|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна робота з стратегічного менеджменту
Вступ. 3
1.Застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті. 4
2. Модель Портера-Лоулера, її сутність, характеристика, застосування. 8
3. Критерії оцінки стратегії інституту туризму ФПУ. 13
Висновок. 16
Список використаних джерел 18
-
Практична робота з менеджменту організацій
Завдання. Проаналізувати світовий рейтинг України в суднобудівній галузі. Розглянути стан галузі, визначити проблеми, пов’язані з цим та можливі варіанти їх вирішення. Оцінити переваги однієї з форм міжнародного співробітництва - методу розвитку інтернаціональної стратегії. 3 якими проблемами може зіткнутись підприємство у прагненні проводити дану стратегію?
Література
-
Якою на вашу думку повинна бути нормальна держава?
Якою на вашу думку повинна бути нормальна держава?
-
Контрольна з інвестування
Вступ 3
1. За якими критеріями визначають стабільність ринку банківських акцій 5
Висновки та пропозиції 21
Список використаної літератури 23
-
Контрольна робота управління трудовими ресурсами
1. Якщо атестація покликана забезпечити мотивацію працівників, яким чином це досягається? Яким чином процес оцінювання впливає на соціальну й економічну ефективність управління персоналом? 3
2. Назвіть причини й умови формування груп в організації. Що спонукає людей об’єднуватись у неформальні групи? Що, на вашу думку, є головнішим при формуванні групи: організаційний чи особистий чинник? Поясніть вашу точку зору 10
Список літератури 15
-
Тести екологія ВАРІАНТ 42
1. Що, на вашу думку, є "екологічним коридором" ("зеленим коридором")?
2. Виберіть з наведених варіантів правильне визначення сучасної екології:
-
Особливості формування власного капіталу
Зміст
1. Особливості формування власного капіталу 3
2. Мета та задачі аналітичної роботи 7
3. За якими критеріями оцінюються розроблені стратегія і тактика управління фінансами та як вони узгоджуються мід собою? 10
4. Як визначити чистий прибуток підприємства? 15
5. Задача 1 19
Література: 20
-
Особливості формування власного капіталу
Зміст
1. Особливості формування власного капіталу 3
2. Мета та задачі аналітичної роботи 7
3. За якими критеріями оцінюються розроблені стратегія і тактика управління фінансами та як вони узгоджуються мід собою? 10
4. Як визначити чистий прибуток підприємства? 15
5. Задача 1 19
Література: 20
-
Практичне завдання маркетинг
1. Скласти ринкову характеристику товару фіми та товарів конкурентів. Визначити позицію товару на ринку. Охарактеризувати сучасний стан товарного ринку (обраного за варіантом роботи). 1
2. Проаналізувати еластичність попиту за ціною. 9
3. Оцінити якість та конкурентоспроможність товару. 15
4. Визначити особливості формування попиту на товар на основі мікроекономічиих, психологічних, соціологічних та культурологічних теорій поведінки споживачів. 18
5. Просегментувати ринок, визначити та обгрунтувати вибір цільового ринку ( за критеріями вибору цільового ринку). 25
6. Визначити зміст товариої політики підприємства. 28
7. Побудувати графік життєвого циклу товару (торгової марки), та запропонувати стратегію фірми відповідно до етапу життєвого циклу, на якому знаходиться товар. 29
8. Проаналізувати нововведення ( частка цових товарів в асортименті продукціх, динаміка збуту) та визначити доцільність створення нового товару. Запропонувати концепцію нового товару. 30
9. Підготувати пропозиції щодо упаковки і товарної марки. 32
Використана література 34
-
Контрольна промисловий маркетинг
1 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.1 Стратегії виходу підприємства на ринок. Тактичні дії підприємств на окремих ринках
1.2 Кон'юнктура ринку промислової продукції в Україні
2 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Завдання.
Побудувати "пакетну" матрицю і визначити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи товарів, розташованих згідно з їх рейтингом за двома критеріями:
перспективний ріст ринку;
відносна частка участі на ринку...
Cгенерировано за 0.010093 секунд
|