туристів в місцях масового відпочинку 16
2.4. Організація харчування туристів в дорозі 17
ІІІ. Національна українська кухня – основна база харчування туристів 18
3.1. Українська кухня – предмет туристичного інтересу 18
3.2. Українська гостинність 25
Висновки і пропозиції 29
Список використаної літератури 31
-
Конспект з предмету «Гігієна громадського харчування»
ЗМІСТ
1. Предмет і завдання курсу “Гігієна і санітарія громадського харчування”. Санітарний нагляд та санітарне законодавство України в галузі гігієни харчування. 3
2. Санітарний благоустрій підприємств громадського харчування. Санітарно-гігієнічні вимоги до навколишнього середовища. 5
3. Санітарно-гігієнічні вимоги до розміщення та проектування підприємств громадського харчування 10
4. Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання підприємств громадського харчування 13
5. Санітарно-гігієнічна оцінка якості харчових продуктів 16
6. Санітарно-гігієнічні вимоги до кулінарної обробки харчових продуктів 22
7. Харчові отруєння та їх профілактика 24
8. Гельмінтози та їх профілактика 26
Список використаної літератури 28
-
АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Економічна сутність фінансових результатів та порядок їх формування 5
1.2. Методика аналізу фінансових результатів діяльності підприємства 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ АТ «назва» 14
2.1. Аналіз показників фінансово – господарської діяльності підприємства 14
2.2. Аналіз доходів та витрат, як складових, що формують прибуток 26
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 39-50
-
Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Значення, завдання та джерела аналізу роздрібної торгівлі 5
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства та постановки аналітичної роботи 7
3. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 13
4. Факторний аналіз фінансових результатів діяльності підприємств 24
5. Використання результатів аналізу прибутку в управлінні 27
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
Додатки 38
-
Санітарно-гігієнічна оцінка м`яса та м`ясних продуктів
ЗМІСТ
1. Гігієна ґрунту та очищення підприємств громадського харчування 3
2. Лабораторний контроль санітарного стану підприємств громадського харчування 7
3. Санітарно-гігієнічна оцінка м`яса та м`ясних продуктів 11
4. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження 16
Література 17
-
Санітарно-гігієнічна оцінка м`яса та м`ясних продуктів
ЗМІСТ
1. Гігієна ґрунту та очищення підприємств громадського харчування 3
2. Лабораторний контроль санітарного стану підприємств громадського харчування 7
3. Санітарно-гігієнічна оцінка м`яса та м`ясних продуктів 11
4. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження 16
Література 17