Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Стратегія і тактика ділового спілкування» (ID:32957)

| Размер: 19 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
СодержаниеВступ 3
1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 4
2. СТРАТЕГІЇ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 6
3. ТАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. 9
Висновки 14
Список використаної літератури 15

Вступ
В бізнесі одним із основних моментів, що визначають його успішність, вважається вміння вести комерційні переговори. Вони є елементом ділового спілкування, яке пронизує усю сферу професійної діяльності. Без ефективного спілкування немислимо сьогодні успішне ведення справ, отримання хороших прибутків. Знання психологічних основ спілкування необхідно використовувати не тільки в розмовах з потенційними споживачами або постачальниками продукції, а й з співпрацівниками своєї кампанії – колегами, підлеглими, вищестоящим керівництвом.
Сьогодні існують посібники з основ ведення бізнесу, котрі надають поради, як організовувати та здійснювати успішне спілкування, отримувати максимальну користь при веденні переговорного процесу. При цьому особлива увага приділяється стратегії і тактики ділового спілкування, про які й піде мова в цій роботі.

Висновки
Стратегія і тактика є ланками одного процесу, який визначає успішність ділового спілкування. Якщо тактика визначає конкретні засоби і прийоми, що використовуються при зверненні до колег по роботі або при веденні комерційних переговорів, то стратегія розглядає це все на більш високому рівні. Стратегія визначає загальну, генеральну лінію поведінки, враховує не тільки міжособистісні, психологічні фактори, а й фактори зовнішнього середовища – економічні, соціальні, географічні, етнічні і навіть політичні. Все це має свій специфічний вплив на особливості подальшої взаємодії.
В першу чергу необхідно сформувати стратегічний план при підготовці та проведенню ділових переговорів або інших видів ділового спілкування. В подальшому, виходячи з нього, формуються засоби і прийоми конкретного впливу на співрозмовника, які складають собою тактичний арсенал поведінки бізнесмена. Всі тактичні прийоми успішного ведення бізнесу розроблені на основі хорошого знання психології людини, психології ведення бізнесу, і спрямовані на підвищення успішності спілкування.
Застосування тактичних прийомів базується на розумінні того, що партнер з спілкування є людською особистістю з притаманним тільки для неї набором психологічних, моральних та ділових якостей. Пошук шляхів ефективного впливу на нього поєднаний з вивченням особистості, мотивів її поведінки, способів реагування в конфліктній ситуації. Тому вивчення психологічних особливостей спілкування є нагальною умовою конструювання ефективної поведінки в бізнесі.
Литература
Список використаної літератури
1. Андреева Г.М. Социальная психология. – М., Аспект Пресс, 2000. – 375с.
2. Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей; Как вырабатывать уверенность в себе и влиять на людей, выступая публично; Как перестать беспокоиться и начать жить. – Днепропетровск, Нонпарель, 1996. – 576с.
3. Кнорринг В. И. Теория, практика и искусство управления. – М., НОРМА –ИНФРА•М, 2001. – 528 с.
4. Кузин Ф. А. Культура делового общения. – М., Ось-89, 2002. – 320с.
5. Лэкс Д., Себениус Дж. Переговоры в трех измерениях: мощные инструменты для измерения правил игры при заключении самых важных сделок. – М., Добрая книга, 2008. – 421 с.
6. Мочерний С.В., Ларіна Я.С., Устенко О.А., Юрій С.І. Економічний енциклопедичний словник: У 2 т. – Л., Світ, 2005. – Т. 2 : О - Я. – 563с.
7. Психология и этика делового общения. / В.Н. Лавриненко (ред.). – М., ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 326с.
8. Тутушкина М. К., Волков С.А., Годлиник О.Б., Гулина М.А., Ермак Е.С. Практическая психология для менеджеров. – М., Филинъ, 1996. – 366с.
9. Фишер Р., Юри У. Переговоры без поражения. Гарвардский метод. – М., Эксмо, 2006. – 319с.
10. Чмут Т.К. Культура спілкування. – Хмельницький, ХІРУП, 1999. – 354с.



Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологія ділового контакту
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Ділове спілкування з погляду психології
  • Стратегія і тактика ділового спілкування
  • Особливості обміну інформацією у діловому спілкуванні
  • Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту
  • Етико-ділове спілкування
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
  • Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
  • Психологічні аспекти організації ділового спілкування
Cгенерировано за 0.179745 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...