|
назва птахи щоб друга буква була А
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «назва птахи щоб друга буква була А», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ КНИГОТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ АДАПТАЦІЇ ДО РИНКУ
Вступ 3 1. Аналіз ринку торгівлі книгами на Україні. 4 2. Формування асортименту книготорговельного підприємства (на прикладі мережі книжкових супермаркетів «Буква» ). 11 2.1. Особливості організації супермаркетів «Буква». 11 2.2. Особливості формування асортименту в супермаркетах «Буква». 14 2.3. Рекомендації для мережі супермаркетів «Буква» щодо формування асортименту. 19 3. Проблеми та перспективи розвитку книготорговельного ринку. 25 Висновок 37 Список літератури 39 >>>>
-
Міні твір-розповідь «Якби птахи і звірі вміли говорити»
Якби птахи і звірі вміли говорити >>>>
-
твір якби птахи і звірі вміли говорити
-
Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"
Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 15 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 19 2.1 Раціоналізація товарної пропозиції ТОВ «Назва» 19 2.2 Вдосконалення цінової політики ТОВ «Назва» 23 2.3 Вдосконалення збутової політики ТОВ «Назва» 25 2.4 Розробка програми інтегрованих маркетингових комунікацій 26 Висновки 30 Список використаної літератури 33 >>>>
-
Організація обліку на підприємстві МП “Назва””
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку на підприємстві МП „Назва”. 5 1.1.Економічна характеристика підприємства МП „Назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві МП „Назва”. 6 1.3. Форма бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві МП „Назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП „Назва”. 9 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 27 Список використаної літератури. 29 >>>>
-
Курсова робота "міжнародний маркетинг"
1. Коротка характеристика підприємства 3 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища Азербайджана. 3 2.1. Характеристика географічних факторів Азербайджану 3 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 4 2.3. Характеристика соціальних та демографічних факторів 4 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники Азербайджану 4 2.5. Рівень розвитку в Азербайджані галузі електронної техніки 5 2.6. Характеристика факторів мікросередовища для ТПГ «Назва» 6 3. Розробка стратегії виходу на міжнародний ринок 11 3.1. Сприятливі фактори для ТПГ «Назва»: 11 3.2. Несприятливі фактори для ТПГ «Назва» 11 : 11 3.3. Наявні ризики для ТПГ «Назва»: 12 3.4. Переваги діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 13 3.5. Мета та цілі діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 14 3.6. Форма економічної діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 16 3.7. Товарна політика для виходу на міжнародний ринок ТПГ «Назва» 17 3.8. Основні принципи цінової політики ТПГ «Назва» 20 3.9. Канали дистрибьюції ТПГ «Назва» 20 3.10. Основні види комунікацій ТПГ «Назва» 20 3.11. Форма відшкодування транспортних витрат 21 Література 22 >>>>
-
БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність та структура системи управління рекламною діяльністю 6 1.2. Рекламна кампанія: основні функції, структура та інструменти 11 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 19 2.1. Характеристика маркетингового середовища ТОВ „Назва” 19 2.2. Аналіз системи планування рекламної кампанії на ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження планування реклами на підприємстві ТОВ „Назва” 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОВ „Назва” 31 3.1. Вдосконалення організаційної структури планування рекламної діяльності ТОВ „Назва” 31 3.2. Удосконалення планування рекламної кампанії ТОВ «Назва» 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 53 >>>>
-
Фірмовий стиль готелю
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69 >>>>
-
Дебіторська заборгованість підприємства та фактори, що визначають її розмір
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність та класифікація дебіторської заборгованості підприємств 5 1.2. Методика аналізу дебіторської заборгованості 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 14 2.1. Динаміка дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 14 2.2. Структура дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 18 2.3. Факторний аналіз дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 19 2.4. Аналіз доцільності відволікання коштів в дебіторську заборгованість ТОВ «Назва» 23 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ОБСЯГІВ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 25 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38-40 >>>>
-
ПР технології на виробництві ТОВ "Назва"
Вступ 3 Глава 1. Теоретико-методологічні основи розроблення ПР- кампанії підприємства 5 1.1 Сучасний ринок ПР-технологій (поняття, принципи, задачі, види, засоби тощо) 5 1.2 Базові ПР-документи у відносинах із громадськістю 9 1.3 Оцінка ефективності ПР-технологій 20 Глава 2. Ситуативний аналіз ТОВ «Назва» 28 2.1 Загальна характеристика підприємства (історія, місія, асортимент, присутність на ринку, орг.структура тощо) 28 2.2 Торговельні послуги ТОВ «Назва» 44 2.3 Аналіз організації ПР-заходів ТОВ «Назва» в контексті формування нової ПР-концепції підприємства 50 Глава 3. Розробка ПР-концепції ТОВ «Назва» 56 3.1 Мета, завдання та цільові аудиторії ПР-компанії ТОВ «Назва» 56 3.2 Вибір та обґрунтування комунікативних тактик реалізації ПР-концепції ТОВ «Назва» 58 3.3 Бюджет та аналіз ефективності ПР-кампанії ТОВ «Назва» 61 Висновки 64 Список літератури 66 Додаток 1 Звітність 69 Додаток 2 74-78 >>>>
-
Практична робота з дисципліни "Маркетингові комунікації"
1. Аналіз фінансово-господарської та маркетингової діяльності ТОВ „Назва” - 3 - 2. Аналіз маркетингового середовища ТОВ „Назва” - 7 - 3. Основні напрямки удосконалювання управління маркетинговою діяльністю ТОВ „Назва” - 12 - Список використаної літератури - 13 - >>>>
-
Дебіторська заборгованість підприємства та фактори, що визначають її розмір
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність та класифікація дебіторської заборгованості підприємств 5 1.2. Зовнішні фактори, що впливають на формування та розмір дебіторської заборгованості 8 1.3. Внутрішні фактори, що впливають на формування та розмір дебіторської заборгованості 10 2. АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 13 2.1. Динаміка дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 13 2.2. Структура дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 17 2.3. Факторний аналіз дебіторської заборгованості ТОВ «Назва» 18 2.4. Аналіз доцільності відволікання коштів в дебіторську заборгованість ТОВ «Назва» 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва» 24 3.1. Вдосконалення методів розрахунків з покупцями на підприємстві ТОВ «Назва» 24 3.2. Оптимізація обсягів дебіторської заборгованості на підприємстві ТОВ «Назва» 31 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45-47 >>>>
-
Звіт з переддипломної практики
1. Організаційно-правова та виробничо-фінансова характеристика підприємства ПП «Назва». 3 2. Методика і техніка первинного, аналітичного та синтетичного обліку діяльності підприємства малого бізнесу ПП «Назва». 16 3. Оцінка стану організації та ведення обліку і звітності на підприємстві ПП «Назва». 20 4. Організація і методика зовнішнього аудиту підприємства ПП «Назва» та порядок його проведення. 27 Список використаної літератури 33 Додатки 35-63 >>>>
-
Контрольна робота психотренінг
План Введення 3 Початок роботи 4 1.Вступне слово 5 Знайомство 7 Структура тренінгу 9 Свій задум 10 Важливі кроки 11 Скільки і як часто 12 Сценарій теми 14 Психогімнастика у ПТ 15 Висновок 16 Список літератури 17 Додаток 18 Доповнення: Психологічний тренінг, вправи Назва: Людина в конфлікті. Вправа 1. Назва: Робота з асоціативним рядом "конфлікт". Вправа 2. Назва: Емоційна стежка Вправа 3. Назва: Робота в групах >>>>
-
Стимулювання праці як засіб мотиваційного впливу на працівників організації
курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ 6 1.1. Сутність та види стимулювання праці в організації 6 1.2. Методи стимулювання праці в організації 16 1.3. Особливості стимулювання праці на туристичному підприємстві 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 26 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „Назва” 26 2.2. Характеристика системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 30 2.3. Оцінка ефективності системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 39 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ТОВ „Назва” 45 3.1. Напрями підвищення стимулювання праці ТОВ „Назва” 45 3.2. Удосконалення системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-76 звітність >>>>
-
Основные законы логики
Оглавление Вступление 3 1. Основные законы логики 4 2. Какой формально-логический закон требует, чтоб наши мысли были внутренне взаимоувязанными, вытекали друг с друга, и обосновывали друг друга 11 3. Опишите две функции мышления. 14 4. Логические виды понятий по содержанию и объему. 15 5. Правила деления понятий 16 6. Основные исторические этапы развития логики 19 7. Пример квантора 23 Вывод 25 Литература: 26 >>>>
-
Основные законы логики
Оглавление Вступление 3 1. Основные законы логики 4 2. Какой формально-логический закон требует, чтоб наши мысли были внутренне взаимоувязанными, вытекали друг с друга, и обосновывали друг друга 11 3. Опишите две функции мышления. 14 4. Логические виды понятий по содержанию и объему. 15 5. Правила деления понятий 16 6. Основные исторические этапы развития логики 19 7. Пример квантора 23 Вывод 25 Литература: 26 >>>>
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Назва»)
ВСТУП 2 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК 4 1.1. Суть та методологія оцінки конкурентоспроможності товару 4 1.2. Вимоги до якості електропобутових товарів 13 1.3. Сутність товаропостачання, основні вимоги до його організації 17 1.4. Тенденції розвитку торгівлі кавоварок. 28 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КАВОВАРОК, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ТОВ «Назва» 34 2.1. Об’єкти та методи дослідження. 34 2.2. Аналіз торговельного асортименту кавоварок в ТОВ «Назва». 35 2.3. Оцінка конкурентоспроможності кавоварок різних фірм виробників. 48 2.4. Розрахунок споживчої новизни кавоварок. 55 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК 65 В ТОВ «Назва» 65 3.1. Дослідження попиту споживачів на кавоварки в ТОВ «Назва». 65 3.2. Аналіз та оцінка ефективності постачання кавоварок в ТОВ «Назва». 75 3.3. Розробка концепції логістичного управління товаропостачанням в ТОВ «Назва». 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 >>>>
-
Вдосконалення маркетингової діяльності
Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" (SWOT-аналіз, ABS-аналіз) 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 20 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 24 Висновки 31 Список використаної літератури 34 >>>>
-
. Якою була роль у визвольній війні гетьмана Б. Хмельницького
1. Якою була роль у визвольній війні гетьмана Б. Хмельницького? 2. Які причини укладення переясловської угоди 1654 року? 3. Дайте характеристику політики гетьмана П. Дорошенко. 4. Якою була внутрішня політика гетьмана І. Мазепи? 5. Дайте характеристику конституції Пилипа Орлика. 6. Чому Катерина ІІ допомогла польскій шляхті придушити гайдамаччину? 7. Які були причини російсько-турецьких війн другой половини 18 століття? Література >>>>
-
Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")
Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ « назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50 >>>>
-
Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)
ВСТУП 3 1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5 2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10 3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16 4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24 5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40 >>>>
-
Цінова політика фірми або підприємства
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6 1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6 1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10 Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17 2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17 2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Назва” 21 2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Назва” 27 Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Назва” на перспективу 39 Висновки 44 Список використаної літератури 48 >>>>
-
Управління ризиком на туристичному підприємстві та запобігання банкруцтва
Вступ 3 1. Управління ризиком на туристичному підприємстві та запобігання банкрутства. 5 2. Управління ризиком на туристичному підприємстві ЗАТ « назва» 15 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 15 2.2. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства ЗАТ “ назва” 18 2.3. Дослідження загрози банкрутства. 28 3. Напрямки покращення фінансового стану туристичного підприємства ЗАТ « назва» 33 3.1. Пропозиції щодо удосконалення платоспроможності туристичного підприємства ЗАТ « назва» 33 3.2. Пропозиції щодо покращення фінансової стійкості туристичного підприємства ЗАТ « назва» 45 Висновки 50 Література 52 Додаток 1. Баланс ЗАТ « назва» станом на 01.01.07 р. 54 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ « назва» за 2006 р. 56-57 >>>>
-
Управління збутовою політикою туроператора
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА 6 1.1. Місце збутової політики в системі маркетингового комплексу туроператора 6 1.2. Характеристика методів та каналів збуту підприємства туристичної сфери 16 1.3. Сутність процесу управління збутовими операціями в туризмі 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРОПЕРАТОРА «Назва» 39 2.1. Загальна характеристика туроператора «Назва» 39 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 43 2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 51 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА «Назва» 77 3.1. Аналіз програм співпраці з агентами туроператора «Назва» 77 3.2. Стратегічний план підвищення конкурентоспроможності збутової політики туроператора «Назва» 86 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 103 >>>>
-
Формування ефективної цінової політики закладу розміщення
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Поняття та етапи формування цінової політики 6 1.2. Аналіз ціноутворюючих чинників при формуванні цінової політики 23 Таблиця 1.1 27 1.3. Характеристика методів ціноутворення, що використовуються у туризмі 34 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЮ «Назва» 42 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 42 2.2. Дослідження конкурентного середовища готелю «Назва» 59 2.3. Формування та аналіз цінової політики готелю «Назва» 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ГОТЕЛЮ «Назва» 70 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення інфраструктури та цінової політики готелю «Назва» 70 3.2. Економічне обгрунтування цінової політики готелю «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 98 >>>>
-
Стратегічний аналіз середовища організації
Вступ 3 1.Методичний підхід до аналізу середовища організації 5 1.1. Аналіз середовища організації як стадія стратегічного планування 5 1.2.Методи стратегічного аналізу середовища організації 7 1.3.Інформаційне забезпечення дослідження середовища організації 8 2. SWOT аналіз середовища ВАТ "Назва" 9 2.1. Загальні характеристики діяльності ВАТ "Назва" 9 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ВАТ "Назва" 12 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Назва" 17 2.4. Побудова матриці SWOT 20 3. Обґрунтування напрямів розвитку ВАТ „Назва” за результатами SWOT аналізу 24 Висновки 29 Список літератури 32 Додатки 34-36 >>>>
-
Аудит розрахунків з підзвітними особами
Вступ 3 1. Зміст аудиту розрахунків з підзвітними особами 5 1.1. Мета та завдання аудиту розрахунків з підзвітними особами 5 1.2. Організація аудиту розрахунків з підзвітними особами 8 1.3. Методика аудиту розрахунків з підзвітними особами 11 2. Характеристика діяльності підприємства ТОВ “Назва” 17 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності ТОВ “Назва” 17 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства ТОВ “Назва” 19 1.3. Аналіз організації облікового процесу підприємства ТОВ “Назва” 28 3. Проведення аудиту розрахунків з підзвітними особами підприємства ТОВ “Назва” 31 3.1. Джерела інформації проведення аудиту розрахунків з підзвітними особами підприємства ТОВ “Назва” 31 3.2. Аудит розрахунків з підзвітними особами підприємства ТОВ “Назва” 32 Висновки 40 Список використаної літератури 42 Додатки 44-55 >>>>
-
Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства
курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6 1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6 1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11 1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53 3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53 3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61 Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74 ДОДАТКИ 79-89 звітність >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної фірми
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6 1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6 1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14 Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ « назва» 22 2.1 Загальна характеристика ТОВ « назва» 22 2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ « назва» 31 Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ « назва» 43 3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43 3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ « назва» 49 Висновки 56 Список використаної літератури 59 Додатки 60-69 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.006399 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|