|
студентоцентроване навчання
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «студентоцентроване навчання», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51 >>>>
-
Особливості законів навчання
Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Особливості законів навчання
Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3 РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4 1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4 1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15 2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15 2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22 3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22 3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34 >>>>
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41 >>>>
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3 1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4 2. Принцип науковості 5 3. Принцип ґрунтовності навчання 5 4. Принцип свідомості і активності 6 5. Принцип зв’язку навчання з життям 7 6. Принцип наочності в навчанні 7 7. Принцип доступності навчання 8 8. Принцип емоційності навчання 10 9. Принцип індивідуального підходу 11 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7 1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7 1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21 2.1 Структура уроку математики 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.
Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47 >>>>
-
"Аудіювання на середньому етапі навчання"
ПЛАН Вступ 1. Теоретичні основи навчання аудіювання. 1.1 Психологічні особливості аудіювання як виду мовленевої діяльності. 1.2. Основні труднощі розуміння мови на слух. 1.3. Мова вчителя на уроці. Висновки по розділу 1 2. Методика навчання аудіюванню. 2.1 Система вправ для навчання аудіюванню. 2.2 Метод навчання аудіюванню Н.В. Єлухиної "Снігова куля" чи інтенсифікація. навчання аудіюванню на середньому етапі. Висновки по розділу 2 Висновок Список використаної літератури. >>>>
-
Диференційований підхід в навчанні
ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел) >>>>
-
Процес навчання та його функції
Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5 1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5 1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8 1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13 Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17 2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17 2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20 2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів………………………………………………………..22 Висновки………………………………………………………………………27 Використана література……………………………………………………...28 >>>>
-
Обучение детей письму
ПЛАН Вступ............................................................................................................ Частина 1 . Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності................................................ 1.1 Загальне визначення письма.................................................... 1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма................................. 1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................ Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма на початковому етапі.............................................................. 2.1. Лінгвістичний матеріал для письма.................................... 2.2. Типологія вправ для навчання письма............................... 2.3. Навчання графіки.................................................................. 2.4. Навчання орфографії............................................................ Висновки................................................................................................... Бібліографія.................................................................................................. >>>>
-
СУЧАСНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА КОРДОНОМ 5 1.1 Американські методи навчання іноземних мов 5 1.2 Європейські методи навчання 7 1.3 Психологічні особливості мовленнєво-розумової активності учнів середнього ступеню 11 РОЗДІЛ 2 ТЕРМІН „МЕТОД“. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ 14 2.1 Ранній етап розвитку методики навчання іноземної мови 14 РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Додаток 33 >>>>
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12 >>>>
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12 >>>>
-
Сутність процесу навчання
Вступ 3 Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4 1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4 1.2. Структура процесу навчання 13 1.3. Оптимізація процесу навчання 20 1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21 Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23 2.1. Закономірності навчання 23 2.2. Принципи навчання 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31-32 Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику. Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу. Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури. >>>>
-
Безперервне навчання працівників
Вступ / 1. Поняття безперервного навчання працівників / 2. Професійне навчання кадрів на виробництві / Висновки / Список використаної літератури >>>>
-
МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Методи навчання: сутність, природа, функції Класифікація, основний зміст методів навчання Список літератури >>>>
-
Необхідність безперевного навчання
Зміст Вступ 3 1. Необхідність безперевного навчання 5 2. Зміст, мета неперевного навчання працівників 8 3. Система безперервного професійного навчання працівників 11 Висновки 13 Список використаних джерел 14 >>>>
-
Необхідність безперевного навчання
Зміст Вступ 3 1. Необхідність безперевного навчання 5 2. Зміст, мета неперевного навчання працівників 8 3. Система безперервного професійного навчання працівників 11 Висновки 13 Список використаних джерел 14 >>>>
-
професійне навчання персоналу його вплив на ефективність діяльності туристичного підприємства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ 6 1.1. Персонал організації як об’єкт менеджменту 6 1.2. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 12 1.3. Професійне навчання: сутність, цілі, методи 21 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «» 31 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 31 2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 38 2.3. Діагностика професійного навчання працівників ВАТ «Готель «» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 52 3.1. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 52 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи професійного навчання в готелі «» 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71 >>>>
-
Особливості організації навчання навичкам пиляння фанери та прийомам пиляння лобзиком
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти навчання пиляння лобзиком на уроках трудового навчання 6 1.1. Технологічний процес пиляння фанери 6 1.2. Навчання прийомам пиляння лобзиком 12 2. Особливості організації навчання навичкам пиляння фанери та прийомам пиляння лобзиком 15 2.1. Стандартні уроки з навчання пиляння фанери лобзиком 15 2.2. Творча робота на уроках трудового навчання з застосуванням прийомів пиляння лобзиком 22 Висновки 28 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Професійний розвиток і навчання персоналу
План Професійний розвиток і навчання персоналу Вступ 1. Необхідність професійного розвитку і навчання персоналу 2. Методи професійного навчання кадрів 3. Етапи процесу навчання Висновок Оцінка персоналу Вступ 1. Поняття оцінки та її цілі 2. Ефективність оцінки результатів діяльності 3. Методика оцінки персоналу Висновок >>>>
-
Методологія сучасного навчання
Вступ 3 1. Методологія сучасного навчання 4 2. Дедуктивний спосіб міркування як один з необхідних компонентів навчання 5 Висновки 8 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Методологія сучасного навчання
Вступ 3 1. Методологія сучасного навчання 4 2. Дедуктивний спосіб міркування як один з необхідних компонентів навчання 5 Висновки 8 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі
Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33 >>>>
-
Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі
Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33 >>>>
-
Головні види організації навчання соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6 1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6 1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9 Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17 2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17 2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26 Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31 Висновки 38 Список використаної літератури 39 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005020 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|