|
План твору Ляльковий ді
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «План твору Ляльковий ді», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі
Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Шляхи аналізу художнього твору
Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40 >>>>
-
Характеристика твору Ф.Ніцше „По той бік добра і зла”
1. Автор 3 2. Загальна характеристика твору „По той бік добра і зла” 7 3. Філософський зміст твору 8 4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10 Бібліографія 14 >>>>
-
Київський літопис
Вступ 2 1. Історія виникнення твору 3 2. Характеристика змісту 6 3. Жанр твору 12 4. Моє бачення 15 Література 16 >>>>
-
Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра
Вступ 2 Розділ 1. Загальна характеристика твору Ніцше з точи зору 4 1.1. Коротка біографічна довідка про Ніцше напередодні написання «Так казав Заратустра» та до заввершення твору. 4 1.2 Загальний аналіз твору Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 8 Розділ 2. «Так казав Заратустра» та проблема Бога 13 2.1. Релігійні особливості книги Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 13 2.2. Безбожжя філософії Ніцше 20 2.3. Роздуми про щастя у творі «Так казав Заратустра» з точки зору християнства 25 Висновок 32 Список використаної літератури: 33 >>>>
-
Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7 1.2. Історія створення п’єси 11 1.3. Проблематика твору 12 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17 2.1. Образ Короля Ліра 17 2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23 ВИСНОВОК 26 БІБЛІОГРАФІЯ 29 Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії. Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В.Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання: - вивчити підґрунтя сюжету п’єси; - з’ясувати проблематику твору; - дослідити образну своєрідність трагедії. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору. >>>>
-
Дослідження інтелектуальної наполегливості учнів молодшого шкільного віку у розв’язанні творчих завдань
Вступ 2 Розділ І. Творчий розвиток молодших школярів під впливом інтелекту 5 1.1 Теоретичний розгляд творчого розвитку в працях дослідників 5 1.2 Вплив інтелектуальної наполегливості на творчий розвиток молодшого школяра 7 Розділ ІІ. Особливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся”
Вступ 3 1. Життєвий і творчий шлях Марка Вовчка 5 2. Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” 13 Висновки 30 Література 31 >>>>
-
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності) >>>>
-
Література Норвегії
1. Література Норвегії 3 2. Генріх Ібсен – великий норвезький драматург 6 3. П’єса Г. Ібсена “ Ляльковий дім” 9 Використана література 14 >>>>
-
"Діагностика наявного в учнів рівня сформованості умінь аналізувати художні твори"
План Особливості сприймання й аналізування учнями художньої літератури 3 Аналіз художнього твору 7 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Соломії із твору «Дорогою Ціною»
Соломії із твору «Дорогою Ціною», >>>>
-
Продовження твору Подорожній коли ти прийдеш у СПА
Продовження твору Подорожній коли ти прийдеш у СПА >>>>
-
Характеристика Льоньки з твору «Звук павутинки»
Характеристика Льоньки з твору «Звук павутинки» >>>>
-
загальна характеристика Остапа з твору «Дорогою ціною»
загальна характеристика Остапа з твору «Дорогою ціною» >>>>
-
Наш світ очима самотнього генія з твору "Перевтілення" Кафка
Наш світ очима самотнього генія з твору "Перевтілення" Кафка >>>>
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна» >>>>
-
1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
1300 рік в поемі Данте Аліг’єрі Божественна комедія
Вступ 3 Розділ І. Творчість Данте Аліг’єрі та його «Божественна комедія» 5 1.1. Творчість Данте та історія створення «Божественної комедії» 5 1.2 Композиція твору Данте «Божественна комедія» 6 Розділ ІІ. Божественна комедія» - зображення драматичної долі людської душі: її «загибелі», «переродження» та «тріумфу» 10 2.1 Ліричний герой поеми «Божественна комедія» 10 2.2 Проблематика твору Данте «Божественна комедія» 18 Розділ ІІІ. Відображення Данте Аліг’єрі подій власного та політичного життя в «Божественній комедії» 21 3.1 1300 рік та його значення в житті Данте Аліг’єрі 21 3.2 Політична боротьба в Італії в межах «Божественної комедії» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Передача (відчуження) майнових авторських прав та передача права на використання твору
-
Специфіка міфологічного мислення в поемі “Енеїда” Вергілія
План ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1: ПОРІВНЯННЯ ГРЕЦЬКОЇ І РИМСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ 6 1.1. Давньогрецька міфологія 6 1.2. Давньоримська міфологія 10 РОЗДІЛ 2: СПЕЦИФІКА МІФОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В “ЕНЕЇДІ” 14 2.1. Огляд міфології з 1-шої по 6-ту книги 18 2.2. Огляд міфології з 7-мої по 12-ту книги 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 Мета роботи є надати коротку характеристику твору Вергілія “Енеїда” з виділенням міфологічного змісту поеми. Завданням курсової роботи є якнайширше розкриття специфічних рис міфологічного мислення за часів Вергілія, які знайшли своє вираження в його поемі “Енеїда”. Структурно робота складається з вступу, двох частин, які розбиті ще на два підпункти, висновків та використаної літератури, яка нараховує 30 джерел. У першому розділі “«ПОРІВНЯННЯ ГРЕЦЬКОЇ І РИМСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ” надається загальна характеристика розвитку грецької та римської міфології для порівняння відмінностей та аналогій. У другому розділі “СПЕЦИФІКА МІФОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В “ЕНЕЇДІ” аналізується по частинам твору тума курсової роботи. Теоретичне значення курсової роботи полягає в тому, що розглянуті міфи завжди розповідають, яким чином реальність, завдяки подвигам першопредків досягла свого втілення і здійснення. Це завжди оповідь про певне «творення». Міфами розповідається, у який спосіб «щось» виникло. І саме через міф можна перебувати біля витоків цього «чогось». Практичне значення курсової роботи полягає у виділенні міфів з твору “Енеїда” Вергілія, які мають особливе значення для розгляду творення історії Римської імперії. В роботі використовувалися наступні літературні джерела: - для порівняння міфології Греції та Риму були використані книги - Штаерман Е.М. Міфи народів світу. Енциклопедія. (В 2 томах). — М., 1982., Лосєв А.Ф. Міфи народів світу. Енциклопедія. (В 2 томах). — М., 1980., Артамонов В.А. "Національний характер і історія. Стилі мислення і поведінки в історії світової культури" - М.: Наука, 1990; - для надання цитат з тексту “Енеїди” Вергилія був використаний переклад твору українською - Білик М. Вергілій - Енеїда. - К.: Дніпро, 1972; - для огляду специфіки міфологічного мислення в “Енеїді” були використані наступні книги та підручники - Тронський І. М. Історія античної літератури. - Л., 1946., Донських О.М., Кочергін А.Г. Антична міфологія в дзеркалі рефлексії. - М.: МГУ, 1993., Гаспаров М.Л. Вергілій – поет майбутнього - Вергілій. Буколіки. Георгіки. Енеїда. - М., 1979., Голосовкер Я.Е. Логіка міфу. - М.: Наука, 1987., Осаченко Ю.С., Дмитрієва Л.В. Введення у філософію міфу. М.: "Интерпракс", 1994., та інші роботи, які торкаються проблеми античної міфології та в яких проводиться невеликий чи значний аналіз твору Вергілія. >>>>
-
Філософія у сфері культури
1. ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ 2 2. ЛЮДИНОТВОРЧА СУТНІСТЬ КУЛЬТУРИ 4 3. ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦТВА НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ. 5 4. КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА 9 Висновок. 10 Література: 11 >>>>
-
Філософія у сфері культури
1. ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ 3 2. ЛЮДИНОТВОРЧА СУТНІСТЬ КУЛЬТУРИ 5 3. ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦТВА НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ. 6 4. КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА 10 Висновок. 11 Література >>>>
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена « Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена « Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 >>>>
-
Художні напрямки та стилі
Вступ. 3 Стиль як категорія естетики 4 Функції стилю. 4 Структура стилю. 6 Стиль – «генна» (що породжує) програма твору. 9 Художній напрям як інваріант художньої концепції. 15 Висновок. 19 Список використаної літератури. 20 >>>>
-
Право інтелектуальної власності
1. Способи захисту авторських прав. 3 2. Право визнаватися творцем. 10 Тести 13 У разі визнання винаходу секретним його творцю належать такі права: Недоторканність твору у разі смерті автора забезпечують: Бібліографія 14 >>>>
-
Новаторство и традиции в божественной комедии
Вступ 3 1. Задум Божественної комедії, сюжетно- стилістичні особливості 5 1..1 Історичні передумови появи “Божественної Комедії” 5 1.2 Історичне та літературне значення “Божественої Комедії” Данте 11 2. Символізм та алегорії твору. 15 Висновок 21 Список використаної літератури 23 >>>>
-
Зріле Відродження на прикладі трагедії Шекспіра Гамлет
Вступ 3 1. Відродження як духовний, світоглядний, культурний переворот 3 2. В. Шекспір – співець зрілого Відродження в Англії 5 3. Філософська трагедія “Гамлет” як приклад твору епохи зрілого Відродження 8 Висновки 15 Література 16 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.011523 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|