|
-
Мислення як об’єкт вивчення логіки
Вступ 3
1. Проблема істинності та формально-логічної правильності мислення 4
2. Поняття як форма мислення 9
3. Значення суджень як форми мислення 12
Висновок 15
Література 16
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі
Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22
-
Мислення і засоби його активізації
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6
1.1. Поняття мислення 6
1.2. Процеси мислення 8
1.3. Види та форми мислення 9
1.4. Розв`язання логічних задач 14
1.5. Творче мислення та особистість 18
1.6. Розлади мислення 20
Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34
2.1. Методики дослідження мислення 35
2.2. Організація проведення дослідження та результати 40
2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43
Висновки 45
Список використаних джерел 47
Додатки 49
-
Графічна форма та художній образ
План
Вступ 2
Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4
1.1. Визначення графічного художнього образу 4
1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8
1. 3. Образи представлення, уяви 19
Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22
2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22
2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Додатки 31
-
Предмет естетики
Зміст
1 Становлення етики. Середньовічна етика....................................... 3
2 Предмет естетики.............................................................................. 5
3 Мистецтво як специфічна форма відображення дійсності............ 10
Список використаної літератури......................................................... 14
-
Розвиток мислення дітей дошкільного віку
Вступ 3
1. Сучасні теорії розвитку мислення 4
2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8
3. Види мислення дошкільника 9
4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11
5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12
6. Умови розвитку мислення дошкільників 14
Висновок 18
Список літератури 19
-
Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
План
1. ВСТУП 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4
а. Мислення, як пізнавальний процес 5
б. Операції мислення 10
в. Форми мислення 12
г. Види мислення 14
3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17
а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17
б. Перехід до наочно образного мислення 23
в. Виникнення знакової функції 26
г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30
4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35
5.ВИСНОВКИ 45
6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Дитяча психологія
Досліджено 25 джерел
-
Шляхи аналізу художнього твору
Вступ 3
1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6
1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6
1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9
1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13
2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20
2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20
2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23
2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26
2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30
Висновки 37
Література 40
-
МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5
1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15
2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15
2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45
Cгенерировано за 0.131356 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|