|
Скачивание полной версии работы:
Яку людину можна назвати красивою
Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины.
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
Яку людину можна назвати щасливою?
Яку людину можна назвати щасливою?
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
Тема: «Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти Предмет: зарубіжна література Вид: твір
-
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем
-
Яку людину можна вважати сильною
Яку людину можна вважати сильною
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПО ПРЕДМЕТУ “ГРОШІ ТА КРЕДИТ”
1. Які засоби платежу обслуговують грошовий обіг. 3 2. Чи всі засоби платежу можна назвати законними. 4 3. Чим характерні банкноти та розмінні монети. 5 4. Що таке депозитні гроші. 6 5. Що таке вексель і які його види. 7 ЛІТЕРАТУРА 9
-
Контрольна з інформатики
Назвіть основні складові обчислювальної системи комп’ютера. 1 Що таке операційна система і яке її призначення. 1 Пам’ять ЕОМ, її види і їх призначення. 2 Як підготувати нову дискету до роботи 2 Які є одиниці вимірювання великих обсягів інформації 2 У чому полягає суть магістрально – модульного принципу будови комп’ютера. 2 Основні дії які можна виконувати за допомогою текстового редактора WORD. 3 Як переглянути розташування тексту на сторінці. 3 Як зберегти документ в свої папці. 3 Основні дії які можна виконувати за допомогою табличного процесора Excel 3 Що таке комп’ютерний вірус? Перелічите засоби попередження зараження. 3 Назвати основні технічні характеристики комп’ютера 4
-
Психологія та педагогіка
І. У ході дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи. ІІ. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обгрунтуйте відповідь. ІІІ. Складіть та проаналізуйте схему взаємозв’язку чуттєвих та логічних процесів пізнання. ІV. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її чи як індивіда, чи як особистість. V. На основі характеристики визначте тип темперамента. Використана література
-
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? (комедія Мольєра)
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток?
-
Назвати шкідливі та небезпечні фактори що діють на працюючих при роботі на ПЕОМ привести заходи захисту від їх дії
Назвати шкідливі та небезпечні фактори що діють на працюючих при роботі на ПЕОМ привести заходи захисту від їх дії Література
-
Про яку людину думав Данте
Про яку людину думав Данте
-
Про яку нову людину мріяв Данте
Про яку нову людину мріяв Данте
-
Інформаційні системи бухгалтерського обліку
Що таке об’єкт і система керування? Назвати характеристики об’єкта керування
-
Чи можна обманути долю?
Чи можна обманути долю? (за твором "Життя -це сон")
-
В ім'я чого можна здійснити подвиг (за твором „Прометей Закутий”)
В ім'я чого можна здійснити подвиг
-
Контрольна з інформатики
1. Які типи даних можуть бути введені в комірки і по яким ознакам можна розрізнити тип даних? 3 2. Як виконується переміщення, копіювання і перейменування робочих аркушів? 3 3. Що таке закріплення областей й для чого воно використовується? 4 4. Як встановлюється і знімається автофільтр? 4 5. Які параметри можна задати перед початком сортування? 5 6. Як встановлюється захист від зміни вмісту комірок? 6 7. Як здійснюється побудова діаграм? 6 Література 7
-
Реферат з анатомії
ПЛАН 1. Дати визначення системі органів руху 3 2. Які органи відносяться до ендокрінної системи. 5 3. Назвати камери серця і судини, які з ними сполучені. 7 4. Які відділи має центральна нервова система 8 Список використаної літератури 12
-
Документація з особового складу
Форма трудового контракту 3 Відповіді на питання 3 1. Що собою являє документ контракт? Назвати його реквізити 3 2. Які розділи входять до складу контракту? 4 Література 5
-
Робота з психології
У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи: А) який метод психології можна використати в цьому разі і чому? Б) На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини? Література (не менш ніж ** джерел) Зміст 1. Визначення емоційних станів. 3 2. Розпізнавання емоційних станів методом спостереження. 6 3. Характерні ознаки прояву емоцій та почуттів у людини. 8 Література 17
-
Соціальні знання епохи Середньовіччя
Вступ 3 1. ПОГЛЯДИ НА ЛЮДИНУ І СУСПІЛЬСТВО АВРЕЛІЯ АВГУСТИНА ТА ФОМИ АКВІНСЬКОГО 4 2. РОЗВИТОК ІДЕЙ ПРО ЛЮДИНУ І СУСПІЛЬСТВО В ЕПОХУ ВІДРОДЖЕННЯ 8 3. СУСПІЛЬНІ МОДЕЛІ УТОПІСТІВ 12 Висновки 14 Література 15 Вступ Епоха Середньовіччя, яка бере початок з V ст. н.е., має у своєму складі три періоди: 1) раннє середньовіччя (V – ХІ ст.); період розвиненого феодалізму (ХІ – ХV ст.); пізнє середньовіччя (кінець ХV – середина ХVІІ ст.). Порівняно з епохою античності середньовіччя – це крок назад у розвитку наукового пізнання про оточуючу дійсність. Тому даний період дуже бідний на відомості про соціологічні дослідження, до речі як і про дослідження в будь-якій іншій галузі наукового пізнання. Схоластика і теологія, які панували в цей час у суспільній свідомості (особливо в період раннього середньовіччя), на цілі століття загальмував розвиток наукових знань. Практично усе було під опікою християнської церкви, яка спираючись на християнську філософію, розглядала світ, людину, суспільство як продукт божого творіння. Для соціології є важливим теоретичні надбання, які мали своє походження у цю епоху. Мислителі того часу мали своєрідний погляд на суспільство, людину та її місце в житті. Незважаючи на те, що в багато чому їх думка залежала від церковних догматів, вона пройшла певний шлях від схоластичних положень Аврелія Августина до революційних ідей філософів Відродження. Висновки Період середньовіччя є також важливим етапом в розвитку соціології. В цей час видатні теологи і філософи осмислювали сутність людини, її призначення у житті. Вони, на жаль, не розглядали людину як частку суспільства, проте їх думки щодо людини та суспільства пов'язувалися з загальною світобудовою, спробою їх пояснити через інші, більш абстрактні поняття. Основний світоглядний принцип середньовіччя полягав у тому, що світ створено Богом. З цієї точки зору мислителі того часу розглядали усі явища оточуючого світу, в тому числі і суспільні. Для людини цієї доби підвалини життя виражали Божий замисел творіння, і суть його вважався незмінним. Ідеальну мету прагнення до вдосконалення світу вбачали у досягненні максимальної адекватності конкретних форм людського життя непорушним, божественним законам. Сучасна соціологія, розглядаючи механізми взаємодії в суспільстві повністю відкидає схоластичне, суто релігійне їх розуміння, які були притаманні в той період. Але не можна сказати, що погляди мислителів Середньовіччя канули у літу разом з цією епохою. Вони не стали анахронізмом, а у вигляді неотомізму дійшли до наших днів та знайшли багато прихильників у всьому світі. Маючи широку соціальну базу, яку складають численні прихильники релігійної віри, багато ідей середньовіччя щодо справедливого та ідеального облаштування суспільства, духовного відродження людини мають актуальність й сьогодні.
-
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ. 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ 3 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 7 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ 11 Література 15
-
Психологічні прийоми ефективного спілкування
Вступ 3 1. Прийоми атракції 4 2. Активне вислуховування 6 3. Переконання 9 4. Прийняття рішень 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Спілкування займає особливе місце в діяльності всіх тих, хто працює з людьми. Спілкування для них – це не тільки спосіб задовольнити суто людську потребу в соціальному контакті, а й знаряддя, спосіб вплинути на іншу людину. Тому спілкування є невід’ємною складовою професійної діяльності педагогів, психологів, управлінців будь-якого рівня. В ході спілкування вони реалізують завдання, що стоять перед ними, здійснюють вплив на своїх підлеглих та вихованців. Через це становиться зрозумілим, чому в даних професійних сферах мають місце підвищені вимоги до успішності спілкування. Воно у великій степені залежить від особистісних, комунікативних якостей людини, її знань психології, прийомів та методик ефективного спілкування. В психології досліджуються багато феноменів, котрі необхідно враховувати для досягнення успішності спілкування. В даній роботі будуть розглянуті тільки чотири питання, в яких таким чи іншим чином будуть розглянуті аспекти ефективного спілкування. Висновки Ефективність спілкування значним чином залежить від особистості того, хто його здійснює. Знаючи психологічні особливості співрозмовника, а також прийоми впливу на нього, завжди можна організувати та здійснювати високопродуктивне спілкування. Початок успішного спілкування залежить від атракції – вміння людини створити позитивний психологічний образ про себе в свідомості партнера з спілкування. Такий спосіб не тільки діє безпосередньо в ході бесіди, а й зберігає своє значення при подальших контактах з даною людиною. Уміння активно слухати необхідно в ході ведення розмови. Його можна віднести, образно кажучи, до серединної частини контакту, яка розпочинається після знайомства і відрекомендування себе співрозмовнику. Активне слухання не тільки сприяє встановленню довірчих відносин з ним, а й дозволяє отримати максимальну кількість інформації, зрозуміти справжні мотиви поведінки та слів людини. Для управлінців, психологів і педагогів вирішальне значення має не тільки вміння слухати, а й спроможність переконувати людину, змушувати її змінюватися, діяти у відповідності з задумом вихователя, керівника. Прийняття рішення здійснюється на підставі результатів спілкування. Воно являється результатом застосування індивідом всіх своїх психологічних, моральних і ділових якостей, відображає степінь розвитку творчих сил людини, її громадянську та особистісну зрілість.
-
Контрольна з психології
Психологічна характеристика лідера Міжособистість лідера Притаманність лідерства в групі Лідер та Засоби впливу на людину Список використаної літератури
-
Предмет і соціальне призначення світу
1. Поняття про світ 3 2. Людина і світ 5 3. Історичний розвиток уявлень про світ і людину 8 Література 11
-
Конфесійна філософська теологія
Вступ 3 1. ОСОБЛИВОСТІ І МЕТАТЕОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ТЕОЛОГІЇ 4 2. БУДДІЙСЬКА ФІЛОСОФІЯ І ЇЇ ОСНОВНІ ШКОЛИ 6 3. ХРИСТИЯНСЬКА ФІЛОСОФІЯ 7 3.1. Філософія православ'я 7 3.2. Католицька філософія 10 3.3. Протестантська філософія в контексті теологічних концепцій 12 4. МУСУЛЬМАНСЬКА ФІЛОСОФІЯ 15 Висновки 18 Література 19 Вступ Людському індивіду властиве прагнення до пізнання світу. На рівні найвищих філософських узагальнень він робить спроби дійти до основ буття, Всесвіту, самого себе. Разом з тим, людському суспільству притаманне й таке явище як релігія, тобто віра в надреальне, потойбічне. Така віра основується на безперечному розумінню того, що все існуюче залежить від Бога, створено ним і постійно піддається впливу божественних сил. Віруюча людина також прагне до осягнення основ свого буття, але в цьому випадку їй доводиться робити узагальнення ще ширшого змісту, які пов’язані зі спробою поєднати теоретичні концепції щодо сутності Божої сили як єдиного джерела всього існуючого і філософські знання щодо розвитку Всесвіту, його об’єктивних законів. Неодноразово робилися спроби в межах різних наук поєднати пошуки істини в межах таких не зовсім сумісних областях людського знання. Вивченням основ світу з урахуванням впливу божественних сил займалися і займаються теологія, філософія релігії, релігієзнавство. Кожна з цих наук робила акцент на певному погляді щодо існування Бога і його відношенні до сущого. Ще однією науковою дисципліною, що намагається пізнати Всесвіт як творіння Боже, є філософська теологія. В різних країнах, в різних народів є свої релігійні переконання щодо існування Бога, світу та їх взаємозв’язку. Це знаходить своє відображення в відповідних релігіях. Філософська теологія узагальнює ці знання, надає можливість проаналізувати шляхи появи і трансформацій релігійних уявлень різних конфесій, які вже за своїм змістом можна вважати такими, що мають філософське спрямування. Висновки Священний, або сакральний, характер пізнання через віру корінним чином відрізняє її від філософії. У філософів теж є теологія, яку можна назвати божественною наукою, оскільки предметом її є Бог. Але цей Бог є відповіддю на питання розуму про світ, першопричину, пізнавану у світлі природного розуміння. Віра в різних народів базується на прийнятті ними верховенства і безсумнівності існування Бога як вищого початку усього існуючого на землі. Змушує замислитися той факт, що в різних народах, навіть тих, які ніколи не мали ніяких культурних контактах релігійне світорозуміння є практично однаковим. Будучи простим людським знанням про Бога, філософська теологія не прославляє людину над самим собою і нічого не дає для справи Порятунку. Це вірно по відношенню до будь-якого знання про Бога. Який би ні був предмет філософської теології – доступний за природою природному розуму або надрозумовий – вона, як вершина метафізики, залишається, по суті, людської і за походженням, і за змістом. Тому необхідно саме вірити у всі істини про Бога, навіть в пізнавані за допомогою розуму. Ніякий чисто раціональний умогляд не дає нам можливості пізнати їх так, як вони повинні бути пізнані в ідеалі.
-
Поняття та теорії особистості в соціальних науках
Вступ 3 1. Розвиток теорії особистості в рамках соціологічної науки. 4 2. Особистість як специфічний предмет дослідження в соціології 8 3. Типи особистості в теоріях соціології особистості 11 Висновки 19 Література 20 Вступ Один стародавній мудрець казав, що для людини немає цікавішого об'єкту, ніж сама людина. Д. Дідро вважав людину вищою цінністю, єдиним творцем всіх досягнень культури на землі, розумним центром всесвіту, тим пунктом, від якого все повинне виходити і до якого все повинне повертатися. Людину вивчають багато наук: філософія, психологія, соціологія, педагогіка, біологія, етнологія, історія та ін. В кожній науці є свій аспект у її дослідженні. З цього переліку можна сказати, що лише філософія робить спробу осягнути людину як цілісне утворення, як одне з явищ оточуючого світу. Інші намагаються відокремити з цього цілісного поняття, свою ділянку дослідження, яке визначає їх науковий предмет. Соціологічна наука досліджує людину як частку суспільства, як суб’єкт і об’єкт соціальних взаємозв’язків. За відносно невеликий термін існування соціології особистості як галузі наукових знань накопичений значний теоретичний і практичний матеріал стосовно людини і її становища у суспільстві, розроблені певні теорії, концепції, моделі і типи поведінки. Головний аспект розгляду людини в соціології – дослідження її як особистості – активного учасника соціальних відносин. Висновки Особистість – це стійка система соціально значущих властивостей, якостей та рис, що характеризують індивіда як продукт суспільного розвитку і залучення його до системи соціальних відносин через активну предметну діяльність і спілкування. Особистість формується в процесі соціалізації і є продуктом індивідуального досвіду та соціальної взаємодії. Поняття „особистість” є багатозначним. З одного боку, воно означає конкретного індивіда як суб’єкта діяльності в єдності його індивідуальних властивостей (одиничне) та соціальних ролей (загальне), що виконуються ним у суспільстві. З другого боку особистість розуміється як соціальна властивість індивіда, як сукупність інтегрованих у ньому соціально важливих властивостей, якостей і рис, що виникли в процесі прямої та непрямої (опосередкованої) взаємодії цієї особи з іншими людьми і роблять її, в свою чергу, суб’єктом праці, пізнання та спілкування. Тому саме другий аспект поняття особистості є найважливішим з погляду соціології, яку окрема людина цікавить не сама по собі, а як член певного суспільства, класу, спільноти або групи, що втілює в собі деякі соціально типові риси. Існують декілька теорій, які по-різному підходять до концептуального визначення особистості. В їх межах розроблена певна типологізація особистості, яка відображає багатоманітність можливих уявлень щодо людини та її ролі в суспільстві. Ці підходи базуються на різному розумінні пріоритетності біологічного, соціального та психічного в людському індивіді.
-
Чого можна досягнути за допомогою туру спідкування?
Чого можна досягнути за допомогою туру спідкування?
-
Чи можна Печоріна віднести до плеяди зайвих людей
Чи можна Печоріна віднести до плеяди зайвих людей
-
За якими критеріями, на Вашу думку, можна оцінити стратегію Інституту туризму ФПУ
За якими критеріями, на Вашу думку, можна оцінити стратегію Інституту туризму ФПУ 2 Література 5
|
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|