Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Психологічні аспекти організації ділового спілкування» (ID:52180)

| Размер: 774 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3
1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3
1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5
1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5
2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7
2.1. Підготовка переговорів 7
2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9
2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9
3. Прийоми проведення переговорів 10
3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10
3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12
3.3. Форми організації ділових контактів 14
Висновки 16
Список використаної літератури 16
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Бойдел Т. Как улучшить управление организацией: Пособие для руководителей. – М., 1995
2. Веснин В.Р. Основы менеджмента. – М., 1996
3. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. – М., 1994
4. Гудушаури Г.В., Литвак Б.Г. Управление современным предприятием: Маркетинг, Менеджмент. Право. Интегрированные системы управления: Учебник. – М.: «Экмос», 1998. – 336с.
5. Дункан Дж. У. Основополагающие идеи в менеджменте. – М., 1996.
6. Кузнецов Ю.Ф. Проблемы теории и практики менеджмента. – СПБ., 1994 – 370
7. Майкл Мескон и др Основи менеджмента. - М.: Дело, 1994. – 589с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Психологічні аспекти організації ділового спілкування»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Психологія ділового контакту
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
  • Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту
  • Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
  • Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
  • Етико-ділове спілкування
  • Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
  • Ділове спілкування з погляду психології
  • Стратегія і тактика ділового спілкування
Cгенерировано за 0.120344 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів