Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психологічні аспекти організації ділового спілкування» (ID:52180)

| Размер: 774 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3
1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3
1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5
1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5
2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7
2.1. Підготовка переговорів 7
2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9
2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9
3. Прийоми проведення переговорів 10
3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10
3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12
3.3. Форми організації ділових контактів 14
Висновки 16
Список використаної літератури 16
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Бойдел Т. Как улучшить управление организацией: Пособие для руководителей. – М., 1995
2. Веснин В.Р. Основы менеджмента. – М., 1996
3. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. – М., 1994
4. Гудушаури Г.В., Литвак Б.Г. Управление современным предприятием: Маркетинг, Менеджмент. Право. Интегрированные системы управления: Учебник. – М.: «Экмос», 1998. – 336с.
5. Дункан Дж. У. Основополагающие идеи в менеджменте. – М., 1996.
6. Кузнецов Ю.Ф. Проблемы теории и практики менеджмента. – СПБ., 1994 – 370
7. Майкл Мескон и др Основи менеджмента. - М.: Дело, 1994. – 589с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Психологічні аспекти організації ділового спілкування»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Психологія ділового контакту
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
  • Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту
  • Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
  • Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
  • Етико-ділове спілкування
  • Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
  • Ділове спілкування з погляду психології
  • Стратегія і тактика ділового спілкування
Cгенерировано за 0.118790 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...