Зміст Вихідні дані: 3 Опис процесів. 4 1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4 1.1. Опис продукту. 4 1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4 1.3. Критерії вибору
проекту: 4 1.4. Комерційна доцільність
проекту: 5 1.5. Статут
проекту: 5 2. Процес планування. 5 2.1. Аналіз продукту: 5 2.2. Попередній розподіл витрат по фазах
проекту: 6 2.3. Строки реалізації
проекту: 6 2.4. Кінцевий підхід і цілі
проекту: 6 3. Процес виконання
проекту. 7 3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7 3.1.1. Визначення співвиконавців: 7 3.1.2. Визначення інвесторів
проекту: 7 3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів
проекту: 7 3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів
проекту: 7 3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7 3.1.6. Оренда приміщення: 7 3.1.7. Лізинг та закупівля по
проекту: 8 3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8 3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів
проекту: 8 3.2. Розподіл відповідальності членів "команди"
проекту: 8 4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по
проекту): 8 5. Процес контролю. 9 Попередній розрахунок критеріїв вибору
проекту (період окупності
проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9 Рішення: 11 Література: 12 ∞
См. работу «Процес планування»