|
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Зміст
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти диференційного навчання 7
1.1 Сутність диференційного та проблемного навчання 7
1.2 Методи диференційного навчання та їх роль у вивченні математики 16
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 21
2.1 Структура уроку математики 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Диференційований підхід в навчанні
ВСТУП 3
Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4
1.1. Принципи процесу навчання 4
1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6
Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9
2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13
2.2. Технологія різнорівневого навчання 10
2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)
-
Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Ігрові форми навчання на уроці 5
1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5
1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7
2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11
2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11
2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16
2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51
-
Сутність процесу навчання
Вступ 3
Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4
1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4
1.2. Структура процесу навчання 13
1.3. Оптимізація процесу навчання 20
1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21
Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23
2.1. Закономірності навчання 23
2.2. Принципи навчання 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31-32
Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику.
Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу.
Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.
Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34
-
Головні види організації навчання соціальних працівників
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6
1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6
1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9
Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17
2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17
2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26
Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31
Висновки 38
Список використаної літератури 39
-
Головні види організації навчання соціальних працівників
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6
1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6
1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9
Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17
2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17
2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26
Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31
Висновки 38
Список використаної літератури 39
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3-6
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-39
1.1. Основні поняття та завдання професійного розвитку персоналу на підприємстві 7-13
1.2. Кар’єрне зростання як стимул ефективної роботи персоналу 13-22
1.3. Методи, форми та види професійного навчання персоналу на підприємстві 22-39
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 40-70
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми ТОВ “Інвесттур” 40-52
2.2. Системний аналіз персоналу ТОВ "Інвесттур"
як об’єкту управління 52-66
2.3. Діагностика професійного навчання на туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 66-71
3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 72-90
3.1. Недоліки в організації професійного навчання персоналу в туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 72-79
3.2. Розробка програми професійного навчання персоналу на туристичному підприємстві ТОВ "Інвесттур" 79-90
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91-94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94-99
ДОДАТКИ
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
Cгенерировано за 0.135147 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|