|
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Естетика мистецтва
1. Історичні закономірності розвитку мистецтва 2
2. Предмет мистецтва, художній образ, зміст і форма 5
3. Стиль і художній метод 12
4. Функції мистецтва 17
Література 26
-
Образ бурлаки в українських ліричних піснях
Вступ 2
Розділ І. Українська лірика. Жанрове розмаїття, ідейно-художній зміст. 5
1.1. Розвиток народного українського мелосу. 5
1.2. Розряди ліричних пісень. 9
1.3. Суспільно-побутові пісні. 13
Розділ ІІ. Бурлацькі пісні. Образ бурлаки в українській ліриці. 16
2.1. Бурлацькі пісні, загальна характеристика. 16
2.2. Образ бурлаки в українських ліричних піснях. 20
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
Роз'ємна силуетна наочність у створенні художніх образів при зображенні людини
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичний метод та естетичне різноманіття мистецтва 6
1.2. Метод та стиль 6
1.2. Художнє сприйняття: первинне та багатократне 11
1.3. Завершеність добутку та фрагмент як ціле 21
Розділ 2. Вихідні поняття теорії мистецтва 24
2.1. Художній образ 24
2.2. Зміст та форма в мистецтві 26
2.3. Природа художнього таланту 33
Розділ 3. Історичний післяреволюційний аспект мистецтва в засвоєнні та збагаченні світу людини 39
3.1. Художня творчість у боротьбі за формування особистості нового типу 39
3.2. На шляху до гармонії, цільності та всебічності 48
Висновок 55
Список використаної літератури 58
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст.
Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3
1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3
Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5
2.1. Образ Наталки ………………………………………………5
2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9
2.3. Образ Миколи ………………………………………………10
2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11
Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15
3.1. Образ Возного …………………………………………….15
3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22
Висновок …………………………………………………………23
Список використаної літератури ……………………………25
-
Художній образ натюрморта в живописі
План
Вступ 2
1. Художній образ натюрморта 3
2. Практичне малювання натюрморту з натури 12
3. Техніка зображення натюрморту 16
3.1. Натюрморт аквареллю 16
3.2 Процес живопису технікою гризайль 18
4. Стадії побудови натюрморту 19
Висновки 30
Використана література 31
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6
1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6
1.2 Літературна діяльність 9
Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13
2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13
2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6
1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6
1.2 Літературна діяльність 9
Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13
2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13
2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Розробка стилю та візажу
ВСТУП 1 РОЗДІЛ І. ОБРАЗ ДЛЯ НОВОГО РОКУ. 4 1.1. Новорічний макіяж 4 1.2. Стрижка „Фабріс” 8 1.3. Святкова сукня 10 РОЗДІЛ ІІ. АРТ-ОБРАЗ. 13 2.1. Розробка макіяжу 13 2.2. Створення зачіски „Фантазія” 18 2.3. Підбір арт-костюму 23 РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ „BUSINESS-WOMEN”. 25 3.1. Технологія виконання стрижки „каре” 29 3.2. Макіяж „осінь” 37 3.3. Підбір ділового костюму 41 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТОК 1 48
-
Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 5
Характеристика творчості В. Гюго 5
РОЗДІЛ 2 9
Мотив року долі в романі В. Гюго “Собор Паризької богоматері” 9
2.1. Філософсько – історичний роман Віктора Гюго. 9
2.2 Роман “Собор Паризької богоматері” в світлі естетичної позиції Віктора Гюго 14
2.3 “Перша книга людства” В. Гюго 18
РОЗДІЛ 3 20
Образ Собору і його нерозривний зв'язок з образами головних 20
3.1 Образ аскета і ученого-алхіміка Клода Фролло 23
3.2 Колоритний образ горбаня Квазімодо. Ніжний та прекрасний образ Есмеральди 25
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Cгенерировано за 0.137400 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|