|
звіт на тему різноманітність видів у природі
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «звіт на тему різноманітність видів у природі», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ІХТІОФАУНИ Р. ДНІПРА, ВОДОСХОВИЩ І Р. ДЕСНА
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФАКТОРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА РІЗНОМАНІТНІСТЬ І ДОМІНУВАННЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ РИБ У ПРИРОДНИХ ВОДОЙМАХ 5 1.1 АБІОТИЧНІ ФАКТОРИ 5 1.2 БІОТИЧНІ ФАКТОРИ 12 1.3 АНТРОПОГЕННІ ФАКТОРИ 16 РОЗДІЛ 2. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ІХТІОФАУНИ Р. ДНІПРА, ВОДОСХОВИЩ І Р. ДЕСНА 19 РОЗДІЛ 3. МАТЕРІАЛИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ 38 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ПОКАЗНИКІВ ВИЛОВУ РИБИ В ПРИРОДНИХ ВОДОЙМАХ 42 4.1. ПРИРОДООХОРОННІ ЗАХОДИ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ ЗБІЛЬШЕННЮ ЦІННИХ ВИДІВ РИБИ У РІЧКАХ ПОЛІССЯ 42 4.2. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВИЛОВУ РИБИ В ПРИРОДНИХ ТА ШТУЧНИХ ВОДОЙМАХ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 48 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 >>>>
-
. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ІХТІОФАУНИ Р. ДНІПРА, ВОДОСХОВИЩ І Р. ДЕСНА
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФАКТОРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА РІЗНОМАНІТНІСТЬ І ДОМІНУВАННЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ РИБ У ПРИРОДНИХ ВОДОЙМАХ 5 1.1 АБІОТИЧНІ ФАКТОРИ 5 1.2 БІОТИЧНІ ФАКТОРИ 12 1.3 АНТРОПОГЕННІ ФАКТОРИ 16 РОЗДІЛ 2. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ІХТІОФАУНИ Р. ДНІПРА, ВОДОСХОВИЩ І Р. ДЕСНА 19 РОЗДІЛ 3. МАТЕРІАЛИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ 38 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ПОКАЗНИКІВ ВИЛОВУ РИБИ В ПРИРОДНИХ ВОДОЙМАХ 42 4.1. ПРИРОДООХОРОННІ ЗАХОДИ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ ЗБІЛЬШЕННЮ ЦІННИХ ВИДІВ РИБИ У РІЧКАХ ПОЛІССЯ 42 4.2. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВИЛОВУ РИБИ В ПРИРОДНИХ ТА ШТУЧНИХ ВОДОЙМАХ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 48 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 >>>>
-
Удосконалення методів проведення уроків-семінарів
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу >>>>
-
Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5 1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7 1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Дисоціація та різноманітність її проявів
Дисоціація та різноманітність її проявів 2 Список використаної літератури 12 >>>>
-
ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА І КЛАСИФІКАЦІЯ ХВОРОБ РОСЛИН 5 1.1. Поняття про хвороби рослин 5 1.2. Типи хвороб рослини 7 1.3. Класифікація хвороб 13 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 15 2.1. Дубова губка 15 2.2. Трутовик справжній 16 2.3. Трутовик запашний 17 2.4. Несправжній трутовик 17 2.5. Трутовик сірчано-жовтий 18 2.6. Двоколірна губка 19 2.7. Трутовик північний 19 2.8. Березова губка 19 2.8. Панус грубий 20 2.9. Несправжній дубовий трутовик 21 РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТРУТОВИКІВ В ПРИРОДІ ТА ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З ГРИБНИМИ ХВОРОБАМИ 22 3.1. Негативне значення трутовикових грибів 22 3.2. Позитивна роль трутовикових грибів у природі і господарській діяльності людини 24 3.3. Захист та профілактика грибних захворювань 27 РОЗДІЛ 4. ЕКСКУРСІЯ НА ТЕМУ: "ЗНАЙОМСТВО З ТРУТОВИКОВИМИ ГРИБАМИ" 34 Список грибів, які викликають захворювання деревних рослин 45 Висновок 46 Список літератури 47 Додаток 48 >>>>
-
ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА І КЛАСИФІКАЦІЯ ХВОРОБ РОСЛИН 5 1.1. Поняття про хвороби рослин 5 1.2. Типи хвороб рослини 7 1.3. Класифікація хвороб 13 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 15 2.1. Дубова губка 15 2.2. Трутовик справжній 16 2.3. Трутовик запашний 17 2.4. Несправжній трутовик 17 2.5. Трутовик сірчано-жовтий 18 2.6. Двоколірна губка 19 2.7. Трутовик північний 19 2.8. Березова губка 19 2.8. Панус грубий 20 2.9. Несправжній дубовий трутовик 21 РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТРУТОВИКІВ В ПРИРОДІ ТА ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З ГРИБНИМИ ХВОРОБАМИ 22 3.1. Негативне значення трутовикових грибів 22 3.2. Позитивна роль трутовикових грибів у природі і господарській діяльності людини 24 3.3. Захист та профілактика грибних захворювань 27 РОЗДІЛ 4. ЕКСКУРСІЯ НА ТЕМУ: "ЗНАЙОМСТВО З ТРУТОВИКОВИМИ ГРИБАМИ" 34 Список грибів, які викликають захворювання деревних рослин 45 Висновок 46 Список літератури 47 Додаток 48 >>>>
-
Звіт про фінансові результати
Зміст АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК 3 ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ 5 1. Баланс 5 2. Звіт про фінансові результати 6 3. Звіт про власний капітал 7 4. Звіт про рух грошових коштів 9 5. Ризик ліквідності (Таблиця строків активів та пасивів) 11 Додаткова інформація 14 РІЧНИЙ ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 19 >>>>
-
роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"
Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином" Предмет: українська мова Вид: публіцистичний стиль >>>>
-
Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Трудове виховання як засіб залучення дітей до суспільно-корисної праці 6 1.1. Проблема трудового виховання дітей дошкільного віку в дослідженнях минулих років та сучасній психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості методики залучення дітей до суспільно-корисної праці засобами природи 14 Розділ 2. Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку 17 2.1. Визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей старшого дошкільного віку 17 2.2. Організація роботи в природі як засіб залучення дітей шостого року життя до суспільного-корисної праці 20 Висновок 42 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"
Тема: Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином" Предмет: українська мова Вид: публіцистичний стиль >>>>
-
Контрольна робота з риторики
1. ДОСВІД ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ РИТОРИКИ 3 2. ПІДГОТУВАТИ ЗВИНУВАЧУВАЛЬНУ ПРОМОВУ НА ОБРАНУ ТЕМУ (НА БУДЬ-ЯКУ ТЕМУ) 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16 >>>>
-
Реферативное исследование на тему: “Логика Аристотеля как метод познания мира
План 1. Реферативное исследование на тему: “Логика Аристотеля как метод познания мира”. 3 2. Тестовые задания 5 3. Реферат на тему: «Аврелий Августин и его учение» 5 Литература 12 >>>>
-
Фінансова звітність
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ 4 2. БАЛАНС 8 3. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 15 4. ЗВІТ ПРО РУХ ГРОШОВИХ КОШТІВ 21 5. ЗВІТ ПРО ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ 27 ВИСНОВОК 28 ЛІТЕРАТУРА 29 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Майнове страхування в умовах ринку (на прикладі провідних страхових компаній України)
Глава 2. Характеристика і аналіз діючих в Україні основних видів майнового страхування на прикладі найбільш поширених видів майнового страхування, що пропонують провідні страхові компанії 3 2.1 Загальний стан майнового страхування 3 2.2. Аналіз найбільш поширених видів майнового страхування в Україні 14 2.2.1. Страхування наземного транспорту (крім залізничного) 14 2.2.2.Страхування майна юридичних осіб 22 2.2.3 Страхування майна фізичних осіб 29 2.2.4. Страхування фінансових ризиків 32 Глава З. Удосконалення системи майнового страхування в Україні 46 3.1. Досвід зарубіжних країн в розвитку системи майнового страхування 46 3.2 Недоліки діючої системи майнового страхування в Україні та шляхи її вдосконалення. 61 Висновки 73 Література 78 Додаток 1. Баланс УСК « » станом на 01.01.07 р. 83 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 85 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2006 р. 87 Додаток 4. Фінансова звітність ЗАТ «СК « » за 2007 р. 90 Додаток 5. Фінансова звітність ЗАТ «УСК « » за 2007 р. 96 Додаток 6. Фінансова звітність ВАТ «УСК « » за 2007 р. 101 Додаток 7. Зведена таблиця фінансових показників ВАТ “ “ ” 105 Додаток 8. Зведена таблиця фінансових показників страхових компаній за 2007 р. 106 >>>>
-
Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 >>>>
-
Значення розчинів в природі та житті людини
Значення розчинів в природі та житті людини >>>>
-
Курсова робота з предмету “Фінанси підприємства”
Вступ. 3 1. Опис діючого підприємства “Альфа-К”. 7 2. Побудова Балансу на підставі бухгалтерських даних станом на 01 січня 2003 року. 7 3. Звіт про прибутки, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал. 10 3.1 Звіт про прибутки (Звіт про фінансові результати). 10 3.2 Звіт про рух грошових коштів 17 3.3 Звіт про власний капітал 24 4. Показники ефективності використання активів. Рентабельність власного капіталу. 29 4.1 Показники ефективності використання активів. 29 4.2 Рентабельність капіталу 30 5. Коефіцієнт ліквідності. Коефіцієнт ділової активності. Коефіцієнт платоспроможності. 30 5.1 Коефіцієнт ліквідності. 30 5.2 Коефіцієнт ділової активності. 31 5.3 Коефіцієнт платоспроможності 32 Висновок 34 ЛІТЕРАТУРА 36 >>>>
-
Контрольна робота психологія праці
1. Професіонаолізація суб’єкта праці 3 2. Копія статті на тему "Професіонаолізація суб"єкта праці" 3 схеми та 2 таблиці 6 Кризи професійного розвитку 15 3. Зробити 10 схем або таблиць на тему "Психологічні особливості роботи в системі людина-комп"ютер" 16 Список використаної літератури 22 >>>>
-
S - елементи
Зміст Розділ 1. Класифікація S - елементів за електронною будовою 1.1. Загальна характеристика лужних металів 1.2. Загальна характеристика лужноземельних металів Розділ 2. S - елементи в природі. Ізотопний склад S - елементів 2.1. Лужні метали в природі. Ізотопний склад лужних металів. Добування лужних металів 2.2. Лужноземельні метали в природі. Ізотопний склад лужноземельних металів. Добування лужноземельних металів Розділ 3. Фізичні і хімічні властивості S - елементів 3.1. Фізичні і хімічні властивості лужних металів 3.2. Фізичні і хімічні властивості лужноземельних металів Розділ 4. Найхарактерніші представники S - елементів 4.1. Лужні метали Натрій і Калій 4.2. Лужноземельні метали Магній і Кальцій Розділ 5. Застосування S - елементів та їх сполук 5.1. Застосування лужних металів та їх сполук 5.2. Застосування лужноземельних металів та їх сполук Розділ 6. Аварія на ЧАЕС та її вплив на екологічну ситуацію в Україні Розділ 7. Роль хімії у вирішенні проблеми зниження впливу на довкілля негативних наслідків від аварії, що сталась на Чорнобильській АЕС >>>>
-
Логика Аристотеля как метод познания мира
План 1. Реферативное исследование на тему: “Логика Аристотеля как метод познания мира”. 3 2. Тестовые задания 5 3. Реферат на тему: «Аврелий Августин и его учение» 5 Литература 12 >>>>
-
Кроссворд на тему «Економіка праці»
Кросворд на тему: «Економіка праці» Питання: Відповіді на кросворд. >>>>
-
Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів
План Вступ 3 Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4 Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6 Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17 3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17 3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26 3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30 Висновок 35 Список літератури 36 >>>>
-
Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів
План Вступ 3 Розділ 1. Аналіз програми 6 - 11 класів з біології 4 Розділ 2. Учені-біологи України, короткі відомості про них 6 Розділ 3. Плани-конспекти уроків біології з використанням матеріалу про вітчихняних вчених-біологів 17 3.1. План-конспект уроку на тему: "Центри різноманітності та походження культурних рослин" 17 3.2. План-конспект уроку на тему: Учення В.І.Вернадського про біосферу 26 3.3. Матеріал до уроку на тему "Опорно-рухова система" 30 Висновок 35 Список літератури 36 >>>>
-
" Загальні положення методики розслідування окремих видів злочинів. Криміналістична характеристика злочинів "
План Стр. 1. Методика розслідування окремих видів злочинів . . . . . . 3 2. Система та завдання методики розслідування окремих видів злочинів . . . . . . 4 3. Первинні матеріали про вчинений злочин,первинні і наступні слідчі дії . . . . . . 5 4. Поняття і види слідчих ситуацій . . . . . . 6 5. Поняття криміналістичної характеристики та її співвідношення з кримінально-правовою, кримінологічною та психологічною характеристиками . . . . . . 7 6. Елементи криміналістичної характеристики окремих видів злочинів . . . . . . 9 7. Значення криміналістичної характеристики окремих видів злочинів у розробці методики розслідування . . . . . . 13 >>>>
-
Ескіз проекту соціального дослідження на тему
Ескіз проекту соціального дослідження на тему "Наркотизм як соціальне явище" >>>>
-
Твір на тему чи сучасно бути скромним
Тема: Твір на тему чи сучасно бути скромним Предмет: Українська мова Вид: твір >>>>
-
Твір на тему чи сучасно бути скромним
Тема: Твір на тему чи сучасно бути скромним Предмет: Українська мова Вид: твір >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.023318 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|