Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Психологічні прийоми ефективного спілкування» (ID:33381)

| Размер: 19 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. Прийоми атракції 4
2. Активне вислуховування 6
3. Переконання 9
4. Прийняття рішень 11
Висновки 14
Література 15


Вступ
Спілкування займає особливе місце в діяльності всіх тих, хто працює з людьми. Спілкування для них – це не тільки спосіб задовольнити суто людську потребу в соціальному контакті, а й знаряддя, спосіб вплинути на іншу людину. Тому спілкування є невід’ємною складовою професійної діяльності педагогів, психологів, управлінців будь-якого рівня. В ході спілкування вони реалізують завдання, що стоять перед ними, здійснюють вплив на своїх підлеглих та вихованців. Через це становиться зрозумілим, чому в даних професійних сферах мають місце підвищені вимоги до успішності спілкування. Воно у великій степені залежить від особистісних, комунікативних якостей людини, її знань психології, прийомів та методик ефективного спілкування.
В психології досліджуються багато феноменів, котрі необхідно враховувати для досягнення успішності спілкування. В даній роботі будуть розглянуті тільки чотири питання, в яких таким чи іншим чином будуть розглянуті аспекти ефективного спілкування.

Висновки
Ефективність спілкування значним чином залежить від особистості того, хто його здійснює. Знаючи психологічні особливості співрозмовника, а також прийоми впливу на нього, завжди можна організувати та здійснювати високопродуктивне спілкування.
Початок успішного спілкування залежить від атракції – вміння людини створити позитивний психологічний образ про себе в свідомості партнера з спілкування. Такий спосіб не тільки діє безпосередньо в ході бесіди, а й зберігає своє значення при подальших контактах з даною людиною.
Уміння активно слухати необхідно в ході ведення розмови. Його можна віднести, образно кажучи, до серединної частини контакту, яка розпочинається після знайомства і відрекомендування себе співрозмовнику. Активне слухання не тільки сприяє встановленню довірчих відносин з ним, а й дозволяє отримати максимальну кількість інформації, зрозуміти справжні мотиви поведінки та слів людини.
Для управлінців, психологів і педагогів вирішальне значення має не тільки вміння слухати, а й спроможність переконувати людину, змушувати її змінюватися, діяти у відповідності з задумом вихователя, керівника.
Прийняття рішення здійснюється на підставі результатів спілкування. Воно являється результатом застосування індивідом всіх своїх психологічних, моральних і ділових якостей, відображає степінь розвитку творчих сил людини, її громадянську та особистісну зрілість.
ЛитератураЛітература
1. Андреева Г.М. Социальная психология. – М., 1996. – 376 с.
2. Білюк О.В. В.О.Сухомлинський про виховання особистості школяра: навч.-метод. посібник. – Миколаїв, Іліон, 2007. – 160c.
3. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К., Либідь, 1997. – 376с.
4. Ломов Б.Ф. Системность в психологии: Избранные психологические труды. – М., Институт практической психологии, 1996. – 384с.
5. Морозов А. В. Деловая психология. Курс лекций. – СПб., Издательство «Союз», 2000. – 315 с.
6. Реан А. А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика. – СПб., Питер, 2002. – 432 с.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи. – СПб., Питер, 1998. – 688с.
8. Скрипченко О.В., Долинська Л.В., Огороднійчук З.В., Зелінська Т., Лисянська Загальна психологія. – К., А.П.Н., 1999. – 461с.
9. Словарь практического психолога / С.Ю. Головин (сост.). – Минск, Харвест, 1997. – 800с.
10. Ягупов В.В. Педагогіка. – К., Либідь, 2002. – 560 с.

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічні аспекти організації ділового спілкування
  • СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
  • Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
  • Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
  • Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
  • Контрольна робота з типології управління
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
  • Стратегія і тактика ділового спілкування
  • Техніка і технологія ділової бесіди
  • Технології спілкування в переговорному процесі
Cгенерировано за 0.443373 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів