|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Завдання маркетинг
Завдання
Кейс «Меннінг корпорейшн»
В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки.
Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати.
Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку.
На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком.
Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? "
1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях.
2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту
3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект
4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт
5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом?
6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ?
7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції)
-
Основні організаційні форми перестраховочного захисту
Зміст
1. Основні організаційні форми перестраховочного захисту 3
2. Страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів 7
Завдання 1 14
Завдання 2 14
Завдання 3 15
Завдання 4 15
Завдання 5 15
Завдання 6 16
Завдання 7 16
Завдання 8 17
Завдання 9 17
Завдання 10 18
Завдання 11 18
Література 19
-
Основні організаційні форми перестраховочного захисту
Зміст
1. Основні організаційні форми перестраховочного захисту 3
2. Страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів 7
Завдання 1 14
Завдання 2 14
Завдання 3 15
Завдання 4 15
Завдання 5 15
Завдання 6 16
Завдання 7 16
Завдання 8 17
Завдання 9 17
Завдання 10 18
Завдання 11 18
Література 19
-
Міжнародні розрахунки та валютні операції
1. Сутність валютних розрахунків 3
2. Співвідношення використані при розрахунках курсів валют 12
3. Задачі 20
Завдання №1 20
Завдання №2 22
Завдання №3 23
Завдання №4 25
Завдання №5 27
Завдання №6 29
Завдання №7 30
Завдання №8 31
Завдання №9 34
Список літератури 34
-
Анализ финансового стану Колобок-Скачок
Зміст
Завдання 1. 3
Завдання 2 4
Завдання 3. 5
Завдання 4. 6
Завдання 5. 6
Завдання 6. 7
Завдання 7. 7
Завдання 8. 8
Завдання 9. 9
Завдання 10. 9
Заходи покращення стану підприємства 10
Додатки 11
-
СУТНІСТЬ 4Р
ЗМІСТ
1 СУТНІСТЬ 4Р (ПРАЙС, ПРОДУКТ, ПЛЕЙС, ПРОМОУШЕН)_____ 3
2 ЗАВДАННЯ № 1___________________________________________ 8
3 ЗАВДАННЯ № 2___________________________________________ 16
4 ЗАВДАННЯ № 3___________________________________________ 18
5 ЗАВДАННЯ № 4___________________________________________ 20
6 ЗАВДАННЯ № 5___________________________________________ 22
7 ЗАВДАННЯ № 6___________________________________________ 27
8 ЗАВДАННЯ № 7___________________________________________ 29
9 ЗАВДАННЯ № 9___________________________________________ 32
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ______________________ 33
-
Маркетинг
Завдання 1.Надати відповіді на наступні теоретичні питання3
ВАРТІСНІ ЧИННИКИ3
Завдання 2 10
Завдання 311
Завдання 411
Завдання 517
Завдання 618
Завдання 7 25
Завдання 8 25
Розробити анкету для вивчення попиту на посудомийні машини.25
Література27
-
Внутрішній аудит
Завдання 1. Планування внутрішнього аудиту 3
Завдання 2. Покупці і дебіторська заборгованість 6
Завдання 3. Довіра до внутрішнього аудиту 8
Завдання 4. Одночасне надання послуг по зовнішньому та внутрішньому аудиту 11
Завдання 5. Оцінка роботи внутрішнього аудитора 13
Завдання 6. Внутрішній контроль 14
Завдання 7. Анкета про внутрішній контроль зарплати 15
Завдання 8 17
Завдання 9 18
Завдання 10 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
-
Напрями іноземного інвестування.Фінансове управління іноземними інвестиціями
1. Види та напрями іноземного інвестування 3
2. Особливості фінансового управління іноземними інвестиціями 23
Завдання 1. 30
Завдання 2. 31
Завдання 3. 32
Завдання 4. 33
Завдання 5. 34
Література 35
-
Контрольна з інформатики + файли з лабораторними завданнями
Завдання 1. Охарактеризуйте експертні системи 3
Завдання 2. Опишіть основні функції корпоративної системи “Галактика” 7
Завдання 3. Опишіть функції прогнозування в Еxсel і наведіть приклади їх використання. 9
Завдання 4. Поясніть, для чого використовуються звіти в Access і як вони створюються 11
Завдання 5. Опишіть, як знайти потрібну інформацію в Інтернеті 15
Завдання 6. Опишіть, як керувати показом слайдів у програмі Power Point 17
Завдання 7. Опишіть, як створити графік проекту і його основні форми подання у програмі Microsoft Project. 18
Завдання 8. 21
Завдання 9 22
Завдання 10 23
Завдання 11 23
Завдання 12 25
Список літератури 26
Cгенерировано за 0.009828 секунд
|