Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі» (ID:30092)

| Размер: 45 кб. | Объем: 53 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 2
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5
1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5
1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7
1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16
РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20
2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20
2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ 41

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Антонов А. Б. Информация: восприятие й понимание. – К.: Наукова думка 1988. – 184 с.
2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – М.: Педагогика 1968. – 412 с.
3. Богініч О.Л. Бєлєнька О.В. Природа і рух. К. 2003. 190 с.
4. Веретенникова С.О. Ознайомлення дітей дошкільного віку з природою. К. 1979.
5. Виноградова Н.Ф. Умственное воспитание детей в процесе ознакомления с природой. – М.: Просвещение 1982.
6. Глухова Н. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу // Дошкільне виховання. – 2001. – № 10. – с 16-19.
7. Грицюк Л.А. Каратаєва М.І. Формування екологічної культури дошкільників. – Камянець-Полільський 2001 №12. – С. 23-32.
8. Концепція безперервної системи національного виховання. – К. 1994.
9. Комарова Т.С. Занятия по изобразительной деятельности в детском саду: Кн. для воспитателя дет.сада. – З-е изд. перераб. и доп. – М.: Просвещение 1991. – 176 с.
10. Компанцева Л.В. Поэтический образ природы в детском рисунке: Пособие для воспитателя дет. сада – М.: Просвещение 1985. – 96 с.
11. Ладивір С. Кондратенко Т. Дарувати радість пізнання: Особливості пізнавальної активності дошкільників // Дошкільне виховання. – 1990. – № 10. – С. 4–5.
12. Леонтьев А.Н. Потребности мотивы и эмоции // Психология эмоций: Тексты / Под ред. В.К.Вилюнаса Ю.Б.Гиппенрейтер. – М.: Педагогика 1984. – С.162-171.
13. Марковская М.М. Уголок природі в детском саду. М.: Просвещение 1989.
14. Маршицька В. Екологічні проекти // Дошкільне виховання. – 2001. – № 5. – С.14-16.
15. Менджерицкая Д.В. Воспитателю о детской игре: Пособие для воспитателя дет. сада / Под ред. Т А.Мароковой. – М.: Просвещение 1982. – 128 с. ил.
16. Методика обучения изобразительной деятельности и конструированию: Учеб. пособие для учащихся пед. уч-щ по спец. 2002 и 2010 / Под ред Н.П.Сакулиной Т.С.Комаровой. – М.: Просвещение 1979. – 272 с.
17. Методика обучения изобразительной деятельности и конструированию/ Под ред Т.С.Комаровой. – 3-е изд. дораб. – М.: Просвещение 1991. – 256 с.
18. Плохій З.П. Природа як пізнавальна цінність // Дошкільне виховання. – 2001. – № – С.19-216.
19. Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Высшая школа 2001. – 247с.
20. Эмоциональное развитие дошкольника: Пособие для воспитателей дет. сада / А.В.Запопожец Я.З.Неверович А.Д.Кошелева и др. Под ред. А.Д.Кошелевой. – М.: Просвещение 1985. – 176 с.

Дополнительная информация75308
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень
  • Виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень
  • Розвиток здібностей до образотворчої діяльності в дошкільному віці
  • Інтелектуальна підготовка дитини до школи
  • Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
  • Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)
  • Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері
  • Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
  • Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
  • Ознайомлення дошкільників з побутом українців
Cгенерировано за 0.146208 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів