-
Дистанційна освіта – перспективний шлях
Вступ 3
1. Дистанційна освіта – перспективний шлях розв’язання сучасних проблем вищої і професійної освіти 5
2. Дистанційна освіта в Україні 6
3. Визначення поняття „дистанційна освіта”, її характерні риси 7
4. Особливості дистанційної освіти, її специфічні риси, засоби ДО 9
5. Система дистанційної освіти, перспективи розвитку 12
Висновки 18
Список використаної літератури 20
-
Дистанційна освіта – перспективний шлях
Вступ 3
1. Дистанційна освіта – перспективний шлях розв’язання сучасних проблем вищої і професійної освіти 5
2. Дистанційна освіта в Україні 6
3. Визначення поняття „дистанційна освіта”, її характерні риси 7
4. Особливості дистанційної освіти, її специфічні риси, засоби ДО 9
5. Система дистанційної освіти, перспективи розвитку 12
Висновки 18
Список використаної літератури 20
-
Принципи економічної освіти
Вступ 2
1.Місія мета та ціннісні орієнтири економічної освіти. 4
2. Принципи економічної освіти. 5
3. Завдання економічної освіти. 6
4. Безперервність економічної освіти. 8
5. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти. 12
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Гуманізація українського суспільства та сучасні проблеми вищої освіти 4
2. Основні психологічні компоненти гуманізації освіти та виховання 8
3. Гуманізація освіти як основа розвитку сучасної освіти України 12
ВИСНОВОК 14
Список використаних джерел 15
-
Економічна освіта на сучасному етапі
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 4
2. БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ 8
3. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС – СТРУКТУРНА РЕФОРМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ 11
4. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 14
ВИСНОВКИ 21
ЛІТЕРАТУРА 22
-
Розвиток і розміщення закладів освіти країн Західної Європи
ВСТУП 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ ОСВІТИ У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА 5
2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА РЗМІЩЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 12
3. СУЧАСНА СТРУКТУРА І РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ 21
4. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ, ЇЇ ЦІЛІ ТА СТРАТЕГІЯ 31
5. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 34
ВИСНОВКИ: 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 44
-
Основні напрямки та кваліфікаційні рівні підготовки економічних кадрів
Вступ 2
1. Стан економічної освіти в Україні 4
2. Освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти та типи вищих навчальних закладів України 7
3. Перспективи покращення економічної освіти в Україні 11
4. Проблема доступності економічної освіти 14
Висновки 17
Список літератури 19
-
Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади фінансового менеджменту розвитку вищої школи 6
1.1. Розвиток вищої освіти 6
1.2. Державне регулювання вищої освіти 9
Розділ 2. Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти 23
2.1. Склад видатків на освіту 23
2.2. Фінансове забезпечення освіти 35
Розділ 3. Реформа вищої освіти України 39
Висновки 53
Список літератури 55
-
Концепція розвитку економічної освіти в Україні
Вступ 3
1. Економічна освіта на сучасному етапі 4
1.1. Стан економічної освіти та об єктивна необхідність розробки концепції 5
1.2. Місія, мета та ціннісні орієнтири економічної освіти 6
1.3. Принципи економічної освіти 7
1.4. Завдання економічної освіти 7
2. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти 9
2.1. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування 9
2.2. Оптимізація мережі вищих навчальних закладів 9
3. Удосконалення управління вищою економічною освітою. 11
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Методи соціологічного вивчення ефективності освіти
Вступ 3
1. Становлення соціології освіти 4
2. Предмет та об’єкт досліджень соціології освіти. Її структура та функції 4
3. Методологічна основа, принципи вивчення та підходи до соціологічного аналізу 7
4. Соціальні функції та соціальні принципи освіти 9
5. Глобальна криза освіти 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Фінансування освіти в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Система управління освітою в Україні 6
1.1. Мережа освітніх закладів України 6
1.2. Органи управління освітою 7
Розділ 2. Розподіл функцій щодо організації загальної середньої освіти між різними рівнями управління освітою 16
2.1. Управління навчальними закладами та створення навчальних закладів 16
2.2. Ліцензування та реєстрація шкіл 18
2.3. Керівництво закладами освіти 20
2.4. Педагогічні працівники 22
2.5. Контроль за педагогічними працівниками 23
2.6. Зміст освіти та прийом дітей до закладів освіти в Україні 24
2.7. Державний контроль за діяльністю закладів освіти 31
Розділ 3. Фінансування освіти в Україні 33
3.1. Правові основи фінансування середньої освіти 33
3.2. Реальна практика фінансування закладів освіти 36
3.3. Видатки шкіл 37
3.4. Можливості додаткових джерел фінансування закладів освіти 39
Висновки 40
Список використаної літератури 42