Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі» (ID:30092)

| Размер: 45 кб. | Объем: 53 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 2
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5
1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5
1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7
1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16
РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20
2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20
2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ 41

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Антонов А. Б. Информация: восприятие й понимание. – К.: Наукова думка 1988. – 184 с.
2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – М.: Педагогика 1968. – 412 с.
3. Богініч О.Л. Бєлєнька О.В. Природа і рух. К. 2003. 190 с.
4. Веретенникова С.О. Ознайомлення дітей дошкільного віку з природою. К. 1979.
5. Виноградова Н.Ф. Умственное воспитание детей в процесе ознакомления с природой. – М.: Просвещение 1982.
6. Глухова Н. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу // Дошкільне виховання. – 2001. – № 10. – с 16-19.
7. Грицюк Л.А. Каратаєва М.І. Формування екологічної культури дошкільників. – Камянець-Полільський 2001 №12. – С. 23-32.
8. Концепція безперервної системи національного виховання. – К. 1994.
9. Комарова Т.С. Занятия по изобразительной деятельности в детском саду: Кн. для воспитателя дет.сада. – З-е изд. перераб. и доп. – М.: Просвещение 1991. – 176 с.
10. Компанцева Л.В. Поэтический образ природы в детском рисунке: Пособие для воспитателя дет. сада – М.: Просвещение 1985. – 96 с.
11. Ладивір С. Кондратенко Т. Дарувати радість пізнання: Особливості пізнавальної активності дошкільників // Дошкільне виховання. – 1990. – № 10. – С. 4–5.
12. Леонтьев А.Н. Потребности мотивы и эмоции // Психология эмоций: Тексты / Под ред. В.К.Вилюнаса Ю.Б.Гиппенрейтер. – М.: Педагогика 1984. – С.162-171.
13. Марковская М.М. Уголок природі в детском саду. М.: Просвещение 1989.
14. Маршицька В. Екологічні проекти // Дошкільне виховання. – 2001. – № 5. – С.14-16.
15. Менджерицкая Д.В. Воспитателю о детской игре: Пособие для воспитателя дет. сада / Под ред. Т А.Мароковой. – М.: Просвещение 1982. – 128 с. ил.
16. Методика обучения изобразительной деятельности и конструированию: Учеб. пособие для учащихся пед. уч-щ по спец. 2002 и 2010 / Под ред Н.П.Сакулиной Т.С.Комаровой. – М.: Просвещение 1979. – 272 с.
17. Методика обучения изобразительной деятельности и конструированию/ Под ред Т.С.Комаровой. – 3-е изд. дораб. – М.: Просвещение 1991. – 256 с.
18. Плохій З.П. Природа як пізнавальна цінність // Дошкільне виховання. – 2001. – № – С.19-216.
19. Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Высшая школа 2001. – 247с.
20. Эмоциональное развитие дошкольника: Пособие для воспитателей дет. сада / А.В.Запопожец Я.З.Неверович А.Д.Кошелева и др. Под ред. А.Д.Кошелевой. – М.: Просвещение 1985. – 176 с.

Дополнительная информация75308
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень
  • Виховання самостійності та організованості у дітей середнього дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень
  • Розвиток здібностей до образотворчої діяльності в дошкільному віці
  • Інтелектуальна підготовка дитини до школи
  • Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
  • Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)
  • Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері
  • Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
  • Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
  • Ознайомлення дошкільників з побутом українців
Cгенерировано за 0.116578 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...