Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
1

Тема: «ЗАВДАННЯ Кейс «Меннінг корпорейшн»» (ID:27229)

| Размер: 8 кб. | Объем: 5 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 01.04.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание Кейс «Меннінг корпорейшн»
В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки.
Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати.
Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку.
На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком.
Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? "
1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях.
2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту
3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект
4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт
5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом?
6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ?
7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції)
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ЗАВДАННЯ Кейс «Меннінг корпорейшн»»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Завдання маркетинг

  • Основні організаційні форми перестраховочного захисту

  • Основні організаційні форми перестраховочного захисту

  • Міжнародні розрахунки та валютні операції

  • Анализ финансового стану Колобок-Скачок

  • СУТНІСТЬ 4Р

  • Маркетинг

  • Внутрішній аудит

  • Напрями іноземного інвестування.Фінансове управління іноземними інвестиціями

  • Контрольна з інформатики + файли з лабораторними завданнями


Cгенерировано за 0.009828 секунд

загрузка...