|
Взаємовплив ефектів доходу і заміщення Парадокс Гіффена
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Взаємовплив ефектів доходу і заміщення Парадокс Гіффена», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Ефект доходу та ефект заміщення
Стор. 1. Крива "дохід – споживання"................................................................. 3 2. Крива "ціна-споживання"...................................................................... 5 3. Ефект доходу та ефект заміщення........................................................ 6 4. Неякісні блага. Парадокс Гіффена…………………………………… 8 Список використаної літератури >>>>
-
Ефект заміщення і ефект доходу . Товар Гіф фена. Криві “доход - споживання” і криві Енгеля, їх використання. Криві “ціна - споживання” і виведення кривої попиту
1. Криві "доход—споживання". Криві та закони Енгеля 2. Криві "ціна—споживання" та виведення кривих попиту 3. Ефект доходу та ефект заміщення. Парадокс Гіффена Задачі Література >>>>
-
Тема: Економічний аналіз зовнішніх ефектів
Вступ 3 1. Зовнішні ефекти як прояв неспроможності ринку 1.1. Природа зовнішніх ефектів та їх види 5 1.2. Наслідки негативних зовнішніх ефектів 9 1.3. Наслідки позитивних зовнішніх ефектів 14 2. Механізм розв’язання проблем екстернаріїв 2.1. Приватні підходи щодо усунення небажаних наслідків 16 2.2. Суспільні інструментарії регуляції зовнішніх ефектів 22 3. Позитиви і негативи: співставлення 32 Висновки 34 Література 35 >>>>
-
Теорія та практика споживання
ВСТУП 3 1. УПОДОБАННЯ, КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР СПОЖИВАЧА 4 1.1. УПОДОБАННЯ ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ 4 1.2. КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР 9 1.3. МОДЕЛІ БАЖАНОГО ТА МОЖЛИВОГО 12 1.4. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 17 2. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА 19 2.1. КРИВІ “ДОХОД-СПОЖИВАННЯ” ТА “ЦІНА-СПОЖИВАННЯ” 19 2.2. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЕФЕКТІВ ЗАМІЩЕННЯ ТА ДОХОДУ 21 2.3. ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ СПОЖИВАННЯ 24 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 31 >>>>
-
Теорія та практика споживання
Зміст ВСТУП 3 1. УПОДОБАННЯ, КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР СПОЖИВАЧА 4 1.1. УПОДОБАННЯ ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ 4 1.2. КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР 9 1.3. МОДЕЛІ БАЖАНОГО ТА МОЖЛИВОГО 12 1.4. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 17 2. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА 19 2.1. КРИВІ “ДОХОД-СПОЖИВАННЯ” ТА “ЦІНА-СПОЖИВАННЯ” 19 2.2. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЕФЕКТІВ ЗАМІЩЕННЯ ТА ДОХОДУ 21 2.3. ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ СПОЖИВАННЯ 24 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 31 >>>>
-
Робота з мікроекономіки
1. Прибуток як мета діяльності фірм. 3 2. Вплив процентної ставки на попит і пропозицію грошового капіталу. 8 3. Ефект доходу та ефект заміщення. Зміст ефекту доходу та ефекту заміщення в підходах Дж. Хікса та Є. Слуцького. 11 4. Сума реалізації всіх вироблених товарів. Середня виручка від реалізації. Гранична виручка. Сутність «граничності». 16 5. Порівняння моделей Курно і Штакельбергера. 20 6. Практичне завдання по заповненню таблиці витрат підприємства. 24 >>>>
-
Ефект заміщення та ефект доходу споживача. Джерела та показники монопольної влади
7. Ефект заміщення та ефект доходу споживача для різних категорій товарів. 3 23. Джерела та показники монопольної влади 5 Задачи 12 Список літератури 14 >>>>
-
Контрольна з мікроекономіка
ЗМІСТ 1. Максимізація прибутку на досконало конкурентному ринку 3 2. Взаємодоповнюваність і заміщення факторів виробництва: поняття, розрахунок норми заміщення, межі заміщення 8 Список літератури 15 >>>>
-
еластичність
Вступ (поняття еластичності)..................................................................1-3 Оцінка еластичності..................................................................................3-4 Свойства еластичності..............................................................................4 Змінні і постійні еластичні криві.............................................................4 Формула цінової еластичності.................................................................4-5 Фактори цінової еластичності..................................................................5 Перехресна еластичність...........................................................................6 Еластичність по прибутку.........................................................................6-8 Взаємозв’язок попиту і пропозиції.......................................................8 - 10 Змінні впливу(таблиця)..............................................................................10 Парадокс Гіффена..................................................................................10-11 Список .........................................................................................................11 Зміст.............................................................................................................. >>>>
-
Мікроекономіка. Білети
Мікроекономіка 1. Методологія мікроекономіки: теорії і моделі. 2. Концепція корисності. Функція корисності. Сукупна та гранична корисність. 3. Криві байдужості. Гранична норма заміщення і кривизна кривих байдужості. 4. Крива "дохід-спожнвання" і криві Енгеля. 5. Ефекти доходу і заміщення. Концепції Слуцького та Хікса. 6. Виробнича функція. Властивості виробничої функції. 7. Заміщеність факторів І кривизна ізоквант. 8. Виробництво в короткому і довгому періодах. Ефект масштабу. 9. Прибуток підприємства. Парадокс прибутку. 10. Модель дуополії Курно. Рівновага Курно. Модель дуополії Штакельбсрга. 11. Моделі олігополістичного ціноутворення. 12. Теорія ігор. Рівновага Неша. Змова і картелі. Дилема ув'язненого. 13. Досконала конкуренція па ринках ресурсів. 14. Ринкова пропозиція ресурсів і економічна теорія праці. 15. Недосконала конкуренція на ринку факторів виробництва. 16. Монопольна влада на ринках факторів виробництва. Монопсонія. Двостороння монополія: монополія-монопсонія. 17. Капітал як фактор виробництва. Поняття дисконтованої вартості. 18. Інвестиційні рішення фірми. 19. Ринки землі. Ціна землі і відмінності в земельній ренті. Ринки природних ресурсів. 20. Капітал, його інвестування, процент з капіталу. 21. Загальна рівновага І ефективність. Оптимум за Парето. Теореми добробуту. 22. Обмін і ефективність розподілу ресурсів. 23. Справедливість і ефективність. Невдачі (дефекти) ринку. 24. Поняття невизначеності. Невизначеність І ризик. Страхові ринки. 25. Асиметрична інформація і ринок "лимонів" (халтури). Моделі ринкових сигналів та морального навантаження. Теорія ефективної заробітної плати. 26. Ризик інвестиційних рішень. 27. Зовнішні ефекти (екстерналії). 28. Інтерналізація зовнішніх ефектів. Теорема Коуза. Податок та субсидія Пігу. 29. Суспільні блага. Попит і пропозиція чистих суспільних благ. Проблема безбілетників. 30. Суспільний вибір: пошук ренти. >>>>
-
Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1 ТЕСТИ 6 ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7 >>>>
-
Корисність товару та рівновага споживача
ВСТУП 3 1. КОРИСНІСТЬ ТОВАРУ 4 1.1. Корисність і гранична корисність 4 1.2. Криві байдужості 8 1.3. Гранична норма заміщення 11 2. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 14 2.1 Бюджетне обмеження і рівновага споживача 14 2.2. Реакція споживача на зміну доходу і цін 17 2.3. Ефект заміни і ефект доходу 20 2.4. Надлишок споживача і рівновага споживача 22 2.5. Вибір працівника між доходом і дозвіллям 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30 >>>>
-
Парадокс як специфічна форма художнього мислення у драматургії Бернарда Шоу
Вступ 3 1. Інтелектуальний театр Б.Шоу 5 2. Специфічна парадоксальність мислення Б.Шоу 9 3. Парадокс як словесна форма діалогів героїв 14 5. «Пігмаліон» - парадоксальне втілення міфу 19 Висновки 26 Resume 28 Література 29 >>>>
-
Контрольна з мікроекономіки
1. Максимізація прибутку на досконало конкурентному ринку. 3 2. Взаємодоповнюваність і заміщення факторів виробництва: поняття, розрахунок норми заміщення, межі заміщення. 11 Задача 18 У таблиці показані три набори байдужості двох товарів, продуктів харчування (F) і розваг (Н), кожен з яких показує різний рівень корисності. Набір 1 (крива байдужності ІC1) Набір 2 (крива байдужності ІС2) Набір 3 (крива байдужності ІСз) Н F Н F Н F ... Список літератури 21 >>>>
-
Формування індивідуального і ринкового попиту
ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13 2.2 Крива індивідуального попиту 16 2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22 2.4 Визначення ринкового попиту. Поняття споживчого надлишку 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 >>>>
-
Формування індивідуального і ринкового попиту
ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13 2.2 Крива індивідуального попиту 16 2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22 2.4 Визначення ринкового попиту. Поняття споживчого надлишку 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 >>>>
-
Напрями оптимізації структури національного доходу
Зміст Вступ 3 1. Національний доход як складова ВСП 4 1.1 Структура національного доходу 4 1.2 Формування фонду споживання та структура фонду нагромадження 15 2. Аналіз формування та використання національного доходу 21 2.1 Оцінка структури джерел національного доходу, його розподіл 21 2.2 Аналіз розподілу і перерозподілу національного доходу 29 3. Напрями оптимізації структури національного доходу 39 Висновки 41 Література 43 >>>>
-
Напрями оптимізації структури національного доходу
Зміст Вступ 3 1. Національний доход як складова ВСП 4 1.1 Структура національного доходу 4 1.2 Формування фонду споживання та структура фонду нагромадження 15 2. Аналіз формування та використання національного доходу 21 2.1 Оцінка структури джерел національного доходу, його розподіл 21 2.2 Аналіз розподілу і перерозподілу національного доходу 29 3. Напрями оптимізації структури національного доходу 39 Висновки 41 Література 43 >>>>
-
Розподіл, перерозподіл і споживання національного доходу
Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Суть і джерела виробництва національного доходу,
його форми........................................................................................5
Розділ 2. Розподіл, перерозподіл і використання національного доходу....11
Розділ 3. Сучасний стан національного доходу в Україні та
його розподілу....................................................................................17
Розділ 4. Проблеми зростання і перерозподілу національного
доходу України...................................................................................22
Висновки..............................................................................................................27
Список використаної літератури.......................................................................29
>>>>
-
Взаємовплив та взаємозалежність продуктивних сил і виробничих відносин
Вступ. 3 1. Поняття продуктивних сил та виробничих відносин 5 2. Взаємовплив та взаємозалежність продуктивних сил і виробничих відносин. 9 Завдання: 21 Висновки 23 Список літератури 24 >>>>
-
Формування і розподіл доходу на підприємстві
Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ДОХОДУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Економічна сутність та значення доходу в ринкових умовах 5 1.2. Джерела формування доходу підприємства 9 1.3. Розподіл і використання доходу підприємства 13 РОЗДІЛ ІІ. Формування та розподіл доходу на ПП «Назва» 17 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Джерела формування доходу ПП «Назва» 21 2.3 Аналіз розподілу і використання доходу 29 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ І РЕЗЕРВИ ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Резерви збільшення доходу підприємства 32 3.2. Пропозиції що до покращення фінансових результатів діяльності ПП «Назва» 38 Висновки 41 Список використаної літератури 43 ДОДАТКИ 47-53 Звітність >>>>
-
Сильні та слабкі сторони ординалістської теорії поведінки споживача
Вступ. 3 1. Теорія поведінки споживача та теорія корисності. 4 2. Мета споживача. Ординалістська модель 9 3. Бюджетне обмеження споживача 13 4. Співвідношення між доходом, споживанням та ціною 19 5. Ефект заміщення і ефект доходу . 24 6. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 28 Висновки 30 Список використаної літератури 36-37 >>>>
-
Глава держави, порядок заміщення глави держави в монархіях, республіках
П Л А Н 1. Вступ 2. Правовий статус глави держави - монарха 3. Правое положення глави республіканських країн 4. Порядок заміщення глави держави 5. Висновок 6. Список літератури >>>>
-
Глава держави, порядок заміщення глави держави в монархіях, республіках
П Л А Н 1. Вступ 2. Правовий статус глави держави - монарха 3. Правое положення глави республіканських країн 4. Порядок заміщення глави держави 5. Висновок 6. Список літератури >>>>
-
Контрольна з мікроекономіки
1. Необмеженість потреб та обмеженість ресурсів. 2 2. Вплив эфектів доходу та заміщення на кривій попиту. 5 3. Антиітрестовскі закони 7 4. Задача. 13 Прибуток компанії склав 80000 $. Зібрання акціонерів постановило направити на виплату дивідендів 35 % прибутку. Визначити дивіденд на одну просту акцію, якщо всього було випущено 2 тис. простих та 1 тис. привелійованих акцій з номіналом 100 $. Доходність привелійованих акцій складає 15 %. Використана література 14 >>>>
-
Основні нецінові детермінанти попиту
ЗМІСТ. 1. Основні нецінові детермінанти попиту. 2. Основні нецінові детермінанти пропозиції. 3. Рівновага на ринку. Дефіцит. Надлишок. 4. Планування стратегії фірми. Еластичність. 5. Побудова кривих байдужості і бюджетної лінії. Ефект доходу та заміщення. 6. Розподіл ПДВ між споживачем та виробником. 7. Витрати виробництва. Крапка беззбитковості фірми. Прибуток та рентабельність. 8. Типи ринкових структур. >>>>
-
Криві байдужості, її властивості конфігурації, гранична норма заміщення благ..
ЗМІСТ 1. Криві байдужості, її властивості конфігурації, гранична норма заміщення благ............................................................................................................................... 3 2. Характерні риси ринку досконалої конкуренції та їх характеристика............ 8 Список використаної літератури.............................................................................. 13 >>>>
-
Закон попиту. Його вплив на поведінку споживача
Вступ 3 1. Закон попиту, його сутність та властивості 5 1.1. Сутність закону попиту. 5 1.2. Еластичність попиту. 8 2. Вплив закону попиту на поведінку споживачів 9 2.1. Правила ринкового реагування. 11 2.2. Ефекти доходу і заміщення. 14 2.3. Закон убутної граничної корисності. 17 3. Концепція бюджетних ліній і кривих байдужості 21 Висновки 26 Перелік використаної літератури 28 >>>>
-
Основні напрями підвищення прибутку й доходу трудового колективу
Вступ 3 1. Методи планування прибутку й доходу трудового колективу 5 1.1. Поняття прибутку і доходу підприємства 5 1.2. Роль доходу підприємства у формуванні його прибутку 7 1.3. Напрями збільшення прибутковості підприємства 9 2. Аналіз створення і використання прибутку й доходу трудового колективу у ВАТ «Луцький автомобільний завод» 15 2.1. Загальні відомості про підприємство 15 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності 17 2.3. Роль нерозподіленого прибутку у розвитку підприємства 25 3. Напрями вдосконалення прибутковості підприємства 28 3.1. Фінансування інвестиційної програми підприємства 28 Висновки 35 Література 39 >>>>
-
Корисність блага. Бюджетне обмеження. Рівновага споживача
Вступ 3 1. Корисність блага. Гранична корисність. Принцип спадної корисності 4 2. Характеристика кривих байдужості. Карта кривих байдужості . 6 3. Бюджетне обмеження 9 4. Рівновага споживача. 11 5. Криві «дохід-споживання» і «ціна-споживання» . 12 6. Ефект заміщення і ефект доходу . 16 Висновок 20 Список літератури 22 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 2.099378 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|