|
фразеологізм принести пальмову гілку
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «фразеологізм принести пальмову гілку», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Не рубаймо гілку
-
Історія держави і права контрольна
Завдання №1 1. Який підхід до історичної типологізації держави і права сформували автори? Цивілізаційний або формаційний? 2. Побудуйте загальну періодизацію історії держави і права, наведеної у підручнику? 3. Яке Ваше ставлення до такої періодизації? Якщо погоджуєтесь з нею, то чому? Якщо ні - то, якою, на Ваш погляд, має бути така періодизація. Завдання №2 Проаналізуйте таку ситуацію: Позивач і відповідач, обидва з палицями в руках (VINDICTA), йдуть до претора, де відбувається судоговоріння. Позивач вимовляє формулу: “Я заявляю, що ці виноградні лози (VITES) належать мені за правом квірітів, на доказ чого я накладаю на них свою віндикту”. Він накладає на виноградну гілку палицю. Відповідач заперечує й, у свою чергу, вимовляє формулу: “А я підтверджую, що ці дерева мої” і теж накладає на цю виноградну гілку свою віндикту. У цей момент втручається претор і вимовляє: “Лишіть обидва річ! (МІТТІТЕ AMBO REM)”. Але у результаті позивач цю справу програв. 1. Яка назва такого процесу? Чому саме він так називається? 2. Чому у даному випадку позивач програв справу? 3. Про що свідчить і що символізує застосування важких палиць у цьому процесі? СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ >>>>
-
Міжнародний маркетинг
Вступ 3 1. Характеристика об’єкту дослідження 5 2. Характеристика чинників зовнішнього середовища країни 11 2.1. Характеристика географічних чинників 11 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 12 2.3. Характеристика соціальних і демографічних чинників 14 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники 15 2.5. Характеристика чинників мікросередовища підприємства 16 3. Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок 18 3.1. Сприятливі чинники для підприємства 18 3.2. Несприятливі чинники для підприємства 18 3.3. Ризики, які повинне врахувати підприємство 18 3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 19 3.5. Мета, яку ставить перед собою підприємство 19 3.6. Форма економічної діяльності підприємства на зовнішньому ринку 19 3.7. Товарна політика для виходу підприємства на міжнародний ринок 19 3.8. Основні принципи цінової політики підприємства 20 3.9. Канали дистриб’юції підприємства 22 3.10. Основні види комунікацій підприємства 22 Висновки 24 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Міжнародний маркетинг
1. Коротка характеристика підприємства 2 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища обраної країни 6 2.1. Характеристика географічних факторів 6 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 7 2.3. Характеристика соціальних й демографічних факторів 7 2.4. Рівень економічного розвитку й основні економічні показники 8 2.5. Рівень розвитку в Румунії сільського господарства (рослинництва) 11 2.6. Характеристика факторів мікросередовища для підприємства 13 3. Розробка стратегії виходу на міжнародній ринок 15 3.1. Фактори, які сприятливі для підприємства 15 3.2. Фактори, які несприятливі для підприємства 15 3.3. Ризики, які необхідно враховувати підприємству 16 3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 17 3.5. Цілі, які підприємство ставить перед собою 18 3.6. Форма економічної діяльності на зовнішньому ринку 19 3.7. Товарна політика для виходу на міжнародний ринок 19 3.8.Основні принципи цінової політики 20 3.9. Канали дистрибьюції 21 3.10. Основні види комунікацій 21 3.11.Форма відшкодування транспортних витрат 22 Використана література 23 >>>>
-
Міжнародний маркетинг
1. Коротка характеристика підприємства 2 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища обраної країни 6 2.1. Характеристика географічних факторів 6 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 7 2.3. Характеристика соціальних й демографічних факторів 7 2.4. Рівень економічного розвитку й основні економічні показники 8 2.5. Рівень розвитку в Румунії сільського господарства (рослинництва) 11 2.6. Характеристика факторів мікросередовища для підприємства 13 3. Розробка стратегії виходу на міжнародній ринок 15 3.1. Фактори, які сприятливі для підприємства 15 3.2. Фактори, які несприятливі для підприємства 15 3.3. Ризики, які необхідно враховувати підприємству 16 3.4. Переваги, які може принести підприємству діяльність на міжнародному ринку 17 3.5. Цілі, які підприємство ставить перед собою 18 3.6. Форма економічної діяльності на зовнішньому ринку 19 3.7. Товарна політика для виходу на міжнародний ринок 19 3.8.Основні принципи цінової політики 20 3.9. Канали дистрибьюції 21 3.10. Основні види комунікацій 21 3.11.Форма відшкодування транспортних витрат 22 Використана література 23 >>>>
-
ЗАВДАННЯ Кейс «Меннінг корпорейшн»
Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції) >>>>
-
Завдання маркетинг
Завдання Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції) >>>>
-
Метод "іронії" (Сократ і К'єркегор)
Вступ 3 1. ІРОНІЯ ЯК ГОЛОВНА ЗБРОЯ ДІАЛЕКТИЧНОГО МЕТОДУ ВЕДЕННЯ СУПЕРЕЧКИ СОКРАТОМ 4 2. ІРОНІЯ ЯК МЕТОД ЕКЗИСТЕНЦІАЛЬНОГО ФІЛОСОФСТВУВАННЯ К’ЄРКЕГОРА 8 Висновки 12 Література 13 Вступ Слово "іронія" асоціюється у сучасної людини з такими же подібними словами, що відносяться до категорії "гумор", "сатира", "сміх". Інформаційний і телевізійний простір сьогодні наповнений працями майстрів гумору, головною зброєю яких є іронія і сатира. Більшою мірою під іронією розуміється вид веселого спілкування між людьми, певний спосіб розваги, розвантаження під час бесіди. Так же трактується поняття "іронія" у слонику – прихована насмішка; глузування, кепкування, глум. Однак, крім розважального призначення у іронії є і глибинна, світоглядна функція, яка була підмічена філософами давніх часів та підтримана сучасними мислителями. Сократ і К’єркегор – це два найбільш величних мислителя всіх часів і народів, які зрозуміли креативну, утворювальну силу іронії, відносилися до неї як до способу знаходження істини, пізнання світу. Висновки Філософське значення сократівської іронії полягає у тому, що вона не визнає нічого остаточного, раз назавжди даного і незмінного. І якщо Сократ сумнівався в своїй мудрості і мудрості інших, то лише тому, що був упевнений, що немає ніякої людської мудрості, яка могла б стати остаточною. Іронія Сократа виключає всякий догматизм, вона направлена проти претензій на "всезнайство", непогрішність і незаперечність. Сократівська іронія взагалі "амбівалентна", двоєдина: з одного боку, вона пов'язана з його "скептицизмом", з тезою про знання ним свого незнання, з іншою – з його майєвтикою, заснованої на упевненості, що людина приховано володіє правильним знанням (знанням "загального") і задача полягає в тому, щоб за допомогою майстерних питань і відповідей витягнути з нього це знання. Сократ, іронізуючи, затверджує – породжує в співбесіднику потребу в самопізнанні і самовдосконаленні. Таким чином, заперечення, супроводжуюче іронію Сократа, не будучи самоціллю, не є позицією нігілізму, що знайшло своє підтвердження в подібних працях К’єркегора. За К’єркегором, іронія не рівнозначна просто жартівливому відношенню до чогось. Іронічний стиль міркування представляється лише формою, в якій вгадується глибоке – часом трагічний або пафосний зміст. Деякі серйозні і навіть фатальні речі, висловлені в легкій формі, можуть призвести на людину не менш сильне враження, чим в серйозному, догматичному стилі. Іронізуюча людина відіграє роль певного бунтівника, того, що прагне принести у світ щось нове, знищуючи старе. Таким чином, діалектика суперечки, в якої використовується іронія (як у Сократа), у К’єркегора перетворюється у діалектику життя, де однією з рушійних сил виступає іронія. >>>>
-
Інформаційна економіка, інтелектуальний капітал і інформація як джерела багатства і провідний ресурс інформаційного суспільства
Вступ 3 1. Інформаційна економіка 4 2. Інтелектуальний капітал та інформація як джерело багатства і провідний ресурс інформаційного суспільства. 8 Висновки 13 Література 14 Вступ Інформаційні технології кардинально змінюють обличчя сучасного суспільства. Проте, особливо вони ефективні у сфері матеріального виробництва. Сьогодні відбувається переоцінка багатьох цінностей – від духовно-культурних до матеріально-економічних, перехід від нестримного прагнення кількісних показників економічного розвитку до поліпшення якості життя, стійкого розвитку і екологічної безпеки, поступові зрушення від випуску масової стандартної продукції до виробництва індивідуальних товарів і послуг для особистого споживання, інтелектуального продукту, до створення науково-технічних комплексів за рахунок скорочення частки проміжного продукту паливно-сировинних галузей. Процеси, що тривають сьогодні ще мало вивченні і тим більш, нам важко передбачити, які вони можуть принести наслідки для людства. З цього приводу існує різноманітний спектр думок – від перебільшено схвальних до різко негативних. Зрозуміло одне, суспільство і людина змінюються під впливом інформаційних технологій, а результати цих змін, в першу чергу, спостерігаються в економічному житті соціуму. Висновки Інформаційне суспільство, як вже видно з прикладу найрозвиненіших в технологічному плані країн світу, має значні особливості в економічній, матеріально-виробничій сфері. Добробут таких держав заснований на використанні інформаційних технологій, розробка, впровадження та розповсюдження яких становлять основу їх економічної стратегії. Спосіб виробництва інформаційного суспільства характеризується мініатюризацією техніки, екологізацією і гуманізацією. Це забезпечується в першу чергу інформаційною технологією, разом з мікроелектронікою, біотехнологією і інформатикою. В процесі інформатизації суспільства відбувається прогресивно наростаюче використовування інформаційної технології і інформації на основі яких встановлюються тісні взаємозв'язки між економічною, соціально-політичною і духовною сферами суспільства. Людству знадобилося пів століття, щоб перетворити інформацію з категорії наукової в категорію комерційну, в такий же основний чинник розвитку засобів життя людей, їх життєдіяльності, як речовина і енергія. Нині суспільство випробовує величезну потребу в інформації для заповнення запасів речовини і енергії, що все більш зменшуються, для того, щоб за допомогою інформації виробити і реалізувати нові методи раціонального отримання засобів підтримки своєї життєдіяльності. Центральною фігурою інформаційного суспільства становляться науковці – люди, які просувають уперед інформаційні технології, застосовують свій інтелект для розробки нових способів промислового виробництва на основі інформаційних інновацій. Ці люди, їх ідеї, розробки становлять основу інтелектуального капіталу розвинених країн. >>>>
-
Контрольна робота з дисципліни: Комп’ютерні правові системи
1. Які типи версій системи Ліга-Закон 7.3.3 існують на ринку і які їх функціональні та сервісні можливості? 6 2. Скільки баз даних входить в колмплект постачання версії Еліт-7.3.3? 6 3. Інформація якого типу занесена в БД системи? 7 4. Як продивитися повний перелік усіх баз даних системи в режимі Запит на пошук? 7 5. Як продивитися список нормативних баз даних системи в режимі роботи програми Запит на пошук? Як порахувати кількість записів в окремій БД? 7 6. Назвати усі варіанти проведення пошуку документів в режимі програми Запит на пошук 8 7. Яке призначення СЛОВНИКА ЗНАЧЕНЬ у вікнах програми Запит на пошук? 8 8. Як провести пошук за значеннями реквізитів „слова з назви” та „ключові слова”? Пояснити та привести приклади. 9 9. Який зміст у використанні логічних зв’язок ТА, АБО, НІ і ТОЧНО у формуванні пошукових приписань в режимі роботи програми Запит на пошук? 9 10. Як знайти документи, в тексті яких є слова „біржова торгівля” або „біржові торги”, і яка різниця в результатах пошуку при використанні логічних зв’язок ТА і АБО? 10 11. Перелічити основні види пошуку документів в системі 10 12. В режимі роботи програми Динамічний Навігатор по НОРМАТИВНІЙ БАЗІ перелічити назви шести реквізитів, за значеннями яких проводиться розподіл записів нормативних баз даних системи 11 13. Як отримати Перелік документів – як результат пошуку при роботі в режимі програми Динамічний навігатор за НОРМАТИВНОЮ БАЗОЮ? Як позначити компонент гілки дерева і як отримати Список документів від позначених гілок?.....................................................................................................11 14. Як розгорнути (відкрити) та згорнути гілку дерева 12 15. Які документи занесені в БД Еталон? 12 16. Які видання є офіціальними і чому і як провести пошук документів в БД Офіціальні опублікування? 12 17. Який зміст (які документи занесені) записів БД Нові надходження? 13 18. Який зміст записів БД Моніторинг законодавства? 14 19. Який зміст записів БД Термінологічний словник? 14 20. Який зміст записів БД Консультації? 14 21. Який зміст записів БД Довідники? 15 22. Який зміст записів БД Законопроекти та коментарі? 15 23. Який зміст записів БД Типові договори та форми? 16 24. Який зміст записів БД Путівник бухгалтера і підприємця? 17 25. Який зміст записів БД Законопроекти і коментарі? 17 26. З яких розділів складається БД Фінанси та який зміст її записів 18 27. Як провести доступ до записів баз даних Кодекси, Податки в Україні, Столиця, Регіони, Митне право? 19 28. Як отримати команди обробки СПИСКУ документів – як результати пошуку та які ці команди? 20 29. Як позначити та видалити документ зі Списку як результату пошуку? 20 30. Які команди можна виконувати, працюючи з відкритим документом і як отримати ці команди обробки відкритого документа? 20 31. Хронологічний список з яких документів відображений в відкритому (поточному) документі під його назвою? 21 32. Що таке перехід за гіпертекстовою ссилкою з тексту відкритого документу і яким кольором цей об’єкт виділений? 21 33. Яким кольором в відкритому документі виділені фрагменти з редакціями, проведеними в поточному документі і фрагменти з редакціями, проведеними в документах, які доповнювали або змінювали поточний документ? 22 34. Як відкрити і продивитися останню редакцію поточного документа та його інші передостанні редакції? 22 35. Як відкрити і продивитися усі попередні редакції зміненого фрагменту документа? 23 36. Як продивитися структуру відкритого документу (його зміст, розділи і підрозділи)? 23 37. Як отримати інформацію про документ БД (повний перелік його реквізитів та значень цих реквізитів)? Як при цьому визначити, чи є тлумачення термінів в поточному документі, а також чи є список документів – консультацій спеціалістів, які стосуються цього документу? 24 38. Як продивитися графік зв’язку поточного документу з документами, які змінювали або доповнювали даний або зсилалися на цей поточний документ? 25 39. Яка процедура створення звичайної закладки будь-якого типу на полях документу? 25 40. Яка процедура створення закладки-посилання? Закладку для якого документу необхідно створити при цьому в першу чергу? 26 41. Як створити Портфель і як створити розділ і підрозділ в ієрархічній структурі Портфелю? 27 42. Які об’єкти можна зберегти в Портфель або розділ? 28 43. Назвати два способи збереження відкритого документу в Портфель або розділ 28 44. Як зберегти список документів або документ зі Списку в Портфель або розділ? 29 45. Як зберегти будь-який тип закладки як об’єкт у Портфель або розділ? 30 46. Як зберегти сформований запит на пошук в Портфель або розділ? 30 47. Які операції можна проводити зі Списком документів, збереженим у Портфель або розділ? 30 48. Як розгрупувати збережений в Портфелі Список, позначити декілька окремих документів і створити новий Список з позначених документів? 31 49. Які одночасно операції можна проводити над декількома Списками, збереженими в Портфелі? Яка процедура об’єднання двох Списків? 31 50. Як експортувати текст документа з системи у програму Microsoft Word? 32 Завдання 32 Список літератури 35 >>>>
-
Реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Вступ 3 1. Законодавство України стосовно системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування 5 2. Шляхи реформування системи закладів України для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування 12 2.1. Нові орієнтири розвитку системи закладів. 12 2.2. Підвищення ролі сімейного виховання. 14 2.3. Роль центрів соціальних служб для молоді. 17 3. Досвід країн колишньої соціалістичної співдружності щодо подолання явища безпритульності та бездоглядності 19 3.1. Росія. 19 3.2. Румунія. 20 3.3. Молдова. 22 3.4. Польща. 23 Висновки 25 Література 26 Вступ На сьогоднішній день українське суспільство змушено констатувати, що в країні з кожним роком все більшого масштабу набувають проблеми, які пов’язані з охороною дитинства. Складне соціально-економічне становище в країні, ослаблення виховної ролі сім’ї загострили проблеми дитячої безпритульності і бездоглядності. Понад 80 тис. сімей з різних причин не виконують виховних функцій стосовно власних дітей. Понад 100 тис. дітей позбавлені батьківського піклування, з них майже 20 тис. потребують притулку. Кількість таких дітей продовжує збільшуватися. На профілактичному обліку служб у справах неповнолітніх перебуває майже 150 тис. дітей, які бродяжать чи жебракують, мають схильність до вчинення правопорушень, вживання наркотичних засобів, психотропних речовин, алкогольних напоїв тощо. Такі діти часто стають жертвами сексуальних злочинів, залучаються дорослими до протиправної діяльності. Більшість з них опиняються поза сферою сімейних відносин, покинуті батьками або самі покинули сім’ї, які не створили їм нормальних умов для життя та повноцінного розвитку. Мають місце непоодинокі випадки жорстокого поводження з дітьми. Щороку в притулки для неповнолітніх потрапляє від 25 до 30 тис. дітей. Збільшення кількості таких дітей у свою чергу становить загрозу для суспільства. Збільшується кількість дітей-сиріт. За їх кількістю Україна займає одне з перших місць у світі. Соціальними сиротами вважається більш 80-ти тисяч дітей. Чверть з них зараз мешкають у інтернатах и дитячих будинках. Вже сьогодні українські соціологи б’ють на сполох за приводом цього ганебного явища, яке може принести катастрофічні наслідки для суспільства: зростає нова соціальна група людей, які з дитинства не привчена до праці, до нормальних людських стосунків. Зараз вони обділені не тільки матеріальним статком, але й людською чуйністю та увагою. Що буде з ними, коли пройде 10-15 років і вони стануть дорослими? Чи вистачить у них розуміння простити нас, сьогоднішніх, за те, що в потрібний час ми не надали їм руку допомоги? Сьогодні суспільство в черговий раз намагається вирішити їх проблеми. Не очікуючи результатів діяльності державних органів у справу охорони дитинства активно залучається громадськість, недержавні, благодійні структури та міжнародні організації. Одним із головних практичних питань вирішення проблеми охорони дитинства в Україні стало питання влаштування і розміщення сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, для подальшого утримання, навчання, виховання та забезпечення їх прав у відповідності з міжнародними стандартами. Утворення ефективної структури закладів соціального захисту та задоволення необхідних потреб цієї категорії дітей є однією з найголовніших завдань вирішення цієї проблеми. Дане дослідження присвячено проблемі вдосконалення системи спеціалізованих закладів для дітей-сиріт та дітей, що позбавлені батьківського спілкування. Метою його є виявлення тенденцій розвитку такої системи та порівняння її з подібними системами в інших країнах. Висновки Таким чином, Україна під впливом зростання дитячої безпритульності вимушена шукати ефективні шляхи вирішення кризової ситуації щодо охорони дитинства сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування. Пропозиції та рекомендації в цьому плані, які існують з моменту незалежності держави, не знайшли до сих пір свого ефективного втілення в системі сучасних соціальних органів держави внаслідок недостатнього фінансово-матеріального забезпечення. Система державних закладів утримання дітей-сиріт не задовольняє вирішенню їх проблем, через що стрімко зростає кількість дітей, що втікають з таких установ. Повільно реалізується в Україні впровадження в практику принципу „з родини в родину” для влаштування дітей, які позбавлені батьківського піклування. Позитивний досвід інших країн (зокрема Польщі, Румунії) свідчіть про те, що в умовах України це може стати єдино вірним шляхом для вирішення проблеми безпритульності дітей. Україна продовжує вкладати значні кошти для утримання державних установ інтернатного типу, інших закладів колективного утримання безпритульних дітей, значні зусилля зосереджуючи при цьому на контролі за використанням і розподілом фінансів. Практично життя вже давно довело тезу про те, що державі було б вигідніше вкладати гроші не в великі дитячі установи, які дійсно потребують значного фінансування, а в окремі родини, які здатні прийняти дитину у свою сім’ю та забезпечити їй належний рівень виховання. Значного розвитку також вимагає взаємодія між державними і недержавними установами. Використання потенціалу недержавних, громадських організацій, волонтерського руху, повинно сприяти вирішенню проблем безпритульних дітей, означити нові шляхи в удосконаленні системі закладів для дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування. >>>>
-
Безумовні рефлекси, їх біологічна сутність та значення
Вступ 3 Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ БЕЗУМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ В ДОСЛІДЖЕННЯХ РІЗНИХ ВЧЕНИХ 5 1.1. Загальні поняття вродженої діяльності. 5 1.2. Класифікація рефлексів за нейрофізіологами Н.А.Рожанським і А.Д.Слонімом. 6 1.3. Класифікація безумовних рефлексів за етологом Дж.Темброком і нейрофізіологом Ю.М. Конорським. 7 Розділ 2. ФІЗІОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ БЕЗУМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ 11 2.1. Підготовчий і виконавчий харчовий безумовний рефлекс. 11 2.2. Слиновидільний та ковтальний рефлекс. 13 2.3. Підготовчі та виконавчі захисні рефлекси. 13 2.4. Орієнтовні та статеві рефлекси. 15 Розділ 3. ЗНАЧЕННЯ БЕЗУМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНИХ ФОРМ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ І ТВАРИНИ 18 3.1. Особливості організації безумовного рефлексу (інстинкту). 18 3.2. Досягнення етологів в дослідженні вроджених форм поведінки. 19 3.3. Види інстинктивної поведінки. 24 Висновки 26 Література 28 Вступ Вища нервова діяльність – сукупність рефлексів, які забезпечують різноманітні форми взаємозв’язку тварин і людини з навколишнім середовищем і здійснюється за участю вищих відділів ЦНС (кори великого мозку, підкірки). Основу вищої нервової діяльності становлять умовні рефлекси, що утворюються на основі безумовних рефлексів. Вища нервова діяльність забезпечується двома основними процесами – збудження і гальмування. Під час дії безумовних подразників ці процеси виникають у корі мозку, де вони можуть поширюватися або концентруватися в обмеженій ділянці. У XVII ст. чеський лікар і фізіолог Іржир Проказка, базуючись на своїх теоретичних розмірковуваннях, прийшов до висновку, що формою діяльності нервової системи є рефлекс. Він ввів цей термін в фізіологію, а також поняття рефлекторної дуги, яке не відрізняється від сучасного уявлення. А в 1863 році російський фізіолог І.М.Сєченов на основі експериментальних досліджень і спостережень висунув ідею про рефлекторний характер діяльності мозку, яка була опублікована в книзі „Рефлекси головного мозку.”[12]. Великий внесок у вивчення безумовних рефлексів зробили багато вчених, а саме: І.М.Сєченов, який вважається батьком фізіології, І.П.Павлов, А.А.Ухтомський (принцип домінанти), П.К.Анохін (положення теорії функціональних систем) та інші. Безумовні рефлекси разом з умовними забезпечують пристосування організмів до умов життя. Безумовними їх називають тому, що для їх утворення не потрібно якихось умов. Біологічна роль цих рефлексів полягає в тому, що вони зумовлюють існування новонароджених, які у перші моменти після народження, так і в наступному житті. Вони є основою для формування умовних рефлексів. Вміння володіти правою чи лівою рукою – безумовний рефлекс. Деякі безумовні рефлекси використовують у медичній практиці для визначення стану здоров’я людини: колінний, черевний, мигальний, смоктальний тощо. Упродовж життя природжені рефлекси можуть змінюватись і стають невпізнанними. Слід зазначити, що у людини, на відміну від тварини, прояв безумовних рефлексів відбувається за участю кори головного мозку. Інстинкти – ланцюг послідовних рефлексів, що є однією з форм пристосування тварин до умов життя. Мета роботи – охарактеризувати безумовні рефлекси, розкрити їх біологічну сутність і значення. Завдання: • Висвітлити загальну характеристику безумовних рефлексів і проаналізувати їх біологічну сутність і значення; • Визначити класифікацію безумовних рефлексів; • Проаналізувати структурні основи безумовних рефлексів; • Дати фізіологічну характеристику різним видам безумовних рефлексів; • З’ясувати значення безумовних рефлексів в організації різних форм поведінки людини і тварини. Об’єктом дослідження є безумовні рефлекси людини та тварин. Предмет дослідження: особливості безумовних рефлексів, їх характеристика та значення в організації різних форм поведінки людини і тварини. Висновки 1. В основі регуляції різноманітної діяльності організму є функції нервової та ендокринної систем. Функції нервової системи виявляються в рефлексах. Безумовні рефлекси – це природжені реакції організму за участю нервової системи у відповідь на вплив подразників. Внаслідок поєднання за часом індиферентних (умовних) і біологічно значущих (безумовних) подразників виникають нові просторові взаємозв’язки між різними структурами чоловічого мозку, формується, за словами І.П.Павлова, тимчасовий зв’язок. І.П.Павлов, аналізуючи експериментальний матеріал, дійшов висновку, що тимчасовий зв’язок замикається між проекціями на кору великого мозку безумовного подразника, оскільки кожний безумовний рефлекс, центр якого знаходиться у підкіркових структурах, повинен мати своє кіркове представництво. Вивчаючи безумовні рефлекси тварини, Е.А. Асратян дійшов висновку, що рефлекторна дуга центральних безумовних рефлексів має „багатоповерхову” структуру, тобто в центральній частині складається з багатьох паралельних гілок, які проходять крізь різні рівні ЦНС. Тому кіркове представництво безумовного рефлексу слід розуміти як кіркову (найвищу) гілку дуги безумовного рефлексу. Безумовні рефлекси носять вроджений характери, є видовими та стійкими, рефлекторна дуга лежить на рівні підкіркових структур і кори, має вертикальний характер. 2. Усі безумовні рефлекси можна поділити на рефлекси підтримання (збереження) життя людини чи тварини незалежно від умов існування, а також рефлекси, які функціонують в критичних ситуаціях, для захисту організму – захисні. Задовільна класифікація безумовних рефлексів не створена. І.П.Павлов виділяв: харчові, оборонні, статеві та батьківські гомеостатичні, орієнтовні, ігрові, локомоторні (ходіння, біг, літання). 3. Інстинкт – природжена форма поведінки людини і тварини, що характеризується стереотипністю дій, поштовхом для яких є зовнішні подразники. В зв’язку з еволюцією різних тварин, інстинктивна поведінка формується по-різному. В риб зумовлюється в основному діяльністю проміжного і середнього мозку, а в амфібій і рептилій залежить від діяльності переднього мозку. У птахів вищим регулятором інстинктивної поведінки являється смугасте тіло. Поряд з інстинктами велике значення в поведінці ссавців має утворення умовних рефлексів, які легше і швидше виробляються у видів з найрозвиненішою корою переднього мозку, оскільки в ссавців добре розвинений головний мозок. Безумовні рефлекси та інстинкти не здатні забезпечити повне пристосування тварин до умов життя, що постійно змінюються. Це пристосування досягається умовними рефлексами, що формуються впродовж індивідуального життя. Рефлекторна діяльність нервової системи, що складається з безумовних і умовних рефлексів зумовлює всю різноманітність функцій організму у тому числі пам’ять, мислення і поведінку. >>>>
-
„ДІТИ ВУЛИЦІ”: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ
Вступ 3 1. „ДІТИ ВУЛИЦЬ” ЯК НАСЛІДОК СОЦІАЛЬНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 5 2. ПРОБЛЕМИ „ДІТЕЙ ВУЛИЦЬ” 12 2.1. Житло. Притулок. 12 2.2. Життя. Здоров’я 13 2.3. Безправ’я. Незахищеність. Безперспективність 15 3. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ПРОБЛЕМ „ДІТЕЙ ВУЛИЦЬ” 16 3.1. Нові орієнтири розвитку системи подолання дитячої безпритульності 16 3.2. Підвищення ролі сімейного виховання 18 3.3. Роль центрів соціальних служб для молоді. 21 Висновки 23 Література 24 Вступ На сьогоднішній день українське суспільство змушено констатувати, що в країні з кожним роком все більшого масштабу набувають проблеми, які пов’язані з охороною дитинства. Складне соціально-економічне становище в країні, ослаблення виховної ролі сім’ї загострили проблеми дитячої безпритульності і бездоглядності. Велика кількість сімей з різних причин не виконують виховних функцій стосовно власних дітей. Число безпритульних дітей продовжує збільшуватися. За кількістю дітей-сиріт (в тому числі і соціальних) Україна займає одне з перших місць у світі. Українські соціологи б’ють на сполох за приводом такого соціального явища як „діти-вулиці”. Воно може принести катастрофічні наслідки для суспільства: зростає нова соціальна група людей, яка з дитинства не привчена до праці, до нормальних людських стосунків. Зараз вони обділені не тільки матеріальним статком, але й людською чуйністю та увагою. Що буде з ними, коли пройде 10-15 років і вони стануть дорослими? Чи вистачить у них розуміння простити нас, сьогоднішніх, за те, що в потрібний час ми не надали їм руку допомоги? Сьогодні суспільство в черговий раз намагається вирішити їх проблеми. Не очікуючи результатів діяльності державних органів у справу охорони дитинства активно залучається громадськість, недержавні, благодійні структури та міжнародні організації. Одним із головних практичних питань вирішення проблеми охорони дитинства в Україні стало питання влаштування і розміщення сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, для подальшого утримання, навчання, виховання та забезпечення їх прав у відповідності з міжнародними стандартами. Утворення ефективної структури закладів соціального захисту та задоволення необхідних потреб цієї категорії дітей є однією з найголовніших завдань вирішення цієї проблеми. Дане дослідження стосується проблеми „дітей вулиць” України. Ця назва поки ще не знайшла конкретного відображення в нормативних законодавчих актах. Найбільш адекватної для цієї категорії дітей є назва „безпритульні діти”. Але, як випливає з цієї назви, вона не відображає того моменту, що в більшості своєї ці діти – „притульні”. У них є дім, є батьки, в особо важких ситуаціях держава їм надає притулок у вигляді дитячих будинків, інтернатів, спецшкіл. Але, рано чи пізно, вони знов опиняються на вулицях, становлячись „дітьми вулиць”. Проблемам „дітей вулиць”, а також їх вихованню і навчанню присвячени праці таких українських дослідників як: Антонова-Турченко О. Г., Артамонова А., Бех І.Д., Волинець Л.С., Довженко В.І., Єременко Г., Заїка В., Каріна Н., Максименко С. Д., Московка М. М., Науменко Г. Г., Палій О., Панок В. Г., Петращук О. П., Святненко Г. В., Січкар О.О., Якубова Ю. М. Вони в своїх дослідженнях висвітлюють проблеми дітей вулиць, підкреслюють складність процесу їх ресоціалізації. В моєї роботі розглянуті питання проблем „дітей вулиць” України. Предметом дослідження стало виявлення шляхів практичного вирішення проблем цієї категорії в сучасних умовах. Чому при постійному піклуванні держави, роботі громадських організацій, кількість таких дітей невпинно зростає? Метою роботи стало виявлення факторів, які заважають ефективному подоланню цього ганебного для України, яка проголосила себе соціальною державою, явища. Тому завданнями, які спрямовані на досягнення цієї мети стали: - визначення категорії „дітей вулиць” з точки зору законодавчих актів держави та оцінка ролі відповідних державних структур в вирішенні їх питань; - аналіз проблем, які притаманні категорії вуличних дітей; - визначення факторів, які призводять до формування цієї групи; - характеристика шляхів, якими державні структури намагаються подолати явище соціального сирітства; - виявлення тенденцій розвитку системи боротьби з безпритульністю у країні. Висновки Таким чином, Україна під впливом зростання дитячої безпритульності вимушена шукати ефективні шляхи вирішення кризової ситуації щодо охорони дитинства сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування. Пропозиції та рекомендації в цьому плані, які існують з моменту незалежності держави, не знайшли до сих пір свого ефективного втілення в системі сучасних соціальних органів держави внаслідок недостатнього фінансово-матеріального забезпечення. Система державних закладів утримання дітей-сиріт не задовольняє вирішенню їх проблем, через що стрімко зростає кількість дітей, що втікають з таких установ. Повільно реалізується в Україні впровадження в практику принципу „з родини в родину” для влаштування дітей, які позбавлені батьківського піклування. Позитивний досвід інших країн (зокрема Польщі, Румунії) свідчіть про те, що в умовах України це може стати єдино вірним шляхом для вирішення проблеми безпритульності дітей. Україна продовжує вкладати значні кошти для утримання державних установ інтернатного типу, інших закладів колективного утримання безпритульних дітей, значні зусилля зосереджуючи при цьому на контролі за використанням і розподілом фінансів. Практично життя вже давно довело тезу про те, що державі було б вигідніше вкладати гроші не в великі дитячі установи, які дійсно потребують значного фінансування, а в окремі родини, які здатні прийняти дитину у свою сім’ю та забезпечити їй належний рівень виховання. Значного розвитку також вимагає взаємодія між державними і недержавними установами. Використання потенціалу недержавних, громадських організацій, волонтерського руху, повинно сприяти вирішенню проблем безпритульних дітей, означити нові шляхи в удосконаленні системі закладів для дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004843 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|