-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
Промисловий маркетинг
1. Фактори і методи ціноутворення на промислові товари - 3 -
Методи ціноутворення - 7 -
2. Прогнозування попиту на промислові товари - 9 -
Особливості аналізу попиту на зарубіжному ринку. - 14 -
Список використаної літератури - 19 -
-
ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
ПЛАН
ВСТУП
1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту
1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни
1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі
2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства
2.3. Стимулювання опиту на товари в торгівельному підприємстві
2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту
3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги
Зміст
Зміст 2
Вступ 3
1.Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги) 4
1.1 Вивчення та аналіз попиту споживачів на товари та послуги 4
1.2 Психологія управління поведінкою споживачів 6
2. Діагностика психологічних факторів 8
2.1 Фактори культурного рівня та їх вплив на поведінку споживача 8
2.2 Дослідження факторів соціального порядку 11
3. Обслуговування як визначальний фактор споживчої поведінки покупців 14
3.1 Професійні якості обслуговуючого персоналу та їх вплив на психологію споживача 15
3.2 Вплив реклами на психологію споживача 19
3.3 Проблеми дослідження психологічної ефективності реклами 22
Висновки 29
Список використаної літератури 30
-
ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
ПЛАН
ВСТУП
1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту
1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни
1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі
2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства
2.3. Стимулювання попиту на товари в торгівельному підприємстві
2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту
3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК
ВСТУП
Комерційна діяльність - широке і складне поняття, що містить в собі комплекс прийомів і методів, що забезпечують максимальну вигідність будь-якої
-
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Вступ 3
1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4
1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4
1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5
2. Ситуаційне завдання 14
Висновки 19
Література 20
-
еластичність
Вступ (поняття еластичності)..................................................................1-3
Оцінка еластичності..................................................................................3-4
Свойства еластичності..............................................................................4
Змінні і постійні еластичні криві.............................................................4
Формула цінової еластичності.................................................................4-5
Фактори цінової еластичності..................................................................5
Перехресна еластичність...........................................................................6
Еластичність по прибутку.........................................................................6-8
Взаємозв’язок попиту і пропозиції.......................................................8 - 10
Змінні впливу(таблиця)..............................................................................10
Парадокс Гіффена..................................................................................10-11
Список .........................................................................................................11
Зміст..............................................................................................................
-
Маркетинг контрольна
1. Планування маркетингової діяльності 3
2. Прогнозування попиту на товари 8
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13
-
Контрольна робота з предмету: «Маркетинг»
1. Планування маркетингової діяльності. 3
2. Прогнозування попиту на товари. 7
Список літератури 12